Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chińskie K-37 czyli PZ-28
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emku




Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Czw 11:27, 23 Cze 2011    Temat postu: Chińskie K-37 czyli PZ-28

Witam!
W celu usprawnienia swojej M-72 zakupilem chińskie PZ-28. Mam nadzieje, że trafiłem na zestaw składany przez normalnego chińczyka. Co do montażu i regulacji to co powinienem wiedziec?
Podobno skraca się jakiś trzpień, który blokuje maksymalne otwarcie przepustnicy?
Podobno Warto wymienic pływaki ? to prawda? na jakie jak juz cos?

Pozdrawiam:
Marcin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Czw 16:32, 23 Cze 2011    Temat postu:

Ja na tych gaźnikach jeżdżę już 2 lata i nie narzekam , w górnym dekielku bywają takie szpindle których trza się pozbyć by przepustnica się max podniosła, pływaki są w nich plastikowe i podobno niektórym się rozpuszczało mocowanie drutosprężynki która trzyma iglicę zaworka , ale u mnie tej przypadłości nie stwierdziłem, kształt pływaków jest ten sam co w k- ileśtam, tylko nie pasują iglice więc może zrobić hybrydę - pływaki stare ruskie plus chińskie iglice, nie twierdzę że zabangla ( nie próbowałem) ale teoretycznie by pasiło, jedynie trzeba by sprawdzić wyporność ( ruskie są cięższe ) i skorygować poziom paliwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GABE




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Spała

PostWysłany: Czw 20:02, 23 Cze 2011    Temat postu:

Do swoich chinoli założyłem na pewien czas pływaki od K-301 ale na iglicach chińskich. Pływaki są dużo cięższe i przelewało paliwo na postoju. W czasie jazdy było całkiem OK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 21:10, 23 Cze 2011    Temat postu:

Gażniki proste i nawet niezłe mam w uralu ,ruskie pływaki ze sprężynką i ewentualnie na iglicy dotocz ze dwa rowki w górę w stronę zaworka .
może się zdarzyć że trzpień od przelewania nie będzie łapał pływaka więc zdejmnij pokrywk i na trzpień daj trochę cyny potem przypasuj
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Pią 16:08, 24 Cze 2011    Temat postu:

Czyli że moje przemyślenia co do pływaków w dobrą stronę podążały
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Sob 19:04, 25 Cze 2011    Temat postu:

a jeszcze jedno pod śrubki regulacji daj sprężynki bo te nakrętki to porażka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
emku




Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 19:35, 25 Cze 2011    Temat postu:

Ok. Wszystkie rady notuje;] Dzis zamontowalem odpaliłem wyregulowałem i jest ok. Pływaki narazie made in china, ale gdy wykopie pływaczki starego typu napewno je zmienie. Niestety jak nie urok to s...ka - w trakcie wypontowywania prądnicy do kadłuba silnika wpadła mi nakrętka ;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
peryskop




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z unii

PostWysłany: Sob 21:41, 25 Cze 2011    Temat postu: gażniki

Witam ja dziś zamontowałem chinszczury podróby k-37 walka trwała parę godzin wcześniej miałem zamontowane orginalne szufladki i powiem tak dziś usłyszałem tz cykanie w mojej kaśce i jestem zawodolony podkładki dystanse kupiłem u łyżwy ok o,8 cm z fajnego miękiego materiału...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Nie 13:16, 26 Cze 2011    Temat postu:

Kolego straszliwy błąd zrobiłeś.
Zobacz czy przylgnie są proste w co wątpię jeżeli nie to musisz przetoczyć,
i najważniejsze daj twarde podkładki z bakielitu dobrze izoluje i nie wyginają się przylgnie gażnika tylko wtedy musisz dać dwie podkładki uszczelniające
inaczej możesz zniszczyć gażniki jak za mocno dokręcisz na miękkiej podkładce
Przekładki kupisz na alegrowie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
peryskop




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z unii

PostWysłany: Nie 13:57, 26 Cze 2011    Temat postu: czyżby straszliwy błąd

gażniki są dokręconene lekko z czuciem niestety przy dystansach bakielitowych i 2 podkładkach komora pływaka dotyka bloku niestety...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gemini-ah




Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań-Swarzędz

PostWysłany: Nie 14:26, 26 Cze 2011    Temat postu:

Znajomy wyczytał, na jakiejś niemieckiej stonie, że zalecają tam zmianę dysz w tych gaźnikach na większe. Słyszeliście coś o tym?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
peryskop




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z unii

PostWysłany: Nie 14:40, 26 Cze 2011    Temat postu: gażnik

tu foty[link widoczny dla zalogowanych]


i tu 2 fota blok już i tak lekko podebrany z 2 strony jeszcze mniej miejsca [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Nie 18:09, 31 Lip 2011    Temat postu:

Właśnie jestem na etapie dobierania dyszy paliwowej do chinoli u mnie były 125 i stanowczo za małe może do dolniaka to będą do urala jest za mało może wie ktoś z szanownego forum jakie były w gażnikach k 301 dysze paliwowe to by całkiem rozwiązało sprawę nie musiałbym błądzić sprawdzać po kilka razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
świdro




Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:44, 01 Sie 2011    Temat postu:

nie chce zakladac nowego tematu wiec podepne sie tu: moze ktos wie jakie powinny byc dysze glowne w k37??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
profss




Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie

PostWysłany: Pon 20:54, 01 Sie 2011    Temat postu:

świdro napisał:
nie chce zakladac nowego tematu wiec podepne sie tu: moze ktos wie jakie powinny byc dysze glowne w k37??


W ruskich k-37 są 160 dysze,wykręcałem dla Hiusa i w dwóch parach były takie same tylko ze z jednej pary dało się wykręcić,także myślę ze te dysze niebyły dopasowywane tylko fabrycznie takie zakładali w obu parach były takie same 160
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 1 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin