| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Artur pmi
Dołączył: 19 Lis 2021 Posty: 225 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:58, 27 Sie 2025 Temat postu: Mt 9 |
|
|
Witam,by nie odpalać różnych tematów,będę zwracał się w tym odnośnie niedomagań motocykla.
Borykam się z problemem zanikających świateł.Po ok 40 km. zaczynają słabnąć. Po ostygnięciu motocykla świecą normalnie a w trakcie jazdy im dalej tym słabsze.Co może być przyczyną? motocykl działa cały czas działa.Prądnica 6v.Regulator i zapłon mechaniczny.Aku napięcie trzyma,ładowanie wskazuje na mierniku. ????? . |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4148 Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 22:27, 27 Sie 2025 Temat postu: |
|
|
Sprawdź napięcie na akumulatorze w momencie słabnących świateł.
Wojtek |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Artur pmi
Dołączył: 19 Lis 2021 Posty: 225 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:18, 02 Wrz 2025 Temat postu: |
|
|
| Wychodzi na to,że prądnica przestaje ładować po nagrzaniu silnika.Akurat takiej awari jeszcze nie miałem.Po nagrzaniu i zanikającym świetle miernik wskazuje 5,3v.Jeżeli ostygnie wzrasta do 5,9v. Światła działają itp. |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Artur pmi
Dołączył: 19 Lis 2021 Posty: 225 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:59, 02 Wrz 2025 Temat postu: |
|
|
| Szukałem przyczyny takiego zachowania prądnicy,bo mnie kurw....a wzięła i niewiem.Rozumiem władować alternator,ale co z tymi prądnicami jest,że się wieszają??. |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Artur pmi
Dołączył: 19 Lis 2021 Posty: 225 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:51, 09 Wrz 2025 Temat postu: |
|
|
Rozważam dynamo 6v,lub alternator.Mam alternator 150 w,ale czy on pasuje w blok zrobiony pod prądnicę g414? Pytanko jeszcze jak się ma cewka butelkowa i aparat pm05 do 12v. ?
Rozważam też alternator denso,przygotowany pod łoże na prądnicę. Narazie chciałbym uzdrowić ładowanie, jeżeli w/w układ zapłonu byłby ok dla 12v,to dobrze.Dodam też,że niemam kontrolki ładowania,od samego początku nie było.Alternator wymaga takiego podłączenia?. Coś z tych klamotów bym chętnie zmontował,zwłacza,że to mam i kosztuje mnie tylko robota.
Ostatnio zmieniony przez Artur pmi dnia Wto 19:57, 09 Wrz 2025, w całości zmieniany 1 raz |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4148 Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 17:32, 01 Paź 2025 Temat postu: |
|
|
Alternator Denso to jedyna słuszna droga. Aparat zapłonowy może zostać, cewkę wymienić na 12 V a lepiej dwubiegunowa z Malca i olać palec.
Wojtek |
|
| Powrót do góry |
|
 |
|