| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat | 
	
	
		| Autor | Wiadomość | 
	
		| Mariusz Koblenz K-750 
 
 
 Dołączył: 23 Sty 2013
 Posty: 15
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: kOBLENZ NIEMCY
 
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 23:33, 23 Sty 2013    Temat postu: Regulator Napiecia RM7VN R1  LUB pRADNICA k 750 |  |  
				| 
 |  
				| Witam mam pytanie kupilem sobie ostatnio K 750 z bocznym wozkiem mieszkam w Niemczech motocykl jest sprowadzony z Polski ,jednakrze mam problem kontrolka czerwona ladowania nie gasnie,wyciagnalem pradnice byl niedokrecony kontakt na szczotce ale sprawdzilem ja jak ktos mi poradzil mase na obudowe + na jedna z klem D lub Ja i zrobic zwore pradnica powinna sie krecic jak silnik szybciej ,jednakrze niestaty przy zwieraniu dziala tylko pot obrotu i nic po kolejnym zwarciu to samo,czy pradnica moze byc spalona ????? mam elekrtoniczny Regulator RM7VN R1  czy on jest dobry do pradnicy z K 750????  MINUS NA MASE .,czy trzeba cos przerabiac byl juz zalozony w tym motocyklu.
 Problemy zaczely gdy podlaczony zostal Prostownik aby naladowac Akumulator + zostal odlaczony a minus nie Akumulator zostal w motocyklu jednakrze nie byl dostatecznie naladowany a wiec podlaczono + a prostownik nie zostal odlaczony i tak probowano zapalic motocykl za kroryms razem odpalil i kontrolka juz nie gasla .
 Czy ktos moze mi pomoc i powiedziec co moglo sie stac i jak to sprawdzic??
 Kupilem motocykl po 17 latach przerwy a wiec przygoda zaczyna sie od poczatku.
 Dziekuje z Gory za pomoc
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	
		| klapek 
 
 
 Dołączył: 07 Cze 2009
 Posty: 2898
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Kwidzyn
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 9:50, 24 Sty 2013    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| w profilu masz zawód: elektromechanik, i nie wiesz jak sprawdzić czy prądnica działa..? 
 Daj jej prąd, jeśli działa to zacznie pracować jak silnik...
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	
		| grzeh750 
 
 
 Dołączył: 13 Wrz 2009
 Posty: 1508
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Łask-Kolumna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 16:58, 24 Sty 2013    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Ale, ale, Klapku, czy czasami tym sposobem nie sprawdzisz tylko stojana, o wirniku to jednak ten sposób nic raczej nie powie. Takie są moje osobiste przemyślenia, jeśli się mylę posypcie mi głowę popiołem  |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	
		| Mariusz Koblenz K-750 
 
 
 Dołączył: 23 Sty 2013
 Posty: 15
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: kOBLENZ NIEMCY
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 18:18, 24 Sty 2013    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Tak mam Elektromechanik tylko ze w moim zawodze glownie zajmowalismy sie Instalacjami Elektrycznymi w Budownictwie a mielismy malo praktyki z silnikami i pradnicami gdybym wiedzial nie prosil bym o pomoc a jak juz powiedzialem moj ostatni motocykl WSK 175 mialem 17 Lat temu a tam nie bylo pradnicy. Takrze z gory dziekuje za podpowiedzi
 Tak daj jej prad ale mase na obudowe a potem + na jedna z klem i zrobic zwore???
 a CO DO REGULATORA NAPIECIA   RM7VN R1 czy bedzie poprawnie pracowac z ta pradnica????
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	
		| grzeh750 
 
 
 Dołączył: 13 Wrz 2009
 Posty: 1508
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Łask-Kolumna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 18:32, 24 Sty 2013    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| A to przepraszam , skąd się brał prąd w WSK 175 jak nie było prądnicy, no tak znowu się czepiam,zamiast  na temat tego regulatora się wypowiedzieć, otóż nic o nim nie wiem to Ci nic nie powiem, co to w ogóle jest, elektronik jakiś , i od kogo? |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	
		| Mariusz Koblenz K-750 
 
 
 Dołączył: 23 Sty 2013
 Posty: 15
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: kOBLENZ NIEMCY
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 18:38, 24 Sty 2013    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| TAK TO ELEKTRONIK ON JUZ BYL WBUDOWANY W K-750 ktore kupilem. |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	
		| grzeh750 
 
 
 Dołączył: 13 Wrz 2009
 Posty: 1508
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Łask-Kolumna
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 18:44, 24 Sty 2013    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Ale masz jakieś dane na temat producenta, ewentualnie od czego on oryginalnie był? Wujek Google nic nie mówi na symbol który podałeś. |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	
		| BEVCIO 
 
 
 Dołączył: 08 Lip 2011
 Posty: 114
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: RADOMSKO
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 18:46, 24 Sty 2013    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Witam, zacisk prądowy "+" prądnicy połącz z "+" akumulatora , a masę prądnicy łączysz z drugim zaciskiem prądnicy i podłączasz "-" akumulatora, wtedy prądnica powinna pracowac jak silnik.
 Drugi sposób , gdy masz prądnice na motocyklu i motocykl da się odpalic, to odłączasz przy regulatorze glowny przewod prądowy prowadzący do prądnicy i zwarciu go  na moment z masą.Jeśli pradnica wytwarza prąd , wtedy przy srednich obr. powinno wystąpić wyraźne iskrzenie pomiedzy przewodem a masą.
 Sposoby te opisuje A.Cichowski , ksiazke polecam , możesz ją sobie ściagnąć-jest na necie np.[link widoczny dla zalogowanych]
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	
		| gobert Moderator
 
 
 Dołączył: 15 Kwi 2009
 Posty: 848
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 19:04, 24 Sty 2013    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| czyli zacisk prądnicy Я do (+) akumulatora
 obudowa prądnicy do (-) akumulatora
 i dodatkowo trzeba przepuścić prąd przez wzbudzenie czyli zacisk prądnicy Ш połączyć z masą lub (-) akumulatora
 wtedy prądnica powinna się obracać bez szarpnięć i zacięć z prędkością około jak popularna zielona wiertarka Celma na 1 biegu
  , albo ciut mniej |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	
		| Mariusz Koblenz K-750 
 
 
 Dołączył: 23 Sty 2013
 Posty: 15
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: kOBLENZ NIEMCY
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 19:20, 24 Sty 2013    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| ja nie mam celmy mam tylko Hilti i Boscha w moim Samochodzie Warsztatowym |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	
		| Mariusz Koblenz K-750 
 
 
 Dołączył: 23 Sty 2013
 Posty: 15
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: kOBLENZ NIEMCY
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 19:23, 24 Sty 2013    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Mariusz Koblenz K-750 napisał: |  	  | ja nie mam celmy mam tylko Hilti i Boscha w moim Samochodzie Warsztatowym | 
  |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	
		| Mariusz Koblenz K-750 
 
 
 Dołączył: 23 Sty 2013
 Posty: 15
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: kOBLENZ NIEMCY
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 19:28, 24 Sty 2013    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| gobert dziekuje za proste chlopskie wytlumaczenie wlasnie o to mi chodzilo gdzie co i jak podlaczyc tak jak to opisales .sprobuje jak bede mial chwilke czasu zobacze czy to chodzi.dzieki  Pozdrawiam wszystkich jak beda problemy to sie odezwe |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	
		| gobert Moderator
 
 
 Dołączył: 15 Kwi 2009
 Posty: 848
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Czw 20:43, 24 Sty 2013    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Ja w sumie napisałem to samo co BEVCIO post wcześniej tylko po swojemu   Jak możesz to pokaż zdjęcie twojego regulatora, jest u nas raczej nieznany.
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	
		| Mariusz Koblenz K-750 
 
 
 Dołączył: 23 Sty 2013
 Posty: 15
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: kOBLENZ NIEMCY
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 20:47, 25 Sty 2013    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| [img]http://www.jawamarkt.cz/elektrik-2-2/elektronischer-regler-plus[/img][/img][/url] |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	
		| Mariusz Koblenz K-750 
 
 
 Dołączył: 23 Sty 2013
 Posty: 15
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: kOBLENZ NIEMCY
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 20:48, 25 Sty 2013    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| to jest z plusem na mase ja mam taki sam z minusem na mase |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	
		|  |