Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chińskie K-37 czyli PZ-28
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Pią 7:52, 22 Lis 2013    Temat postu:

Podstawowa zasada, dodajesz gazu - przyspieszasz zapłon, ujmujesz gazu - opóźniasz, synchronizacja płynna, po prostu zamiast odśrodkowego regulatora jesteś ty. Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 7:56, 22 Lis 2013    Temat postu:

ja też sie nie znam ale moja rada jest taka żeby traktować dźwigienkę zapłonu tak samo jak rolgaz- jako cześć ruchomą i nieustannie z jej ustawieniem eksperymentować. Silnik sam ci powie jak chce ją mieć ustawioną. Kwestia czasu gdy będziesz sie nią posługiwał tak samo często i nie myśląc jak nad zmianą biegów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:13, 22 Lis 2013    Temat postu:

Z tego co tu napisano wynika ze caly zaplon jest przestawiony w taki sposob ze max przyspieszenie robi go za wczesnym.
Mozliwe jest ze wiaze sie to z nieprawidlowym nabiciem znakow rozrzadu, wzialbym kolo kontowe i sprawdzil.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 20:22, 22 Lis 2013    Temat postu:

Kiedyś miałem okazję dosiąść Sokoła 1000. Niestety poniosłem fiasko przy próbie przemieszczania się tym. Tam są dwie manetki gaz i zapłon, powodzenia!
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Pią 22:08, 22 Lis 2013    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Kiedyś miałem okazję dosiąść Sokoła 1000. Niestety poniosłem fiasko przy próbie przemieszczania się tym. Tam są dwie manetki gaz i zapłon, powodzenia!
Wojtek

WLA też tak ma Very Happy dodać jeszcze do tego nożne sprzęgło i biegi po dupiatej stronie i też poległem za pierwszym razem Embarassed A Sokół ma jeszcze na dodatek gaz w lewej manetce, zgroza Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 2:42, 23 Lis 2013    Temat postu:

Jezdzilem Sokolem solo 4 sezony, rollgaz przelozylem do prawej reki, regulacje zaplonu wlozylem do manetki takiej jak Mkoska ( BMWR12 ) i jezdzilo sie idealnie przy noznym sprzegle, ktore samo wracalo ruszalem jak z automatyczna skrzynia biegow Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Sob 6:41, 23 Lis 2013    Temat postu:

Adam M. napisał:
Jezdzilem Sokolem solo 4 sezony, rollgaz przelozylem do prawej reki, regulacje zaplonu wlozylem do manetki takiej jak Mkoska ( BMWR12 ) i jezdzilo sie idealnie przy noznym sprzegle, ktore samo wracalo ruszalem jak z automatyczna skrzynia biegow Smile.

Ot, cwaniak. Skundliłeś Sokoła barbarzyńco naughty Wink rotfl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:05, 23 Lis 2013    Temat postu:

Troche tak, bo rowniez musialem po wlozeniu zebatki zdawczej 30 zebow zamiast 24 lekko skrocic obudowe lancucha Smile.
No ale ja jezdzilem tym motocyklem na codzien po Wwie, na studia, zakupy, spotkania z dziewczyna, zloty itd a nie tylko w niedziele do kosciola Smile
I Sokol szedl 120 a palil 5l / 100 km na Pegazie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 18:29, 23 Lis 2013    Temat postu:

Adam M. napisał:
Troche tak, bo rowniez musialem po wlozeniu zebatki zdawczej 30 zebow zamiast 24 lekko skrocic obudowe lancucha Smile.
No ale ja jezdzilem tym motocyklem na codzien po Wwie, na studia, zakupy, spotkania z dziewczyna, zloty itd a nie tylko w niedziele do kosciola Smile
I Sokol szedl 120 a palil 5l / 100 km na Pegazie.


To prawie tak jak rusek:))) hahaha
Powrót do góry
flisak




Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:48, 02 Kwi 2014    Temat postu:

To ja może odgrzeję kotleta co by nie zakładać nowego wątku. Odpaliłem kaszalota na szufladach pracowal ale nie idealnie. Kupiłem chińskie PZ i zarzuciłem do motura. Efekt jest taki, że po przelaniu i przekopaniu odpali popracuje 5-10sek. i gaśnie, o dodaniu gazu nie ma mowy. Powietrze wykręciłem na 2,5 obrotu, iglice podniosłem o jeden ząbek i to samo. Może za niski poziom paliwa? Czy coś trzeba w nich specjalnie poprawiać po żóltkach? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Śro 21:53, 02 Kwi 2014    Temat postu:

trzeba było podać pekary k-68. fakt faktem drogo ale warto. ja kupiłem i zapomniałem o gaźnikach. miałem wcześniej chińskie k302 i do bani z nimi. wszedobylskie przecieki i praktycznie nie było reakcji na regulacje. chodziły sobie jak chciały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Czw 8:54, 03 Kwi 2014    Temat postu:

W PZetach trzeba w ciemno zmienić dysze główne na większe. Iglice to nawet na samą gorę, a śrubki nie istotne ile obrotów tylko jak pracuje, a jeśli nie pracuje to kręcisz dale (jak nie ma przejścia z wolnych na wyższe obroty to wkręcasz je nawet sporo) , szukasz i uczysz się cierpliwości Cool
jeśli po przelaniu chwile chodzi to kombinuj w stronę wzbogacania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
flisak




Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:02, 03 Kwi 2014    Temat postu:

Odpaliłem dzisiaj. Pomogły nakrętki M8 na pływakach Dysze mam 95 jakie powinny być w kaśce? A co to za niby dysza mosiężna wkręcona z dołu obok głównej? Wolnych obrotów? Gołym okiem nie widać w niej żadnego otworu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Puzel




Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stolp

PostWysłany: Czw 17:11, 03 Kwi 2014    Temat postu:

Jeżeli mówisz o chińskich k-37 to na początku również długo walczyłem z tymi gaźnikami. Jedyne sensowne ustawienie dla tych gaźników to iglice na samą góre (zabezpieczenie na najniższe wcięcie w iglicy, ewentualnie stopień wyżej) natomiast śróba mieszanki ok. 0,5-1 obrót, bardziej wykręcone nie będzie działać poprawnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Czw 19:28, 03 Kwi 2014    Temat postu:

No to różnie, widzę. Nie wiem ile, bo nie liczyłem, ale śrubę wolnych mam wykręconą na pewno więcej niż 1 obrót. Chodzi mi póki co dobrze zarówno na 2, jak i 3 otworze na iglicy. Po wyjęciu z pudełka i założeniu odpaliłem bez żadnych zmian i też chodziło jakoś. Tak jak mówi Michał - standardowa procedura regulacji, bez liczenia obrotów śruby, tylko poprzez patrzenie jak to się zachowuje.
A, i warto wiedzieć, że można kupić PZ-28D i PZ-28F. Inne do dolno- i górnozaworowych. Wyżej jest o tym.


Ostatnio zmieniony przez szefostwo dnia Czw 19:37, 03 Kwi 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 5 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin