Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PIERWSZE KILOMETRY MAŁYM CZOŁGIEM GRUBERA
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Podróże małe i duże
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 19:00, 15 Lip 2013    Temat postu:

A wiec napisze tak:)))) .Niedawno poskladalem silnik z dolniaka z luzem na tlokach almotu 0,14mm haha bo tloki kolega kupil wczesniej i szlif nie wydal wiec zapadla taka decyzja:))).
I co??? -a to ze poprzycieralo i tak te tloki:)))bo cylindry byly sciagane w celu wymiany pierscieni na lepsze wiec nigdy w zyciu nic innego jak tloki 126p!!!!!!!!!!!!!!! .Odpalilem miesiac temu i od razu na trase 80km/h i ciezkawo szedl do przebiegu 120km a pozniej juz igla i teraz ma 1400km i pieknie jest zero dyma zero brania oleju pasowane na 0,09mm ale lepiej dac 0,1mm.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 19:01, 15 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 22:59, 15 Lip 2013    Temat postu:

Jak to byly tloki Almotu z AK12 to sie nie dziwie - kompletny, nieprzewidywalny szmelc.
Dopuki nie zaczna robic tlokow z AK20 to takie kwiatki beda.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 732
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 8:11, 16 Lip 2013    Temat postu:

Panowie nie przesadzajcie, jakoś mam wrażenie że sporo ludzi jeździ na tych almotach i jakoś to działa Smile eMa zrobiła ponad 600km, jeden tydzień jeździłem nią do pracy stojąc w korkach w upalnym mieście, moje docieranie to kita, kita bomba Smile A poważnie mówiąc pełen zakres obrotów na każdym biegu, brak jazdy z jednostajną prędkością. Tak czy siak mam zdjąć głowicę bo kupiłem jakiś czas temu te "lepsze" uszczelki - z prawej jakoś tak jak by wyciek Razz To zobaczymy czy to tłok czy coś inne Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 353
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Wto 12:47, 16 Lip 2013    Temat postu:

agrupa. gdzie masz tą działeczkę? bo mi się wydaje po zdjęciach, że to trasa Stanisławów - Węgrów? czy się mylę? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 353
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Wto 12:49, 16 Lip 2013    Temat postu:

Taa po filmiku jestem tego pewny na 99% takie doły tylko po tej trasie, jeszcze przed Stanisławowem Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wild




Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 21:18, 16 Lip 2013    Temat postu:

póki jeździ się w dzień to jeszcze spoko Wink osobiście mam nie miłe doświadczenia bez prądów.. z tym że w nocy... i w deszczu.

co do tłoków z almotu - legendy tworzą się i mnożą widzę Wink nie będę prawić morałów, bo to bez sensu - ale od kiedy pamiętam zawsze powtarzano "..że docierać sprzęt trzeba zgodnie z tego słowa znaczeniem".

Gośka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 732
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 21:58, 16 Lip 2013    Temat postu:

Kris-tofer zgadza się Smile Jeżdżę trochę za Węgrów, w okolice Sokołowa Podlaskiego.

Wild, to fakt deszcz mnie nie złapał, w nocy nie jechałem. Oczywiście zamierzam zrobić ładowania, a te wyprawy wynikały z faktu że szkoda mi czasu Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:47, 16 Lip 2013    Temat postu:

Nie jestem pewien czy takie legendy, Junaki kolegow przycieraly sie po kilku tys km, bedac na pewno dotarte, akurat docieranie powinno byc takie jak Marcin robil.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 14:50, 17 Lip 2013    Temat postu:

Adam M. napisał:
Nie jestem pewien czy takie legendy, Junaki kolegow przycieraly sie po kilku tys km, bedac na pewno dotarte, akurat docieranie powinno byc takie jak Marcin robil.

Dokladnie tak i wlasnie ja tak docieram zawsze bo jak pasowania i materialy sa odpowiednie to nie ma sily zeby cos przytarlo:))) a tloki z malucha sa ze stopu AK102 wiec rewelacja.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Śro 14:51, 17 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 732
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 9:13, 26 Lip 2013    Temat postu:

Wczoraj miałem wymienić uszczelki pod głowicą.

lewy cylinder wygląda ładnie, co prawda zniknęły ślady honowania :O
ale przytarć brak.
Prawy Sad




a to czapki.


Jakieś pomysły Sad na rozsądne rozwiązanie problemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2494
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 9:17, 26 Lip 2013    Temat postu:

Jakie pierścienie zakładałeś? U mnie też siatka honownicza zniknęła, ale ja dałem pierścień chromowy na górze.
edit:
Wojtek, z tym papierem masz rację - nie pomyślałem...


Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Pią 18:23, 26 Lip 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 395
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Pią 9:42, 26 Lip 2013    Temat postu:

Z ta siatką to pewnie norma dla tego żeliwa, u mnie po 2000 tylko gdzie-niegdzie parę rysek zostało (cylindry mam jakieś stare, nie miał prawy robaczka, wyszedł V-ty szlif, wszystko na almotach i dołączonych pierścieniach).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 2413
Przeczytał: 29 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 15:51, 26 Lip 2013    Temat postu:

Tłoka nie tyka się ściernym papierem Exclamation Exclamation Exclamation Zostają wtarte ścierne drobiny i szybciutko wycierają cylinder i pierścienie. Tylko skrobak do tłoka. Cylinder można przejechać ściernym na kołku.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 17:38, 26 Lip 2013    Temat postu:

I macie te cudowne almoty hehehehehe .A druga sprawa ze uwierzcie ze po usunieciu przytarcia pojawi sie ponownie hehehe -kwestia przytrzymania na obrotach na trasie:)))).
Poprostu te tloki nie zniosa nigdy takiego wstawiania jak tloki 126p.Na maluchu mozna trzymac do deski ciagle i nic sie nie stanie -chyba ze cos innego sie urwie hehehe.
Ja wczoraj wrocilem z Kielc a jutro na Prudnik -a juz mam najechane 5400km w tym sezonie:))).


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 17:40, 26 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 2413
Przeczytał: 29 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 20:58, 26 Lip 2013    Temat postu:

Tłoki z Malca są faktycznie dobre, o ile jest to stara fabryczna produkcja. Obecnie nieosiągalne, dostępne są nie fabryczne podobnej jakości jak Almoty.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Podróże małe i duże Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 2 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin