Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chińskie K-37 czyli PZ-28
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pią 21:25, 12 Sie 2011    Temat postu:

No panowie zrobione to znaczy chodził nie żle a jak będzie rano to się zobaczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pią 20:02, 11 Lis 2011    Temat postu:

Chodził chodził i przestał chodzić.
Coś się poje..ło w prawym gażniku ju 3 dni z nim walczę i nic.
lewy idealnie chodzi w prawym nie można ustawić składu mieszanki jak go ustawię na wolnych to chodzi ładnie ale kopci mocno a przy dodaniu gazu strzela z tłumnika i daje czarny dym wszystko już próbowałem i dalej cały czas jest okropnie bogata mieszanka nie idzie tego wyregulować za pierona.
czyżby koniec gażnika ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mrkubek




Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś

PostWysłany: Pią 20:15, 11 Lis 2011    Temat postu:

to sie nazywa made in china
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Sob 19:40, 12 Lis 2011    Temat postu:

Ale koleś błysnął dowcipem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Sob 21:08, 12 Lis 2011    Temat postu:

Moze zaciągnął syfa w kanał powietrzny,skoro nagle zaczął ciągnąć wiecej wachy i mieszanka zrobiła sie bogata.Nieraz samo rozebranie na czynniki pierwsze,przemycie, przedmuchanie, pomaga- a człowiek dalej nie wie co było a piec zaczyna gadać jak należy.A czy strzały w komin to nie będą objawy awari zapłonu,przy bogatej mieszance powinien chyba walić w gażnik.I jeszcze zrób dla pewności zamiane gażników Wink ,jak dalej nie będzie chodził to tzn.że to nie gażnik.

Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Sob 21:11, 12 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Sob 22:03, 12 Lis 2011    Temat postu:

Nie to nie to myłem dmuchałem chuchałem obniżałem poziom paliwa obniżałem iglicę do minimum a analizator spalin dalej pokazuje bogato i dymi że gołym okiem widać.
A w gażnik to wali jak jest za uboga. zapłon jest Ok chyba czas wymienic gażnik mam dosyć , Jutro chyba dam na mszę może to pomoże
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mrkubek




Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś

PostWysłany: Sob 22:15, 12 Lis 2011    Temat postu:

Dysze powymieniaj na sam poczatek czyli zestaw naprawczy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 8:16, 13 Lis 2011    Temat postu:

Drut w główną się wsadza i już wiadomo czy to za wielka dysza. Bardzo stara sprawdzona metoda. Kiedyś był problem z kupnem dysz to się tak zmieniało przepływ dysz. Zaginasz w dyszy cieniutki miedziany, tak co by nie wypadł.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Wto 21:20, 31 Sty 2012    Temat postu:

Ot zadam pytanie na gażnikach chińskich k-37 są takie dwa rodzaje oznaczeń
1/ PZ- 28 D
2/ PZ- 28 F
które do dolniaka które do górnego
a tak naprawdę czym się różnią
MOŻE KTOŚ WIE ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 9:47, 01 Lut 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

"I'm pretty sure that PZ-28F is for 750 OHV's and PZ-28D is for 750 flatheads."
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GABE




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Spała

PostWysłany: Śro 9:50, 01 Lut 2012    Temat postu:

PZ-82 D są na pewno do dolniaka bo takie kupiłem do swojej Kaśki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Śro 18:42, 01 Lut 2012    Temat postu:

Poświęciłem się i poszedłem na Alaskę( czyt. do garażu, -16) i sprawdziłem, ja mam PZ28 D, od dwóch ponad lat jak założyłem tak jeżdżę i nie narzekam.A jakie są w tym dysze nie sprawdzę, aż tak bardzo nie jestem zdeterminowany ( zmarzluch jestem) Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Śro 18:46, 01 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Śro 21:41, 01 Lut 2012    Temat postu:

Więc tak
w gażniku PZ-28 D dysza ma oznaczenie 93
w gażniku PZ-28 F dysza ma oznaczenie 95
Sprawdzone na nowych gażnikach
Powrót do góry
Zobacz profil autora
_era_




Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:33, 03 Wrz 2012    Temat postu:

Ja w swojej kaśce nie mam mocy na wyższych obrotach. elektrody na świecach siwiutkie. Dysze główne paliwa mam na 0.93 teraz zmienie na 0.95 lub 1.00 zaobaczymy co sie zmieni
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rura




Dołączył: 27 Cze 2012
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 18:21, 03 Wrz 2012    Temat postu:

Jak siwe to za uboga mieszanka, albo źle ustawiony zapłon. Książkowo powinny być mleczno-brązowe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 2 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin