Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Pon 21:42, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Większość biedna i lata na dnieprowskich skrzynkach :p Kiedyś też sobie kupię uralowską ze wstekiem ale to kiedyś... |
|
Powrót do góry |
|
|
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 935 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Pon 22:11, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Hius napisał: | Gadu gadu a poradzić nie ma komu. Granat to przecież jest typowe dla tego forum. |
Tak, jak lenistwo. Wystarczy wejść do działu "Biblioteka" i poszukać instrukcji do Urala. Są tam rysunki tego typu skrzyni biegów. Jeżeli nie dasz rady poskładać wg rysunków, to jak zrozumiesz tłumaczenie bez rysunku?
Przy okazji: taką skrzynię składałem (a raczej asystowałem przy składaniu) tylko jeden raz, było to 11 lat temu i mimo najszczerszych chęci nic nie pamiętam. Nie znam w najbliższym otoczeniu nikogo, kto jeździ obecnie na takiej skrzyni, wszyscy się takiej wypasionej pozbywali i zakładali niechlujnie wykonane i tandetne dnieprowskie, na których jeżdżą do dziś (np Hans z Łodzi - skrzynia od MT-11 ostatni raz widziała klucze w 1994 roku - jeździ do dnia dzisiejszego). Ale jakbyś mimo wszystko nie dał sobie rady, to znam faceta, który za drobną opłatą ci to złoży |
|
Powrót do góry |
|
|
blady606
Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 294 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:41, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
granat napisał: | I co cwaniaczki? Nikt nie podejmie rekawicy???Jak mam to ruskie scierwo zamknac, i jeszcze jedno marzenie, zeby to wszystko po zamknieciu działalo......... |
Ja posiadam taką skrzynie i z tego co pamiętam jakieś ze trzy czy cztery lata temu jak walczyłem ze wstecznym to chyba ze dwadzieścia razy ją rozebrałem i złożyłem , więc wiem że nie jest to skomplikowane ... nie wal w ryj ...
Ale już dokładnie nie pamiętam żebym mógł autorytatywnie Tobie pomóc .
Po pierwsze z tego co widzę to chyba w nie właściwej pozycji ją próbujesz złożyć , lub może tylko ją położyłeś do zdjęcia .
Obudowa z bebechami powinna być na dole i dekiel powinien być zakładany od góry , z tego co pamiętam , ale niedokładnie to chyba jest dobrze użyć jakiś dwóch długich cienkich śrubokrętów do podtrzymania przesuwek bo potrafią opaść i jest efekt jak byś miał dwa biegi załączone , czy coś takiego .
Sorry ale ciężko jest nie raz pomóc przez ekran troszeczkę ręce są za krótkie
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:55, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
No dobra , teraz rozwiazanie zagadki. To nie wsteczna skrzynia tylko zwykła, Ural M67-36 i taka skrzynke składa sie na DEKLU a potem wkłada wszystko w obudowe:]Inaczej za h.......inskiego boga nie spasuje:] |
|
Powrót do góry |
|
|
szable
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 203 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: Wto 20:33, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
granat napisał: | taka skrzynke składa sie na DEKLU a potem wkłada wszystko w obudowe:] |
a to dziękować za wskazówkę bo za parę dni mnie taka właśnie korobka pieredacz czeka na wymianę łożysk i simmeringów, a jako że parę dni temu robiłem taki swap w skrzyniach Dniepra i K750, to myślałem, że Ural ma podobnie jak Dniepr. |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:12, 16 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
no własnie nie, przy wkładaniu "tacy" z wałkami wez pod uwage jak wchodzi wajcha od noznego zmieniacza zeby po zamknieciu skrzyni nie okazało sie ze nie zaskoczyła:]
Z tego miejsca dziekuje Princowi, Klapkowi, Jackowi a szczególnie Hiusowi za trwanie przy mnie w chwilach zwatpienia i załamki nerowej i pokrzepianie madrym słowem:] |
|
Powrót do góry |
|
|
Hius
Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 1095 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa
|
Wysłany: Śro 19:36, 16 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ajjajaj pięknie ale kreska na ścianie już jest |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:13, 17 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Miało byc pół????Ty ryju, czekaj, czekaj, chcesz m nie na odwyk odstawic? |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:26, 17 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dla składaczy skrzyni oswiadczam ze zanim słoża skrzynie w piec to trzeba nakręcic spręzyne kopajki od tyłu w sensie od sprzegła jest zaslepka na dwa wkrety! |
|
Powrót do góry |
|
|
szable
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 203 Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: Pią 17:12, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
a mam pytanko co powinno być fabrycznie jako uszczelnienie w ruskich skrzyniach, pod tym małym dekielkiem do nakręcania sprężyny kopajki? klingeryt? mam na myśli oryginalnie co dawali, a nie odpowiedź w stylu czerwony/zielony/fiołkowy silikon (niepotrzebne skreślić). |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 3942 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 18:00, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Kartonowa uszczelka na towocie. Po kapiącym czerwonym silikonie najłatwiej poznać ignoranta i prostaka technicznego.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 9:20, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Tam jest oring a nie karton |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 3942 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 9:31, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
W starszych skrzyniach ma być karton > klingieryt, w nowszych oring (jak jest podtoczenie na niego). W najstarszych skrzyniach tych bez simeringów z sznurem łojowym i tam pakowali sznur.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
klapek
Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2898 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: Nie 9:36, 11 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Pompa oleju...
Mam tryby o wysokości 8mm - czy taka powinna być w M67 czy może jest to stara?
Pytanie drugie: czy pomiędzy pompą z blokiem dać uszczelkę np karton+smar bo poprzednik napchał tam siliconu a wg mnie to dość niebezpieczne..?
Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Nie 9:38, 11 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:45, 11 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Pod pompe przychodziła taka katronowa uszczelka bez niczego, zadnego silokonu , wylezie toto i pozapycha przewody, najlepsza bedzie z kręgielitu lub z czegos podobnego, lub z grubszej tenktury:] |
|
Powrót do góry |
|
|
|