Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

POBLEM < GAŹNIKI
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 7:22, 23 Lip 2019    Temat postu:

@ progress, sprawdź ciśnienie sprężania na obu cylindrach.
Przy tych gaźnikach jak pojawi się nieszczelność to strzela i nierowno pracuje cylinder, ale pracuje...
Jak zdejmiesz gumę od filtra powietrza i dodasz gazu, to przepustnica podciśnieniowo unosi się?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Wto 8:06, 23 Lip 2019    Temat postu:

Nie unosi sie,ale jak rękę przystawie to wciąga,zasysa ładnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Wto 8:07, 23 Lip 2019    Temat postu:

Na ssaniu nawet jakoś chodzi ,ale jak przygazuje to strzela w rure
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 8:17, 23 Lip 2019    Temat postu:

Ma się unosić, wyjmij membranę i pod światło z nią.
W Częstochowie masz zabool'a, ustaw się z Nim - zjadł zęby na Uralu Wink


Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Wto 8:26, 23 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zabool




Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 13:11, 23 Lip 2019    Temat postu:

Ostatnio żadko bywam na kolyasce bo mi jeszcze foszek na Nataszę nie przeszedł i odrazu wpadam na takie miłe słowa od Klapka Wink
Progress Natka jeszcze stoi z rozwaloną głowicą po zeszłorocznym Nordcappie wiec weź ruska podjedź założymy mój gaźniczek zobaczymy czy na moim działa Wink
Choć wydaje mi się że japonskie gazniki w rusku to ostatnia rzecz która może źle działać , może zawory, lewe powietrze , głowica i ... co jeszcze. Ale na pewno da się to poskładać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Wto 17:36, 23 Lip 2019    Temat postu:

progress napisał:
Jutro założę drugi ,zapłon już drugi i to samo,ale jak ma wolnych chodzi idealnie to co może być z głowicą lub cylindrem?
Cóż znaczy jutro założę drugi? odpalałeś z założonym tylko jednym gaźnikiem? Jaki masz zapłon, tradycyjny, czy elektroniczny, z głowicą może być wiele, źle wyregulowane, lub nieszczelne zawory to pierwsze, z cylindrem może być słaba kompresja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Wto 19:39, 23 Lip 2019    Temat postu:

Cytat:
Nie unosi sie,ale jak rękę przystawie to wciąga,zasysa ładnie.


no to masz odpowiedz, jak ręką przyslaniasz to zapodajesz dobre "ssanie"
membrana dziurawa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fildo




Dołączył: 16 Sty 2022
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:48, 16 Sty 2022    Temat postu:

Witam,kolega z Czech ma mt9 k650,i myśli nad wymianą gaźników obecnie posiada
Pekary 68 ale chyba nie oryginalne,występują problemy z ustawieniem jeden cylinder coś kuleje,szuka u siebie w kraju bezskutecznie informacji czy lepiej kupić gaźniki keihin czy zainwestować w rosyjskie pekary,czy może coś innego,chce zachować w miarę oryginalny wygląd tak ze od Japończyka nie wchodzą w grę poprosił mnie żebym napisał w jego imieniu u nas ,może będziecie tak uprzejmi i coś mu doradzicie.Dziękuje
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 4144
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 18:55, 16 Sty 2022    Temat postu:

Oryginalne Pekary jest bardzo ciężko kupić, zwykle są to podróbki. Jak nie chce od Japoni to nie ma wyboru, musi szukać ruskich i sporo zapłacić.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dioblik




Dołączył: 28 Mar 2021
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków okolice

PostWysłany: Pon 7:15, 17 Sty 2022    Temat postu:

Chyba nie tak ciężko kupić, nawet Janka ma je u siebie na półce.
Ja kupiłem rosyjskie k68 przez allegro w zeszlym roku , chyba za 540 zl. Oryginały mają 2 letnią gwarancje i na pudełku jest kod z certyfikatem (hologramem), którego autentyczność można potwierdzić na stronie Pekara. A jak ktoś się boi , to może kupić bezpośrednio od producenta-żródła.

Tu masz linka do źródła , jeśli obawiasz się ich kupić w Pl.

[link widoczny dla zalogowanych]

Nie kumam cyrylicy , ale jak wpiszesz w szukajce na stronie k68 to wszystko stanie się jasne.

Oryginały mają plastykową nakrętke.


Ostatnio zmieniony przez Dioblik dnia Pon 7:27, 17 Sty 2022, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fildo




Dołączył: 16 Sty 2022
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 10:23, 17 Sty 2022    Temat postu:

Dziękuje za zainteresowanie,a jezeli chodzi o gaźniki keihin to macie jakieś doświadzczenia ?czy jest to lepsza opcja od pekara wiem ze wymagaja modyfikacji w postaci przejściówek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maslaw




Dołączył: 21 Maj 2022
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:31, 21 Maj 2022    Temat postu:

Mam kahiny w Dnieprze mt-9 tyle co wyremontowany (miałem oryginał k-301 X2, nówki Pekary rosyjskie (lały) ), przejechałem może 100 km na kilka razy ale z tego co widzę to pali mi chyba z 20l na 100 km !!!!
Pomocy !!!!!!
Spróbuję filtr olejowy trochę przerzedzić z tego co czytałem i skręcić na ile się da na gazniku srubke paliwa , czy to pomoze? Wkrótce benzyna 95 przebije 10zł to nie zarobi na niedzielna przejażdżkę a co lepsze ominie się jedną stacje to zabraknie do kolejnej paliwa!!! A co lepsze to solo bez wozka !!!!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hacat




Dołączył: 16 Cze 2023
Posty: 21
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Białystok

PostWysłany: Nie 19:08, 28 Wrz 2025    Temat postu:

Czołem, mam chyba problem z gaźnikami Pekar K68 (oryginał ruski), polega on na wadliwie działającym ssaniu, za chiny nie mogę zimnego ruchola odpalić jak wrzucam ssanie. Jak już odpali to wrzucenie ssania powoduje, że przygasa. Coś jakby dostawał za dużo wachy. Poziomy ustawione wg manuala dla tych gaźników.

Obecnie jedyną opcją odpalenia jest otwarcie przepustnic, jak tylko zaskoczy (wcześniej przkopuję kilka razy z otwartymi przepustnicami). Nie ma innej opcji. Świeca w kolorze ciemno kawowym. Zapłon sovek ustawiony prawidłowo, zawory też.

Poradźcie coś, bo przyszły chłodniejsze dni i skacze po kopniaku, jak pomylony... Da się ssanie jakoś regulować?

I druga sprawa, w sumie teraz nie taka istotna, z uwagi na temperaturę na zewnątrz, ale latem powyżej 25 st.C i dłuższej jeździe gaźniki tak się nagrzewały, że wygotowywało wachę z komór. Mam założona dość grubą uszczelkę termiczną, ale nadal g... to daje. Istnieje jakieś lepsze rozwiązanie?


Ostatnio zmieniony przez hacat dnia Nie 19:27, 28 Wrz 2025, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 970
Przeczytał: 8 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pon 8:13, 29 Wrz 2025    Temat postu:

Tak się składa, że kupowałem oryginalne Pekary chyba trzy razy w życiu.
Za każdym razem zostały zamontowane do silnika bez żadnych regulacji i po odpaleniu silnik pracował równiutko.
Nic nigdy nie kręciłem, może oprócz tego, że w crossie rozwiercałem dyszę na 1mm i podnosiłem iglicę - ale to dopiero po jazdach próbnych.
A tak zawsze pierwszy odpał był bez regulacji i tak, jak mówię - zawsze chodziło to bez zastrzeżeń.
Ssanie to było używane, jak było naprawdę zimno (znaczy, blisko zera albo poniżej), a tak wystarczało lekkie przelanie, bo przeważnie moje sprzęty zawsze długo stały między uruchomieniami.
Te problemy mogą być spowodowane wypalonymi gniazdami zaworowymi, słabą kompresją, problemem z filtrem powietrza albo macie po prostu chińskie podróbki. Hologram też można podrobić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Strona 8 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin