Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulator Napiecia RM7VN R1 LUB pRADNICA k 750
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mariusz Koblenz K-750




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kOBLENZ NIEMCY

PostWysłany: Śro 23:33, 23 Sty 2013    Temat postu: Regulator Napiecia RM7VN R1 LUB pRADNICA k 750

Witam mam pytanie kupilem sobie ostatnio K 750 z bocznym wozkiem mieszkam w Niemczech motocykl jest sprowadzony z Polski ,jednakrze mam problem kontrolka czerwona ladowania nie gasnie,wyciagnalem pradnice byl niedokrecony kontakt na szczotce ale sprawdzilem ja jak ktos mi poradzil mase na obudowe + na jedna z klem D lub Ja i zrobic zwore pradnica powinna sie krecic jak silnik szybciej ,jednakrze niestaty przy zwieraniu dziala tylko pot obrotu i nic po kolejnym zwarciu to samo,czy pradnica moze byc spalona ?????
mam elekrtoniczny Regulator RM7VN R1 czy on jest dobry do pradnicy z K 750???? MINUS NA MASE .,czy trzeba cos przerabiac byl juz zalozony w tym motocyklu.
Problemy zaczely gdy podlaczony zostal Prostownik aby naladowac Akumulator + zostal odlaczony a minus nie Akumulator zostal w motocyklu jednakrze nie byl dostatecznie naladowany a wiec podlaczono + a prostownik nie zostal odlaczony i tak probowano zapalic motocykl za kroryms razem odpalil i kontrolka juz nie gasla .
Czy ktos moze mi pomoc i powiedziec co moglo sie stac i jak to sprawdzic??
Kupilem motocykl po 17 latach przerwy a wiec przygoda zaczyna sie od poczatku.
Dziekuje z Gory za pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 9:50, 24 Sty 2013    Temat postu:

w profilu masz zawód: elektromechanik, i nie wiesz jak sprawdzić czy prądnica działa..?

Daj jej prąd, jeśli działa to zacznie pracować jak silnik...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Czw 16:58, 24 Sty 2013    Temat postu:

Ale, ale, Klapku, czy czasami tym sposobem nie sprawdzisz tylko stojana, o wirniku to jednak ten sposób nic raczej nie powie. Takie są moje osobiste przemyślenia, jeśli się mylę posypcie mi głowę popiołem Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz Koblenz K-750




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kOBLENZ NIEMCY

PostWysłany: Czw 18:18, 24 Sty 2013    Temat postu:

Tak mam Elektromechanik tylko ze w moim zawodze glownie zajmowalismy sie Instalacjami Elektrycznymi w Budownictwie a mielismy malo praktyki z silnikami i pradnicami gdybym wiedzial nie prosil bym o pomoc a jak juz powiedzialem moj ostatni motocykl WSK 175 mialem 17 Lat temu a tam nie bylo pradnicy.
Takrze z gory dziekuje za podpowiedzi
Tak daj jej prad ale mase na obudowe a potem + na jedna z klem i zrobic zwore???
a CO DO REGULATORA NAPIECIA RM7VN R1 czy bedzie poprawnie pracowac z ta pradnica????
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Czw 18:32, 24 Sty 2013    Temat postu:

A to przepraszam , skąd się brał prąd w WSK 175 jak nie było prądnicy, no tak znowu się czepiam,zamiast na temat tego regulatora się wypowiedzieć, otóż nic o nim nie wiem to Ci nic nie powiem, co to w ogóle jest, elektronik jakiś , i od kogo?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz Koblenz K-750




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kOBLENZ NIEMCY

PostWysłany: Czw 18:38, 24 Sty 2013    Temat postu:

TAK TO ELEKTRONIK ON JUZ BYL WBUDOWANY W K-750 ktore kupilem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Czw 18:44, 24 Sty 2013    Temat postu:

Ale masz jakieś dane na temat producenta, ewentualnie od czego on oryginalnie był? Wujek Google nic nie mówi na symbol który podałeś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BEVCIO




Dołączył: 08 Lip 2011
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: RADOMSKO

PostWysłany: Czw 18:46, 24 Sty 2013    Temat postu:

Witam, zacisk prądowy "+" prądnicy połącz z "+" akumulatora , a masę prądnicy łączysz z drugim zaciskiem prądnicy i podłączasz "-" akumulatora,
wtedy prądnica powinna pracowac jak silnik.
Drugi sposób , gdy masz prądnice na motocyklu i motocykl da się odpalic, to odłączasz przy regulatorze glowny przewod prądowy prowadzący do prądnicy i zwarciu go na moment z masą.Jeśli pradnica wytwarza prąd , wtedy przy srednich obr. powinno wystąpić wyraźne iskrzenie pomiedzy przewodem a masą.
Sposoby te opisuje A.Cichowski , ksiazke polecam , możesz ją sobie ściagnąć-jest na necie np.[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:04, 24 Sty 2013    Temat postu:

czyli
zacisk prądnicy Я do (+) akumulatora
obudowa prądnicy do (-) akumulatora
i dodatkowo trzeba przepuścić prąd przez wzbudzenie czyli zacisk prądnicy Ш połączyć z masą lub (-) akumulatora
wtedy prądnica powinna się obracać bez szarpnięć i zacięć z prędkością około jak popularna zielona wiertarka Celma na 1 biegu Very Happy, albo ciut mniej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz Koblenz K-750




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kOBLENZ NIEMCY

PostWysłany: Czw 19:20, 24 Sty 2013    Temat postu:

ja nie mam celmy mam tylko Hilti i Boscha w moim Samochodzie Warsztatowym
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz Koblenz K-750




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kOBLENZ NIEMCY

PostWysłany: Czw 19:23, 24 Sty 2013    Temat postu:

Mariusz Koblenz K-750 napisał:
ja nie mam celmy mam tylko Hilti i Boscha w moim Samochodzie Warsztatowym
Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz Koblenz K-750




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kOBLENZ NIEMCY

PostWysłany: Czw 19:28, 24 Sty 2013    Temat postu:

gobert dziekuje za proste chlopskie wytlumaczenie wlasnie o to mi chodzilo gdzie co i jak podlaczyc tak jak to opisales .sprobuje jak bede mial chwilke czasu zobacze czy to chodzi.dzieki Pozdrawiam wszystkich jak beda problemy to sie odezwe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:43, 24 Sty 2013    Temat postu:

Ja w sumie napisałem to samo co BEVCIO post wcześniej tylko po swojemu Smile
Jak możesz to pokaż zdjęcie twojego regulatora, jest u nas raczej nieznany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz Koblenz K-750




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kOBLENZ NIEMCY

PostWysłany: Pią 20:47, 25 Sty 2013    Temat postu:

[img]http://www.jawamarkt.cz/elektrik-2-2/elektronischer-regler-plus[/img][/img][/url]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mariusz Koblenz K-750




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kOBLENZ NIEMCY

PostWysłany: Pią 20:48, 25 Sty 2013    Temat postu:

to jest z plusem na mase ja mam taki sam z minusem na mase
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin