Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chińskie K-37 czyli PZ-28
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GABE




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Spała

PostWysłany: Czw 15:59, 10 Paź 2013    Temat postu:

Spiker napisał:
A jakby tak pływaki i dysze ze starych ruskich gaźników? W końcu najbardziej zużywa się przepustnica powietrza a reszta powinna być dłużej w porządku. Da radę zamontować w "chińczyku" ... i czy jest sens?

Ja do swoich chińczyków włożyłem ruskie pływaki i jest OKI. Tylko iglice pływaka przełożyłem.
Jeden chiński, ten plastikowy zachłysnął się paliwem i już nie chciał wypluć Laughing przez co zrobił się bardzo ciężki Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 7:19, 11 Paź 2013    Temat postu:

Rysiek odpal i pojeździj, nie martw się na zapas. Ja mam PZ-ty i robiłem tylko skład i wysokość wolnych na koniec synchronizację przepustnic. Motocyklem jeździłem różnie co jakiś czas wyjmowałem świeczkę i kolor bardzo ładny i nie zamierzam nic tam grzebać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:12, 21 Lis 2013    Temat postu:

Panowie a jak dobrze ustawić te k-37 czy jak chcecie PZ-28, jadę na sobote na garaż i chciałbym zmienić z k-302 na te pz-28, które mam nowe ale jeszcze nie jeździłem na nich, a jednak na tych szufladkach chodzi ok. ale żre też nieźle
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Czw 8:22, 21 Lis 2013    Temat postu:

Tak samo jak wszystkie inne ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:37, 21 Lis 2013    Temat postu:

Jakoś twoja wypowiedź mnie nie zaskoczyła Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 8:45, 21 Lis 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:41, 21 Lis 2013    Temat postu:

Dzięki, tylko wiesz czego nie rozumiem, tego, jak mam przyspieszacz ustawiony np. max do góry, to mam go dać w dół i wtedy ustawiać a później z powrotem dać do góry?

Ostatnio zmieniony przez krzysztof dnia Czw 10:50, 21 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 11:17, 21 Lis 2013    Temat postu:

W czasie regulacja opóźniasz zapłon - tj dźwignia do tyłu (do ciebie), później jeździsz przesuwając ją do przodu. Odpalasz tylko na opóźnionym, to i ustawiasz gaźniki na opóźnionym bo to tylko chodzi o wolne obroty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:22, 21 Lis 2013    Temat postu:

To powiem Ci, ze chyba mam źle ustawiony zapłon lub już nie wiem co. Teraz jak jeżdże to na opóźnionym bo na przyspieszonym tj. wajcha do lampy max, to się grzeje, jak ją daje do siebie tak prawie na początku rączki to się nie grzeje a i wolniejsze obroty ma. A jak wajcha do przodu to obroty wyższe i moto się grzeje

Ostatnio zmieniony przez krzysztof dnia Czw 11:25, 21 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 11:35, 21 Lis 2013    Temat postu:

To nie dawaj do samego konca:))) albo daj mu sie napic jeszcze wiecej i dzwignij iglice o jeden zabek to troszke pomorze:))).
I najlepiej to zaplon od PoTomka i masz z glowy problem.Najlepiej jak bedziesz mial !2V
Powrót do góry
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 11:37, 21 Lis 2013    Temat postu:

Wydaje mi się, że masz zbyt wczesny zapłon.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:40, 21 Lis 2013    Temat postu:

Dokładnie, nie będę dawał do same końca bo ostatnio się skapnąłem,. że od tego mogłem mój poprzedni silnik zajechać, non stop wysoka temp. A co do zapłonu to taki ruski mam, a instalacje mam 12 V i altek. od swifta, cewka od swifta z kablem oporowym od malucha Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 12:46, 21 Lis 2013    Temat postu:

krzysztof napisał:
Dokładnie, nie będę dawał do same końca bo ostatnio się skapnąłem,. że od tego mogłem mój poprzedni silnik zajechać, non stop wysoka temp. A co do zapłonu to taki ruski mam, a instalacje mam 12 V i altek. od swifta, cewka od swifta z kablem oporowym od malucha Wink

To nawet sie nie zastanawiaj tylko zapodaj od PoTomka zaplon Prameti i nawet kabel Ci bedzie zbedny do cewki:))) a praca rewela:)))
Powrót do góry
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Czw 22:19, 21 Lis 2013    Temat postu:

A tak się zapytam, czy kolega wie jak się jeździ pojazdem z ręczną regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:42, 22 Lis 2013    Temat postu:

Zawsze mi tłumaczono, ze to się używa jak się zjeżdża z jakiś gór, górek itp. ale może kolega coś mi podpowie? mogę nie wiedzieć, bo już taki specjalista to ja nie jestem, choć lubie ruskie sprzęty
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 4 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin