Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

potworne spalanie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 22:25, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Jak się jeździ na pierwszych biegach w koło komina to jest zdecydowanie inne spalanie jak na trasie. Prawdopodobnie źle dokonany pomiar, zła regulacja i zły styl jazdy. Nie ma co szukać kwadratowych jaj tylko trzeba pojeździć.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Śro 21:28, 12 Wrz 2012    Temat postu:

Szkoda chłopaka ale faktycznie pomoc na odległość akurat w tym odosobnionym przypadku jest taka jak dymanie jeża przez lejek.
Teoretycznie się da , ale praktycznie nie bardzo bo w ja..ca kole
Sory ale taka jest smutna prawda
Powrót do góry
Zobacz profil autora
candini2




Dołączył: 05 Wrz 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legnica

PostWysłany: Pon 19:27, 17 Wrz 2012    Temat postu:

zdecydowałem się na wymianę gaźników, jakie mi polecacie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 19:53, 17 Wrz 2012    Temat postu:

Niepotrzebnie, to sa dobre gazniki-nie dam zlego slowa na nie powiedziec. Kupisz inne i trzeba je bedzie tak samo wyregulowac jak te ktore masz teraz.. I znowu problem..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 20:26, 17 Wrz 2012    Temat postu:

Regulacja gaźników a nie gaźniki. Kupując nowe nie nastawiaj sie na to ze będą wyregulowane- ani tez się same nie wyregulują do motocykla.
Najpierw powalcz z regulacją a później myśl o kupnie. Przy czym regulacja to nie kręcenie śrubkami. Śrubki to wisienka na torcie. Najpierw poziom paliwa w komorach, później iglice , następnie rozmiary dysz a śrubeczki to kosmetyka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
candini2




Dołączył: 05 Wrz 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legnica

PostWysłany: Pon 20:34, 17 Wrz 2012    Temat postu:

kombinowałem z poziomem, no tylko dysz nie wymieniałem, sprawdzę jeszcze to. Jaki rozmiar najlepiej dać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 20:42, 17 Wrz 2012    Temat postu:

Z poziomem sie nie "kombinuje" tylko ustawia na odpowiedni, probuje w czasie jazdy i ewentualnie koryguje we wlasciwa strone..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pon 21:24, 17 Wrz 2012    Temat postu:

Nie jaki rozmiar dać tylko wykręć te co masz zobacz przez lupę jaki jest rozmiar
napisz na forum koledzy co takie gaziory mają sprawdzą u siebie i będzie cokolwiek wiadomo.
A po diabła ja to piszę koledzy podpowiadali po kolei świece czy nie zakopcone dym czarny z tłumników a ty chłopie nic nawet nie starasz się cokolwiek zrobić .
Rusek to nie japoniec silników jednakowych będzie 10 i jednocześnie to jest 10 różnych silników nie ma powtarzalności ,no jedynie wizualna i prędzej spotkasz dwie kobity co mają w poprzek niż dwa jednakowe silniki do rusów
Powrót do góry
Zobacz profil autora
candini2




Dołączył: 05 Wrz 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legnica

PostWysłany: Pon 21:43, 17 Wrz 2012    Temat postu:

dysze 165. dzisiaj mi strzelał w tłumik, dym lekko czarniejszy niż powinien. świece czarne są. nie mogę wkręcić go na obroty po regulacji poziomu paliwa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 21:57, 17 Wrz 2012    Temat postu:

Nie powinny byc 205?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pon 22:15, 17 Wrz 2012    Temat postu:

Jak ma za duzo na 165 to 205 odpadają.
Zapal moto na chwilę,zgaś odkręć górę z gażnika powoli wyjmij przepustnice, z iglicą
poświeć latarką do środka POZIOM PALIWA POWINIEN BYĆ WIDOCZNY W ROZPYLACZU
powinien być jakieś 2 mm poniżej górnej krawędzi rozpylacza.
Tylko na otwartym kraniku to zobacz. Napisz co i jak potem będziemy myśleć dalej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 6:10, 18 Wrz 2012    Temat postu:

Dysza wolnych - od wolnych.
Iglica/komin - średnie.
Główna - wysokie.
Może być bogato na dole a brakować u góry. O ile pamiętam to co najmniej 195.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Wto 10:02, 18 Wrz 2012    Temat postu:

Gażniki K62 sa konstrukcyjnie takie same jak K 63 czy K 65, jeden z parametrów jest troche inny ale ja na to nie zwracałęm uwagi,ale do rzeczy.Jeśli nie ma płaskich Uralowskich z pochylonymi komorami czyli K 301 to mogą być zastosowane gażniki K 63Y gdzie dysza główna jest 170 , lub nowsze K 65Y gdzie również dysza jest 170.Dysze 165 są montowane w gaznikach K65 T i polecane do Dniepra.Ale do Dniepra 12 z dolniakiem ,w gażnikach K63 powinny byc dysze 135.Ja w swojej Katarzynie mam K 65 ,i dysze 165 zastąpiłem na 135 /0.8mm/jeżdzi pali idealnie świece suchutkie a i tak swoje zechla.Odszukać dział "dysze gażników" tam jest tabela którą zamieściła Mysia.A moze coś z zapłonem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 18:32, 18 Wrz 2012    Temat postu:

135 to zdaje się do Mińska. Można jeszcze pomylić kominy i iglice pomiędzy 63 a 65, one nie są wymienne. Da się wsadzić iglice z 63 do 65, są mocno za luźne.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Wto 18:56, 18 Wrz 2012    Temat postu:

Dział Mechanika 5 strona "dysze gażników" rozmiary dysz może komuś się przyda.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin