Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szable
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 203 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: Nie 20:17, 11 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
z tekturą to ostrożnie, bo się wyklepuje i zamienia w proszek - tak mi się zrobiło kiedyś w Junaku pod cylindrem - po rozebraniu nie było nic tylko szary proszek został. |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:40, 11 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
teraz sa trochwe inne materiały, kregielit najlepszy, ale niekonieczny, tam pod pompa nie ma klepania, stukania itd, dobrze sprasowany karton da rade:] |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 7:28, 12 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Co z trybami? |
|
Powrót do góry |
|
|
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 13:40, 12 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Co do uszczelek, nauczylem sie iedys czegos z niemieckiego artykulu przetlumaczonego w Automobiliscie, na temat dorabiania uszczelek z kartonu. Po wycieciu uszczelki nalezy ja zaimpregnowac bezbarwnym lakierem nitro, najlepiej poprzez zanurzenie w lakierze wlanym do duzego, niskiego naczynia. Uszczelka musi polezec ok minuty zeby sie "napila" lakieru, nastepnie nalezy ja wyciagnac, przytrzymac do obciekniecia, wysuszyc przez pare minut i zabieg powtorzyc. Po wyschnieciu lakieru uszczelka jest gotowa.
Karton niezaimpregnowany predzej czy pozniej zacznie sie pocic, z racji tego ze olej przesiaknie na wskros poprzez przekroj uszczelki.
Wiadomo ze ktos moze powiedziec ze "kiedys dawali sam karton i to jeszcze na towot i bylo dobrze". Nie bylo dobrze, a idac tym tropem to kiedys mieszkali w jaskiniach i jezdzili na mamutach..;D |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 3941 Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 19:30, 12 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Uszczelka z kartonu > bristolu składana na towocie sprawdza się znakomicie. Jest tylko jeden warunek, przylgnie nie mogą być zmasakrowane.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 12:50, 14 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Zalezy. Jesli pojezdzisz duzo w roznych warunkach to zauwazysz ze sam brystol bez impregnacji predzej czy pozniej sie zacznie pocic. To tak z zycia, nie z teorii |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 3941 Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 18:23, 14 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Takie pocenie wycieram dwa razy w sezonie na okoliczność mycia motocykla
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
cyborg
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 292 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Czw 6:37, 15 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A to tez wyjscie;) No ja w sumie tez nie czesciej czyszcze motocykl, czasem nawet zona sie za to zabiera bo nie moze patrzec jak jest brudny;) |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 10:00, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Tylna podpora - dajecie śruby z otworami na drut zabezpieczający czy zwykłe+klej. Z klejem może być problem przy odkręcaniu a lubią tam się okręcać łby. Wczoraj dokręcałem podporę i na 9 śrub 3 strzeliły aż w końcu wywaliłem wszystkie i dałem nowe. Trochę czasu zajęło wiercenie ale są wszystkie nowe z otworami... |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 3941 Przeczytał: 18 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 19:31, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ja daje delikatny klej i drut.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pon 23:11, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Cyrograf15 napisał: | Ja daje delikatny klej i drut.
|
Ja też. Drut pewniak a klej symbolicznie. I tak trudno to porowate alumiocośtam pod klej odtłuścić. Kiedyś wymoczyłem blok w płynach. Następnie przywaliłem kerszerem wielkości małego fiata po czym wyszkiełkowałem( Oddałem do szkiełkowania) i w niektórych miejscach i tak było widać jak olej wyłazi z niektórych miejsc z bloku. |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 8:45, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
To swiadczy o jakosci odlewu i samego materiału wchodzi w głąb, ale polece swietna rzecz do odtłuszczania- w sklepach z czesciami do ciezarówek (w innych tez sporadycznie sie trafia) jest taki aerozol do czyszczenia-odtłuszczania tarcz hamulcowych w ciezarówkach, super sprawa i stosunkowo niedroga, przetestowana w róznych warunkach i zdaje egzamin. |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Czw 8:55, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
granat napisał: | aerozol do czyszczenia-odtłuszczania tarcz hamulcowych w ciezarówkach, super sprawa i stosunkowo niedroga, przetestowana w róznych warunkach i zdaje egzamin. |
Potwierdzam, jest jeszcze fajny spray (z tej serii) do silników - tak żre syf że aż się gotuje na bloku |
|
Powrót do góry |
|
|
orita
Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 17:57, 24 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
I z rzeczy tanich do mycia nieśmiertelny birol . Odłuszcza świetnie śmierdzi niemiłosiernie i jest tani . Rozpuszcza każdy bród a nawet plastiki . |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:20, 26 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Posluchajta Barry łajta i nie wkur.....iajta, wypusciłem sie na wioske docierac grata i ciecze olej, czyli znaczy jest, ale nietypowo, bo wycieka z kanałów gdzie leca sruby mocowania pieca do ramy....i co ja mam myslec? Oba ciekna, przedni i tylny....
Ostatnio zmieniony przez granat dnia Czw 22:21, 26 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
|