Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

POBLEM < GAŹNIKI
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Wto 20:36, 04 Cze 2013    Temat postu:

No ja powalczyłem z PZ-28 D brakowało wachy od połowy,zmieniłem dysze z 0.90 na
1.00 i dupa nic kopcił jak smok a iglica na ostatniej dziurce opuszczona
Więc zmieniłem gażniki na PZ-28 F dysze zmieniłem z 0.92 na 1.00 iglice na drugim od góry otworku dyma nie puszcza chodzi równo ciągnie jak głupi do samego końca bez względu na to czy daję powoli czy od razu max .
Intensywne próby znalezienia jakichkolwiek różnic pomiędzy D a F [oznaczenia]
nie dały żadnych rezultatów być może dlatego że ciężko jest wszędzie dobrze pomierzyć wydaje się że rozpylacz jest 0.15 mm większy w gażnikach PZ-28 D
Nadmieniam że mój cudak to URAL
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 23:00, 04 Cze 2013    Temat postu:

Wazne ze smiga jak nalezy:)))).Ale warto kombinować bo czasami cos sie naprawde trafi:))).Mi sie nie udalo z dellorto ale na pekarach jest mega dobrze i narazie nic nie tykam.Smile)))
Powrót do góry
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 2:40, 05 Cze 2013    Temat postu:

No a ja walcze z Amalami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Śro 8:07, 05 Cze 2013    Temat postu:

Dawid ale wychwalasz te Pekary. Kiedyś wychwalałeś inne gaziory że tak dobrze chodzą, nawet te chinole K 68 wszystkie dały się regulować i ładnie wymiatały. Teraz świata nie widzisz poza Pekarami. To że od 50km/h ładnie się zbiera to normalne ,przecież to już dość duże obroty na 8 dyfrze, i zapewne każdy by się zbierał. Ja po trzech parach K 68 przeprosiłem sprawdzone K65 i nikt mi nie powie że 68 dadzą się tak wyregulować w pełnym zakresie jak 65.I tylko nie pisz ze przy Twojej ostrej jeżdzie z wozem mieści się w 8-ce Smile bo zaraz wszystkie wykupią Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 8:40, 05 Cze 2013    Temat postu:

j35 napisał:
Dawid ale wychwalasz te Pekary. Kiedyś wychwalałeś inne gaziory że tak dobrze chodzą, nawet te chinole K 68 wszystkie dały się regulować i ładnie wymiatały. Teraz świata nie widzisz poza Pekarami. To że od 50km/h ładnie się zbiera to normalne ,przecież to już dość duże obroty na 8 dyfrze, i zapewne każdy by się zbierał. Ja po trzech parach K 68 przeprosiłem sprawdzone K65 i nikt mi nie powie że 68 dadzą się tak wyregulować w pełnym zakresie jak 65.I tylko nie pisz ze przy Twojej ostrej jeżdzie z wozem mieści się w 8-ce Smile bo zaraz wszystkie wykupią Smile.

Sa tu osoby które widzialy jak rusek chodzil na chinskich k68 na wolnych obrotach i na maxymalnych .Chinole ustawialem bez problemu ale po 2 sezonach jazdy na nich zaczelo im sie cos dziac bo niekiedy przerywal na maxynalnych obrotach a z wolnymi nie mialem nigdy problemu.
I nigdy nie jezdzilem na innych gaznikach jak k68 i nigdy nie pisalem ze sa oszczedne bo dochodze nawet do 12 litrow co nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia.U mnie liczy sie zeby to jechalo bo jezdze z osobami co smigaja nie tylko na rucholach ale w wiekszosci na japonskich chopperach.A z Pekarów jestem jak narazie zadowolony i jak wszyscy wiedzą ze dobra praca silnika to nie tylko gaznik:))).
Powrót do góry
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Śro 11:09, 05 Cze 2013    Temat postu:

Wiem ! silnik.A w nim odpowiednie, sprawdzone tłoki Wink

Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Śro 11:10, 05 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 2956
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 14:15, 16 Cze 2013    Temat postu:

Właśnie objechałem Ponidzie na chińskich k-68. W drodze powrotnej wyjechało ssanie wraz z gwintem.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zenekwolin




Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:51, 26 Mar 2014    Temat postu:

Witam. Mam zamotowane w Dnieprze gaźniki od yamaha fazer 600 z roku 1998-2003. Przelt gaznikow to 33mm. Cos jest nie tak wcale nie chce zapalić. Może ktoś mi poradzi co mam zrobić. Chyba powinienem cos pokombinować z dysza wolnych obrotow Może ktoś mi podsunie pomysl? Pozdrawia.Zenon.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakin1




Dołączył: 18 Lis 2013
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UK

PostWysłany: Śro 17:59, 26 Mar 2014    Temat postu:

a ja mam stare gazniki k301-ki i hulaja ze az trzeszczy.... Co w nich nie tak, ze kazdy wymienia na pekary, fazery itp... oszczednosc?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3476
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Śro 18:20, 26 Mar 2014    Temat postu:

hakin1 napisał:
a ja mam stare gazniki k301-ki i hulaja ze az trzeszczy.... Co w nich nie tak, ze kazdy wymienia na pekary, fazery itp... oszczednosc?


Może nie masz porównania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k750bies




Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kraina biesa i czada

PostWysłany: Wto 10:58, 22 Kwi 2014    Temat postu:

Koledzy moje stare gaźniki k37 już są mocno zużyte i strasznie leją. Myśle o zakupie pz28,ale rózne sklepy/osoby nimi handlują.Czy ktoś może dać mi namiar gdzie kupię w miarę dobre jakościowe sprawdzone sztuki? Dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2770
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 11:29, 22 Kwi 2014    Temat postu:

Ural63, bimber - śmiało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k750bies




Dołączył: 21 Kwi 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kraina biesa i czada

PostWysłany: Wto 13:05, 22 Kwi 2014    Temat postu:

Dzięki

Ostatnio zmieniony przez k750bies dnia Wto 13:07, 22 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michalz26




Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:27, 08 Maj 2014    Temat postu:

Warto inwestować w gaźniki k37. Zależy mi na originale tylko boje się żeby nie wywalić kasy niepotrzebnie i nie będzie chodzić jak należy. poprzednio miałem takie same. moje już są po poważnych przejściach i nie mogę ich wyregulować jak należy a w sieci znalazłem coś takiego?

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Pią 8:32, 09 Maj 2014    Temat postu:

Kilka tematów niżej jest taki o gaźnikach PZ-28. Kupiłem takie, były łatwe w regulacji i wszystko na nich śmiga.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 6 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin