Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

POBLEM < GAŹNIKI
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 14:34, 23 Maj 2013    Temat postu:

A napisz na ile rozwierciłeś dysze ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gazia




Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 85
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:12, 23 Maj 2013    Temat postu:

Witam, chciałem jedynie malkontentom przypomnieć ,że jeżeli stosujemy k68 i wszystkie ich pochodne to należało by zmienić dyszę na 190, wtedy sprzęt śmiga jak ta lala. Te gaźniki będą śmigać na 150 ale wtedy sprzęt się przegrzewa i są problemy z regulacją.
Pozdrawiam Gazia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 0:27, 24 Maj 2013    Temat postu:

Hius napisał:
A napisz na ile rozwierciłeś dysze ?

oryginalnie bylo 132-38-55 a ja dalem 150-55-80 i kapa.
Od dolu zbieral i wyrywal napewno lepiej niz na k68 ale do polowy obrotow i strzaly z wydechow.
Moze jakbym jeszcze mu rozwiercil by cos dalo ale nie chcialo mi sie juz z tym bawic bo zlot w sobote.Zalozylem k68 chinskie te co byly zrobilem synchro i tyka malina .
Powrót do góry
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 0:30, 24 Maj 2013    Temat postu:

JAk ktoś chce to po 100zl sprzedam gazniki i do jakiejs jawy,mz czy wsk powinny byc malina Smile) razem z przejsciówkami.
Powrót do góry
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:53, 24 Maj 2013    Temat postu:

Probowales podniesc poziom paliwa ?
Sprawdzales przy jakim uchyleniu przepustnic walcowa czesc iglicy opuszcza rozpylacz ? Jestes jeszcze za ubogi w srednim zakresie obrotow, ja bym jeszcze powalczyl.
A co sie dzieje przy pelnym otwarciu przepustnicy np na dwojce ?
Poza tym regulacje zaczynasz od pelnego otwarcia przepustnicy i idziesz potem w dol, czy wogole doszedles do pelnego otwarcia przepustnicy ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 19:35, 24 Maj 2013    Temat postu:

Iglice na maxa w gore byly a powietrze zakrecilem i kapiszon.JAk dalem wiecej powietrza to tylko sie pogorszylo.
Poprostu szkoda zachodu i tyle:))))Przy pelnym na wszystkich biegach strzela w wydechy i hamuje bo pic mu brakuje hahaha.
Na mniejszym gazie z miejsca wyrywa super ale jak sie doda do pieca to koniec jazdy:)))
Powrót do góry
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:47, 24 Maj 2013    Temat postu:

Czyli dysze glowne jeszcze kilka rozmiarow za male + trzeba podlozyc podkladki pod iglice jak sie regulacja skonczyla. Najprawdopodobniej po prostu potrzebny jest wiekszy rozmiar rozpylacza i inna iglica, ale metoda partyzancka mozna by dojsc jaki otwor mu jest potrzebny dla dyszy max i jak wysoko iglica musi sie podnosic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 5:40, 25 Maj 2013    Temat postu:

Adam M. napisał:
Czyli dysze glowne jeszcze kilka rozmiarow za male + trzeba podlozyc podkladki pod iglice jak sie regulacja skonczyla. Najprawdopodobniej po prostu potrzebny jest wiekszy rozmiar rozpylacza i inna iglica, ale metoda partyzancka mozna by dojsc jaki otwor mu jest potrzebny dla dyszy max i jak wysoko iglica musi sie podnosic.

Byc moze masz racje ale jak narazie nie chce mi sie z tym bawic:))).Do tego na oryginalmym filtrze calkiem nie chcialo sie wkrecac nawet na wolnych.Moze kiedys jeszcze zrobie kilka testów ale jak narazie mam kolejne tematy na glowie:))).
Powrót do góry
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3935
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 7:11, 25 Maj 2013    Temat postu:

Tak jak pisze Adam, za max obroty odpowiada średnica dyszy głównej. Iglica i komin za średnie. Nie rezygnował bym tak łatwo z tych gaźników.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 17:51, 25 Maj 2013    Temat postu:

Ale w dyszy glownej jest juz otwór dwa razy wiekszy niz w k68 Smile))))) .To co mam 2 mm zrobic????W k68 pisze 190 ale napewno to nie jest srednica otworu a w dellorto to co pisze na dyszy to jest wymiar czyli jak pisze 132 to oznacza 132 setki a w rucholu pisze 190 a jest moze 80 setek.
Bo tu jest srednica a tu chyba przeplyw czy jakos tak.
Nigdy sie w to nie wgryzalem Smile)))
Powrót do góry
tadzioh




Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku

PostWysłany: Nie 8:21, 26 Maj 2013    Temat postu:

Panowie czy aby na pewno idziecie w dobrą stronę powiększając jeszcze bardziej dyszę? podobne objawy jak opisane były przy zastosowaniu gaźników Ikowa, gdzie dysza fabryczna była za duża. Silnik do średnich szedł jak burza a następnie czkawka i gasł strzelając po wydechach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3935
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 9:21, 26 Maj 2013    Temat postu:

Nic prostszego jak sprawdzić, tradycyjny drucik w dyszę i zobaczyć co się dzieje.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 21:00, 03 Cze 2013    Temat postu:

A wiec troszke sie wkurzylem i kupilem od urala z allll K68 Pekar oryginalne radzieckie i Panowie napisze tylko tyle:))))-Teraz to rusek tak zapierdziela ze masakra:))))) .Na chinolach czasami mi przerywal na wysokich obrotach ale szedl i tak a teraz na Pekarach zamiata na maxa i nawet nie jęknie a przyspiesza az milo i wolne oczywiscie idealne:)))).Iglice na srodkowym zabku bo pod zabezpieczeniami sa podkladki wiec nie dawalem na 3 od gory jak na Chinolach.420zl ale nie zaluje ani zlotówki:))))))
Powrót do góry
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3935
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 21:35, 03 Cze 2013    Temat postu:

A ja walczę z chinolami. Dziś odpaliłem i mniej więcej ustawiłem. Nie wiem jak jedzie bo tak lało że odpuściłem.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 21:56, 03 Cze 2013    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
A ja walczę z chinolami. Dziś odpaliłem i mniej więcej ustawiłem. Nie wiem jak jedzie bo tak lało że odpuściłem.
Wojtek

Mi sie udalo zrobic synchro i regulacje wolnych przed samym deszczem hehehe.A jade ustawiac do lasu zawsze bo sasiedzi zawalu dostaja jak reguluje na obrotach bo mam zbyt ciche wydechy ehhehehehe.
Jak bedziesz mial szarpania w srednim lub maxymalnym zakresie obrotow to porazka.Ale mi sie to tylko raz zdarzylo na chinolach wiec spokojnie.Pekarki sa poprostu iglaaaaaaaaa:)))))
Jestem milo zaskoczony bo nawet z czwartego biegu przy 50km/h sie tak zbiera ze hejjjjjjj:)))


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 21:57, 03 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 5 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin