Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem że smarowaniem K-750
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fido28




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Nie 0:44, 21 Lut 2016    Temat postu:

napisze ktoś jak ustawić aparat zapłonowy SOVEK?wiem ze to proste ale może coś spartoliłem.Pali na jeden gar.Fakt że z gaźników leje się ale paliwo dociera gdzie powinno.Wolne obroty mam na gaźnikach skrecone do oporu,przepustnica opuszczona.Dziwnie w ogóle bo hmm po włożeniu aparatu i teoretycznie ustawieniu dioda zapala się w skajnym położeniu na mimosrodzie.Czy tak ma być? P.S jak sie tu zdjecia zalącza ze tak zapytam...?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michel18




Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 10:48, 21 Lut 2016    Temat postu:

Zdjęcia wrzucasz na jakiś zewnętrzny serwer hostingowy (np. dysk google, tinypic) a tutaj tylko linki i będzie działać.

Ostatnio zmieniony przez Michel18 dnia Nie 10:48, 21 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Nie 12:17, 21 Lut 2016    Temat postu:

Zobaczysz jaki masz czysty po magnesie na korku jak spuścisz olej pierwszy raz....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fido28




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Nie 18:43, 21 Lut 2016    Temat postu:

Wiem, że olej będzie zasyfiony. W końcu silnik nie ma filtra oleju wiec to normalne.Grunt, żeby magnes wkleić, żeby ewentualnie metalowe opiłki nie przyspieszyły zużycie silnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zabool




Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 8:36, 22 Lut 2016    Temat postu:

Dzięki Balu za info , faktycznie , zapomniałem o odrzutnikach Wink. Co do filtra to po tym zezonie polecam samochodowy , jakoś większe zaufanie mam do niego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fido28




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Wto 19:57, 23 Lut 2016    Temat postu:

Mam problem z ustawieniem zaplonu...chyba.silnik pali tylko na lewy gar. Zamienialem gaźniki, przewody, swiece i nic.Aparat mam SOVEK(zalozylem jak w instrukcji czujnikim do dolu), cewka zelmot butelkowa dwu-strzalowa.Aparat jest ustawiony kręcąc w prawo do konca czyli prawym skrajnym położeniu i to mnie dziwi.Przerwa na zaworach, wydech 0, 15 ssacy 0.10.Dodam ze jak ten lewt pracował krecilem apatem w nadziei ze prawy zalapie no i duuupa.Macie jakis pomysł co jest nie tak ?

Ostatnio zmieniony przez fido28 dnia Wto 20:05, 23 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 20:04, 23 Lut 2016    Temat postu:

Z tego co pamiętam to dioda ma gasnąc przy wyjściu z GMP. Ale dawno to ostatnio montowałem. No i pewnie inna generacje tego zapłonu to była.

W ogóle zamieniałaś już miejscami przewody, fajki, świeczki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fido28




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Wto 20:49, 23 Lut 2016    Temat postu:

Tak masz racje.dioda ma gasnac. Przewody jak zamienie miejscami dalej lewy pali.wlasnie lewy ladnie pali.Delikatnie kopne i zaczyna "gadac"a prawy nic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fido28




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Wto 20:52, 23 Lut 2016    Temat postu:

Mam watpliwosc czy dobrze aparat włożyłem.
Napiszę w jaki sposób ustawiałem.
Przez to że założyłem głowicę musiałem sobie radzić inaczej ,żeby znaleźć GMP.tłoka. Delikatnie "kopiąc" obracałem wałem do moment, aż oba zawory na tloku będą zamknięte.(uznałem, że na początek takie mało precyzyjne ustawienie wystarczy).Następnie obracałem aparatem aż zgaśnie dioda. Wychodziło że gaśnie przy samym koncu swojego zakresu regulacji.


Ostatnio zmieniony przez fido28 dnia Wto 21:06, 23 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Wto 21:27, 23 Lut 2016    Temat postu:

fido28 napisał:
Mam watpliwosc czy dobrze aparat włożyłem.
Napiszę w jaki sposób ustawiałem.
Przez to że założyłem głowicę musiałem sobie radzić inaczej ,żeby znaleźć GMP.tłoka. Delikatnie "kopiąc" obracałem wałem do moment, aż oba zawory na tloku będą zamknięte.(uznałem, że na początek takie mało precyzyjne ustawienie wystarczy).Następnie obracałem aparatem aż zgaśnie dioda. Wychodziło że gaśnie przy samym koncu swojego zakresu regulacji.


No to słusznie masz wątpliwość Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fido28




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Wto 23:20, 23 Lut 2016    Temat postu:

Juz wiem co spitoliłem. Nie kręciłem tym co trzeba. Aparat ma być przykręcony w mniej więcej środkowym położeniu (w odniesieniu do szczelin regulacyjnych) a kręcić należy elementem środkowym przymocowanym do wałka rozrządu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fido28




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Czw 21:41, 25 Lut 2016    Temat postu:

Niby aparat ustawiłem i silnik uruchamia się czasem na dwa cylindry,po chwili lewy jakby zaczyna strzelać i jak by się zalewał i gaśnie. Czy przyczyną kiepskiego palenia może być brak Przewodu oporowego w cewce.Mam aparat SOVEK i cewkę dwu-strzałową butelkowa ZELMOT, która instrukcyjnie wymaga przewodu oporowego. Głupio to może brzmi ale próbuje rozwiać októrych to mam sporo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fido28




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Pią 22:31, 26 Lut 2016    Temat postu:

hmm rozumiem , że nikt nie ma pomysłu co jest nie tak...?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3931
Przeczytał: 20 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 23:19, 26 Lut 2016    Temat postu:

Bez oporu ciągnie się łuk pomiędzy stykami przerywacza. Odpal w nocy bez dekli to się wystraszysz spawarki. Wypala i deformuje styki, może tu jest zdrada.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fido28




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Sob 22:55, 27 Lut 2016    Temat postu:

Hmmm, moze faktycznie w cewce problem. Dziwne to trochę bo czasami zapali i to ladnie , wystarczy ze delikatnie -dwa ząbki kopnę i pracuje, nawet na dwa gary ale kilka sekund i jeden gaśnie. Zawsze na ten sam gar chyba, ze ustawie zapłon na drugi, tzn GMP na drugi cylinder.Rece mi opadają.Odchodzac troche od tematu to jutro jadę na motobazar do Wroclawia, muszę kupić parę gratów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Strona 6 z 10

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin