Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

POBLEM < GAŹNIKI
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Pią 17:02, 09 Maj 2014    Temat postu:

Ale koledze zalezy na orginale....A te K-37 sa podobne do orginalu...pytanie tylko jak to bedzie chodzilo....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3476
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 19:31, 09 Maj 2014    Temat postu:

Sprecyzujmy- PZ28 to kopie K37 z aukcji ( chociaż cena jest średnia ) i w mojej opinii to najlepszy wybór jeśli ma wyglądać jak oryginał. Ładnie sie regulują, motocykl na nich mało pali itd. Jeśli nie -to znaczy, że albo coś nie tak z regulującym albo z silnikiem. Oczywiście, że jeśli całkowicie olewamy wygląd to gaźniki od japonni będą o niebo lepsze ale i regulacja i mocowanie mogą wymagać dużo więcej roboty. Według mnie nie ma nic pomiędzy. Nie ma sie co pier*olić w k63, 65, 68 i inne ruskie śmieci bo to ani już nie wygląda ani nie robi i do tego kosztuje parę stów.

Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pią 19:50, 09 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szymon8849




Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Busko Zdroj

PostWysłany: Pią 20:36, 09 Maj 2014    Temat postu: gaźniki

a jak juz jesteśmy przy gaźnikach to czy można gdzieś kupic śrubki do regulacji linki do gaźników k-68?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DrVitt




Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 98
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Śro 19:32, 28 Maj 2014    Temat postu:

Koledzy nieprzekonani jeszcze do zakupów PZ28 - nie zastanawiajcie się, bierzcie, zakładajcie, regulujcie i róbcie trasy:)
Dla ortodoksów (jak ja) to dobry wybór, nie rzucają się aż tak bardzo, że to nie K37, ładnie się regulują, motocykl ładnie chodzi (choć u mnie chyba będę dyszę zmieniał na większą bo mocy chyba brakuje na wyższych obrotach). Róbcie kilometry, cieszcie się sezonem, a w między czasie odkładajcie na profesjonalną regenerację K37:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Śro 21:48, 28 Maj 2014    Temat postu:

Dzisiaj był szybki odpał nowego serducha do cudaka [ czt. ural] na przerobionym wałku rozrządu produkcji Świątek Holding .Silnik jeszcze poza cudakiem ale jest nadzieja że będzie wszystko OK. No gaźniki pz28f dysze 102 na prawym super na lewym wacha leci przez wydech ale działa teraz kwestia regulacji tak myślę .
Co do wałka rozrządu to ma taki power że jeszcze do teraz jestem pod wrażeniem
Jutro jak będzie czas to ustawianie ciąg dalszy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
flisak




Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 12:16, 10 Cze 2019    Temat postu:

Macie sprawdzonego sprzedawcę k-65. Pekary z alle nie zdarzają się podrobione?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kufel1233




Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Wto 12:30, 16 Lip 2019    Temat postu:

Ja ostatnio zrezygnowałem z ruskich gaźników i ich chińskich odpowiedników. Kupiłem za 55zł od sztuki PZ30, też chińskie, ale kopia japońskiego gaźnika. Użytkownicy ze wschodu pakują je do rusków od jakiegoś czasu i chwalili. Najpierw zamontowałem do Dniepra i rewelacja. Nigdy tak nie jeździł i spalanie spadło znacząco. Teraz założyłem do urala i też rewelacja. Polecam bo koszt żaden, za dwa około 120 zł z przesyłką a oszczędza się nerwy. Są dwie wersje tego gaźnika jedna z przyspieszaczem i wtedy trzeba kupić taką dziwną linkę z dwoma końcówkami i zwykła bez przyspieszacza. Ja mam zwykłą wersję i jest spoko, chociaż ludzie co mają tą z przyspieszaczem też chwalą. Koszt tych z przyspieszaczem to około 90zł szt. Przerabiać dużo nie trzeba, tylko szpilki bo tam są otwory na 6mm a nie na osiem i rozstaw jest 48mm a nie 53mm, ale można spiłować drut 8 z jednej strony na 6 nagwintować i zrobić coś w rodzaju mimośrodu i jest ok. A jak jest pionowe mocowanie to wtedy z blachy aluminiowej można przejściówki zrobić. Polecam bo te ruskie chińskiej produkcji to i ceny mają z d**y i jakość pozostawia wiele do życzenia a za ruskie już ceny powariowały.

Ostatnio zmieniony przez kufel1233 dnia Wto 12:31, 16 Lip 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 2956
Przeczytał: 17 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 18:13, 16 Lip 2019    Temat postu:

Produkcje Pekarów w Rosji zakończono w 2014 r. Obecnie to zwykle podróby, niewiele fabrycznie nowych oryginałów zostało. Trzeba się z tym pogodzić, może PZ30 to faktycznie odpowiedz.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniotu




Dołączył: 15 Lis 2018
Posty: 30
Przeczytał: 16 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: Pią 14:23, 19 Lip 2019    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Produkcje Pekarów w Rosji zakończono w 2014 r. Obecnie to zwykle podróby, niewiele fabrycznie nowych oryginałów zostało. Trzeba się z tym pogodzić, może PZ30 to faktycznie odpowiedz.
Wojtek


Panowie temat zajefajny ale może ktoś podpowie jak rozpoznać - odróżnić oryginał od chińskiej podróbki?

Mam komplet k68, są na sprzedaż a nie wiem co mam. Nie chcę żeby mnie ktoś potem oskarżał o oszustwo "cy cuś".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kufel1233




Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Nie 1:27, 21 Lip 2019    Temat postu:

maniotu napisał:
Cyrograf15 napisał:
Produkcje Pekarów w Rosji zakończono w 2014 r. Obecnie to zwykle podróby, niewiele fabrycznie nowych oryginałów zostało. Trzeba się z tym pogodzić, może PZ30 to faktycznie odpowiedz.
Wojtek


Panowie temat zajefajny ale może ktoś podpowie jak rozpoznać - odróżnić oryginał od chińskiej podróbki?

Mam komplet k68, są na sprzedaż a nie wiem co mam. Nie chcę żeby mnie ktoś potem oskarżał o oszustwo "cy cuś".

Ja nie wiem jak je odróżnić bo nie miałem nigdy oryginalnych pekarów. Miałem za to k65 oryginalne i widziałem nowe k65 (chyba chińskie) to były dla mnie nie do odróżnienia. Chyba produkty radzieckie i chińskie aż tak się nie różnią w wykonaniu. Jak dla mnie to ruskie gaźniki były poprostu słabo zaprojektowane albo po prostu dawno i mają rozwiązania które nigdy do końca dobrze nie będą działać np. uszczelnienie komory pływakowej. Próbowałem montować różne gaźniki oprócz japońskich i Binków, które podobno sprawują się świetnie. Na wszystkich ruskich czy chińskich motór chodził tak sobie lub słabo i palił w opór. Regulacje i inne zabiegi trochę pomagały, ale tylko chwilowo. Zdecydowałem się już zaadoptować jakieś japońskie albo Binki, ale kolega polecił mi PZ 30 i jestem zadowolony. Początkowo chciałem oryginał albo żeby wyglądało jak oryginał a teraz już chcę poprostu pojeździć a nie siedzieć więcej niż trzeba w garażu. A co do tego czy masz oryginał to nie wiem czy dowiesz się prawdy. Trzebaby porównać z oryginałami ,ale moim zdaniem nawet oryginał produkowany w różnych okresach może się różnić. Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Nie 16:23, 21 Lip 2019    Temat postu:

Jak kupowałem 8 lat temu oryginalne K68 Pekara, to na komorze pływakowej miały okrągły hologram naklejony, hologramy dawno odpadły, ale przebarwienia po nalepkach na komorach pozostały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2770
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 8:04, 22 Lip 2019    Temat postu:

Te hologramy nadal są. A przynajmniej w komplecie za 400pln, który niedawno kupiłem.
Po wstępnej regulacji "na sucho", Ural odpalił od strzała i solo "zapierrrr..." aż strach Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Pon 19:34, 22 Lip 2019    Temat postu:

A ja mam problem z gaźnikiem od Gs 500 na prawym cylindrzre,na wolnych cyka,jak próbuję dodać gazu to strzela w tłumik i nie da się wkręcić, czyścilem dmuchalem i Zero poprawy:(
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1510
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Pon 19:43, 22 Lip 2019    Temat postu:

progress napisał:
A ja mam problem z gaźnikiem od Gs 500 na prawym cylindrzre,na wolnych cyka,jak próbuję dodać gazu to strzela w tłumik i nie da się wkręcić, czyścilem dmuchalem i Zero poprawy:(
A zamieniałeś gaźniki miejscami? Może problem nie z gaźnikami, tylko cylinder/głowica.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
progress




Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Pon 20:13, 22 Lip 2019    Temat postu:

Jutro założę drugi ,zapłon już drugi i to samo,ale jak ma wolnych chodzi idealnie to co może być z głowicą lub cylindrem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 7 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin