Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

POBLEM < GAŹNIKI
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Pon 18:03, 20 Maj 2013    Temat postu:

Dlaczego nic nie pasuje ? ja do swoich K 63T założyłem przepustnice iglice i wszystkie uszczelki od K 65. przecież to samo.Regulacja iglicy jest inna.A ze fajnie na nich pykał to kupiłem nowe K 65 i chodzi ok.Ale chciałem gada uszczesliwić czymś lepszym co okazało sie niewypałem.U mnie kolejność gażników po remoncje pieca była następująca: 1.K 68 lipa na półke,2.stare K 63 z nowymi przepustnicami i paroma detalami-jazda stała się przyjemnością ale jeden troche gorzej się regulował.3.Nowe K65 super regulacja świeczki suchutkie pali od strzała ładnie pyka na dole i górze oraz trzyma równo średnie obroty nic nie szarpie.4.Ponowna próba założenia tych samych K 68 /nawierciłem trzeci otwór na rozpylacz jak w K 65/ i dalej dupa jak pisałem wyżej.Jutro przepraszam K 65 i innych już nie chce i kończe z eksperymentami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 19:56, 20 Maj 2013    Temat postu:

Do dolnozaworowego silnika polecam chińskie repliki k-37A czyli PZ28. Niby to samo z wyglądu a jakość wykonania o niebo lepsza. Niskie spalanie, banalna regulacja, przyjemne dla oka tylko cena wyższa od wszystkich innych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Pon 20:03, 20 Maj 2013    Temat postu:

j35 napisał:
Dlaczego nic nie pasuje ? ja do swoich K 63T założyłem przepustnice iglice i wszystkie uszczelki od K 65. przecież to samo.Regulacja iglicy jest inna.A ze fajnie na nich pykał to kupiłem nowe K 65 i chodzi ok.Ale chciałem gada uszczesliwić czymś lepszym co okazało sie niewypałem.U mnie kolejność gażników po remoncje pieca była następująca: 1.K 68 lipa na półke,2.stare K 63 z nowymi przepustnicami i paroma detalami-jazda stała się przyjemnością ale jeden troche gorzej się regulował.3.Nowe K65 super regulacja świeczki suchutkie pali od strzała ładnie pyka na dole i górze oraz trzyma równo średnie obroty nic nie szarpie.4.Ponowna próba założenia tych samych K 68 /nawierciłem trzeci otwór na rozpylacz jak w K 65/ i dalej dupa jak pisałem wyżej.Jutro przepraszam K 65 i innych już nie chce i kończe z eksperymentami.

Ja, w swojej wydumce, jako pierwsze gaźniki miałem, jeden K 65, drugi składak - korpus k 63 z bebechami K 65, jeździło toto całkiem nieźle, leżą na półce i czekają w zapasie, tak że nie prawdą jest że od K65 nic nie pasuje do K 63. Laughing Teraz jeżdżę na PZ 28 i też sobie chwalę, za to wszystko o czym Prince napisał.


Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Pon 20:05, 20 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3942
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 20:18, 20 Maj 2013    Temat postu:

K63 a K65. Nie pasuje iglica (inne kominy). Nie pasuje mechanizm ssania (inna średnica) Nie pasują pływaki (inna wysokość mocowania zaworów, na dole lub u góry pływaka). Pasują przepustnice po opanowaniu mocowań iglic i uszczelki: zaworka, komory pływakowej i górnego dekielka. Mam to w tym momencie na stole, proszę mi nie wmawiać że coś pasuje jak nie pasuje. Gaźniki K63 jak i reperaturki do K65 mam orginalne ruskie.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pon 20:23, 20 Maj 2013    Temat postu:

A nie brakuje wam paliwa bo w uralcu brakuje należy zmienić dysze na 100 chińczyk ma 0.92 tyle że dolniak wolniej się zbiera to może i będzie.
Z mieniłem na 100 i klękajcie narody nie to moto fakt że na lewym musiałem wrócić do 0.92 bo albo iglica za mocno przyszlifowana albo rozpylacz ciut większy nie rozbity
kopcił niesamowicie dałem iglicę o jedną dziurkę niżej i nic dalej to samo
na tygodni jak przyjdzie wena to podepnę analizator zobaczymy co pokaże
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 20:45, 20 Maj 2013    Temat postu:

Dzisiaj zapodalem do dolniaka dwa gazniki dellorto z hondy nsr 125 dwusuw co sie nakreca do 12 tys o srednicy gardzieli 28mm i stwierdzam ze chodzi rewelka .Dorwalem je za 300 zl 2 sztuki.Jeden gosc na alle ma w dobrej cenie chyba 6 sztuk wystawil bo inni maja po 250-300zl.Nakreca sie jak szalony na obroty.Iglice oczywiscie max u góry hehe i jeszcze zrobie ostateczne regulacje i synchro na linkach.Narazie zapodalem je na paskudnych filtrach bo musze dokupic dwa kolanka gumowe 90 stopni i bedzie na oryginalnym filtrze.Ale na wolnych tyka fajnie i wkreca sie superowo .Musialem tylko wkleic w dekle od przepustnic obciete rurki ze starych k68 z regulacjami i oczywiscie dorobilem redukcje do mocowana.Jak opanuje wszystko do konca to zdam relacje z testów na maxymalnych parametrach na trasie:))))))))).
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Pon 21:30, 20 Maj 2013    Temat postu:

Cyrograf, nikt Ci nie wmawia że coś ma pasować a Tobie nie pasuje.Tak jak pisałem do K 63T załozyłem nowe przepustnice ,dysze,iglice z nową regulacją/stare sa na gwint/,uszczelki łącznie z zaworkiem.Fakt pływaków chyba nie zmieniałem,kominów też nie zmieniałem ,chyba ze ktoś przedemną założył od K 65.Ssania nie ruszałem bo było ok.Teraz jestem w pracy ale jutro sprawdze i pomierze.Lewy troche słabo reagował na skład mieszanki dlatego kupiłem nowe K65, ale tak jak u grzecha 750 stare leżą na półce:).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Pon 21:57, 20 Maj 2013    Temat postu:

Dawid nie ma to jak porządna rzeźba hehe. Arcydzieło normalnie Ci wyszło
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 22:17, 20 Maj 2013    Temat postu:

Wicher napisał:
Dawid nie ma to jak porządna rzeźba hehe. Arcydzieło normalnie Ci wyszło

Hehehehe spokojnie Smile)) to jest tylko na sztuke w celu sprawdzenia czy to wogole zagada:)))).Jak skoncze to zapodam foty i zdam relacje z testówSmile)).
Gazniki dellorto to nie jakies k68 czy jikovy:))).
Jednak z k68 jestem mega zadowolony jakiekolwiek by nie byly czy chinole czy pekary bo wszystkie mi sie udawalo ustawic:)))-nawet te co ktos wywalil -pod warunkiem ze silnik jest oki.
Powrót do góry
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Wto 16:08, 21 Maj 2013    Temat postu:

Tak jak pisałm.Dzisiaj pomierzyłem swoje bebechy w gażnikach K 63 i K 65,i jedno co moge stwierdzic ,że napewno pływak ma w innym miejscu blaszke do regulacji poziomu i o 0,15mm ciensza iglice.Niestety Cyrograf 15 ssanie ma tą samą średnice co K 65!.Ja miałem założony zestaw naprawczy od K 65,pływaki stare bo były dobre ,nowe gumki na zaworek i wszystko chodziło,tak jak u grzecha750.Kiedys widziałem zestaw naprawczy od K65 ze ssaniem i kominem.Zapakować cały zestaw w korpus K63 a zostawic tylko pływaki.A pływaki w razie potrzeby to niejednemu koledze walają się w garażu.

Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Wto 16:10, 21 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 22:15, 21 Maj 2013    Temat postu:

A jednak lekka porazka z gaznikami hehehe bo na testach drogowych idzie tylko na pol powera:))) i brakuje radzieckiej pijawce paliwa hehhe.Na wolnych i srednich pieknie pracuje .Iglice na maxa w gore wiec teraz musze sie pobawic z dyszami.Myslalem ze ma za malo powietrza bo zrobilem na oryginalnym filtrze ale niestety to nie to i jednak ruski musi sie napic hehehe.Pobawie sie z dyszami i dam znac co dalej:))).
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 7:08, 22 Maj 2013    Temat postu:

Napełnianie 125cm3, a 375cm3 to jednak różnica. Gaźniki od 250cm3, radzą sobie bez problemu. Kombinuj, może się uda.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 10:27, 22 Maj 2013    Temat postu:

klapek napisał:
Napełnianie 125cm3, a 375cm3 to jednak różnica. Gaźniki od 250cm3, radzą sobie bez problemu. Kombinuj, może się uda.

Sugerowalem sie tym ze nsr sie kreci nawet do 12 tys haha.Juz porozwiercalem dysze wedlug wymiarów z internetu do zestawu tuningowego hondy nsr ale dodalem jeszcze po 0,05 mm:))).
Zrobilem to na wiertarce precyzyjnej i wyszlo malina.A mierzylem wczesniej waleczkami pomiarowymi,sprawdzianami (przechodni i nieprzechodni)Najgorsze bylo powiekszyc otworek wiertlem 0,55mm:))).
Wkrece dzisiaj i zobaczymy co radziecka pijawka pokaże Smile))


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Śro 10:30, 22 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Śro 20:00, 22 Maj 2013    Temat postu:

Ciekawe czy wszelkie kanały dolotowe nie będą za małe,za mała srednica komina i iglicy ,od powietrza itp.I Rusłan Ci powie "mało- dolej jeszcze wachy:)'
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 21:06, 22 Maj 2013    Temat postu:

Niestety tego sie obawialem Smile)) za mala przepustowość tego gaznika i porazka:)))).Jest duzo lepiej ale to nie to heh .Przynajmniej wiemy ze te gazniki sie nie nadaja:)))).Radziecka pijawka musi miec dawe haha i przeprosilem sie z k68 i znowu zamiata:))).

Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Śro 21:08, 22 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 4 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin