Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

K750 stuka głowica
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymonides11




Dołączył: 07 Maj 2015
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:57, 18 Maj 2016    Temat postu: K750 stuka głowica

Witam
Od 2 lat walczę ze stukami w silniku. Zrobione mam wszystko ostatnim winowajcom okazały się prowadnice zaworowe. Ładnie wszystko zregenerowane gites majonez już nie wali prawy cylinder tak straszliwie mocno... tylko walą 2 ciszej. Co ciekawe zauważyłem że walą czy jest zapłon czy nie ma. Na zimnym słabiej wali na gorącym bardzo głośno. Głośność rośnie w miarę obrotów, nie zależy od kąta wyprzedzenie zapłonu, i największa zagadka: Jak przykładam rękawicę spawalnicza do głowicy to się całkowicie wycisza.

Ma ktoś jakiś pomysł
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 11:25, 18 Maj 2016    Temat postu:

Zapodaj jakiegoś filma z ta sztuczką z rekawicą Smile))))))))))
Powrót do góry
Szymonides11




Dołączył: 07 Maj 2015
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:47, 18 Maj 2016    Temat postu:

https://www.youtube.com/watch?v=BE2Dy-0UrcY

Proszę nagranie 5 minut temu.


Ostatnio zmieniony przez Szymonides11 dnia Śro 11:48, 18 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 12:44, 18 Maj 2016    Temat postu:

Z ta rekawicą to chyba tak jak z trójkątem ze jak zlapiesz trójkąt w rekawice to juz tak nie będzie dźwięczał hihihihi

https://www.youtube.com/watch?v=NhBPYdNwI4I

Odnośnie stuków to moga grac pierscienie bo sa luzne z rowkach tloka lub tez sworzen tloka luzny na korbie albo poprostu popychacze zaworowe luzne w obudowach.
Zapodaj jeszcze 2 uszczelki pod glowice na próbe i sie zobaczy.
Miałeś planowane glowice?????


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Śro 12:47, 18 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Szymonides11




Dołączył: 07 Maj 2015
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:02, 18 Maj 2016    Temat postu:

Tłoki wstawiane nowe 300 km wiem ze ich nie lubisz ALMOTY, sworzeń główki 3 tyś od remontu wału w DOR-MAR sworzeń wchodzi na zimno oporem (ręką) na ciepło lekko, Popychacze z prowadnicami nowe ale prowadnice w karter wchodziły bez zadnych oporów, powinienem wkleić?

Głowica nie planowana, cylindry planowane, Uszczelka wysoka z kołnierzem miedzianym + 0,5mm pod cylindrami. Tłok oglądałem nie ma śladów uderzenia w głowice. Równomiernie czarny.

Czy luźne pierścienie lub, luźna tulejka korby dyskwalifikuje mi pojazd z eksploatacji? Tzn urwie coś czy nie? BO na Rotor chce jechać a remontu główki czy wymiany tłoków już raczej zrobić nie zdążę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek78




Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 239
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wolsztyn

PostWysłany: Śro 15:06, 18 Maj 2016    Temat postu:

Zrób jak Dawid mówi-wstaw dwie uszczelki,ew.tą grubszą miedzianą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymonides11




Dołączył: 07 Maj 2015
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 17:28, 18 Maj 2016    Temat postu:

Dobrze jadę do garażu zrobie. Chciałbym zrozumieć co mi to da?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
korbowód




Dołączył: 02 Mar 2011
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:10, 18 Maj 2016    Temat postu:

Ja wiem, rękawice drutem na stałe do głowicy przyłap.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dz@hym




Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 174
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wieś w zamojskim..

PostWysłany: Śro 20:37, 18 Maj 2016    Temat postu:

Mi się zdarzyło że chyba przy pośpiesznym składaniu głowica opadła i zawór w nią stukał- były widoczne ślady po rozbiórce. Ciut podpiłowałem głowicę, przytrzymałem przy skręcaniu w górze i jest cicho. Pozdr!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 23:08, 18 Maj 2016    Temat postu:

Jeżeli stuka tłok lub zawór (tego osobiście nie spotkałem) to widać ślady. Wystarczy zdjąć głowice i widać.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 6:47, 19 Maj 2016    Temat postu:

Najlepiej skrecić glowice bez uszczelki na 2 śruby po przekątnej i obrócić powoli silnikiem i jak nic nie dobija dać uszczelkę i malines.
Powrót do góry
Szymonides11




Dołączył: 07 Maj 2015
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:30, 19 Maj 2016    Temat postu:

Dawid mam na to inne metody i nic nie dobija 10 razy sprawdzone. Pytanie było raczej czy wkleić obudowy popychaczy zaworów skoro bardzo luźno wchodziły praktycznie bez oporów. I czy to może być powodem (jak zasugerowałeś)

Korbowód: Masz coś bardziej merytorycznego do dodania?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 13:22, 19 Maj 2016    Temat postu:

Jak dociagnołes lapką mocująca i trzyma mocno to nie trzebva nic wklejac.
One czesto wchodza suwliwie a czasami lekko z oporem.
Wazne zeby miedzy popychaczem a obudową popychacza nie bylo luzu duzego ale skoro wszystko dobre to co stuka:)))))


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Czw 13:26, 19 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Czw 15:04, 19 Maj 2016    Temat postu:

Cytat:
Korbowód: Masz coś bardziej merytorycznego do dodania?


Weśś nie gadaj, fajne to było cheers
Moim zdaniem to to co słyszymy na głowicy to raczej rezonans z czegoś głębiej. Albo stopa korby ( sprawdź smarowanie) albo prowadnik zaworowy albo jerzyk, czyli uj wie co. Wink


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Czw 15:04, 19 Maj 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 486
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Czw 17:25, 19 Maj 2016    Temat postu:

No dobra miałem to samo tak jak pisze Prince głowica wchodzi w rezonans .Zmień na inną jeśli masz.Ja u siebie wcisnąłem na początek stare węże paliwowe te ruskie ,bo to gówno się nie pali tylko parcieje ,między żebra .Później założyłem głowice te tak zwane zimowe i nic już nie klekotało Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin