Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ALTERNATOR K-750
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:05, 22 Mar 2010    Temat postu: ALTERNATOR K-750

Pracuję nad ideą wykorzystania alternatora Denso od Suzuki Bandita 600 lub 1200. Jeśli się to uda napiszę coś więcej. Narazie mam gotowy korpus i resztę na desce kreślarskiej. Problem jaki już widzę to kolizja z kominem filtra powietrza. Prototypy to niestety dosyć wyboista droga, którą trzeba wygładzić.

[link widoczny dla zalogowanych][/u]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 17:11, 22 Mar 2010    Temat postu:

Urodą to to nie grzeszy. Taką ładną mimośrodową redukcje wytoczył to czemu nie maluch?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Pon 18:07, 22 Mar 2010    Temat postu:

Gobert,po co się męczyć nad czymś co jest już zrobione,i się sprawdza Laughing .Nie będzie Ci wadzić o komin jak zrobisz o połowe krótszy korpus.Te altki sa już stosowane kilka lat,i taki mam założony do swojej Kaczuchy, super się sprawdza jeśli chodzi o swiatła Very Happy .Grupa Koszalińska na tym śmiga. Laughing.I altki nie muszą być konkretnie od Bandita.

Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Pon 18:15, 22 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:17, 22 Mar 2010    Temat postu:

W założeniu pierwotnym chciałem zachować łoże prądnicy w całości.
Urodą nic nie dorówna prądnicy, zawsze to będzie "buła", w tej kwesti mam nieco inne priorytety.

J35 jeśli możesz pokaż jak masz zamontowany alternator i od czego on jest, oraz jak rozwiązałeś kwestię przeniesienia napędu. Jeśli jest to sprawdzone rozwiązanie to może warto zrobić z tego artykuł na stronę?


Ostatnio zmieniony przez gobert dnia Pon 18:19, 22 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 18:34, 22 Mar 2010    Temat postu:

Myśle ze Paweł Staciwa nie należy do osób które by robiły z tego jakieś tajemnice Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Pon 18:40, 22 Mar 2010    Temat postu:

Oczywiście PRINCE !! i właśnie tam chciałem Goberta skierować Smile !.do żródla !!.Paweł Staciwa Koszalin.Grupa Motomilitary Młody i Stary. Wink.A jesli chodzi o altki to suzuki Swift i kilka pokrewnhych modeli.

Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Pon 18:44, 22 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:12, 22 Mar 2010    Temat postu:

Ubrałem modela, dla mnie wygląd może być, tu i tam utnę i dospawam i może coś z tego wyjdzie.

J35 zapodaj zdjęcia i numer do Pana Pawła Staciwy, może ktoś się skusi na jego wyrób...tymczasem ja dalej pożegluję by własne lądy odkrywać...

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Pon 19:31, 22 Mar 2010    Temat postu:

Tel.do Pawła.604314795.Paweł ma napewno też foty zainstalowanego altka.I udzieli ci wszelkich info,zainstalował tego wiele i ja też się skusiłem.Może się altek niektórym niepodobać ,bo to nie orginał !,ale ja wole trochę mniej oryginalności ,ale za to porządne swiatło z przodu na H4, niż kaganek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slawo




Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 20:55, 22 Mar 2010    Temat postu: re

Gobert widzę że rzezbiłeś ramę jakby co to mam taką do eksperymentów ładna prosta wypiaskowana ma wstawione wzmocnienie w ok główki ramy nawet dosyć schludnie wykonane. Chyba nawet dluga ale na 100% nie wiem nie pamiętam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 6:21, 23 Mar 2010    Temat postu:

Dziekuję Slawo, ta jest już sprawdzona na słupie betonowym i boku korolki, owszem ma garba.... Smile
Były wymieniane miski pod łożyska, ale to temat na osobny temat...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
omnia2005




Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:52, 23 Mar 2010    Temat postu:

Można prosić o foty tego zainstalowanego altka. Jednak najlepiej samemu ocenić rozwiązanie z foto. Z góry dzięki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Czw 22:52, 25 Mar 2010    Temat postu:

W dziale Tematy ogólne ,Brzytwa zamieścił fotki kilku zaprzęgów w tym jeden a altkiem od japca.Gobert kuknij i zobacz o ile jest krótszy korpus,"omnia 2005" również zerknij.Nie mogę się zebrać zeby zrobić te foty na moim sprzęcie,ale postaram się do niedzieli to wykonać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 6:43, 26 Mar 2010    Temat postu:

Nie bardzo wiem gdzie są te zdjęcia w dziale Teamty ogólne. Możesz podać link?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pią 7:07, 26 Mar 2010    Temat postu:

Tu: [link widoczny dla zalogowanych]
Dopiero przyglądając się alternatorowi zauważyłem, że rama ma w paru miejscach plamy rdzy. A napisane jest, że była wypiaskowana i zabezpieczona antykorozyjnie. Zajebiście też wyglądają te kable idące na wierzchu błotników Smile Może się czepiam, ale to kosztuje 16000zł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogus




Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrkow Tryb

PostWysłany: Pią 12:13, 26 Mar 2010    Temat postu:

Pomijając fakt,że cena z kosmosu,to faktycznie stan techniczny żadna rewelacja.Chyba, że to rdza tyle kosztuje.Hmmmm....To ja wystawie swoją i dorzucę jedno zero,bo mam więcej Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 1 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin