Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

potworne spalanie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
candini2




Dołączył: 05 Wrz 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legnica

PostWysłany: Nie 21:31, 09 Wrz 2012    Temat postu:

Jutro jeśli będę miał czas to sprawdzę, porobię dokładne zdjęcia i wstawię.

Kupowałem zestaw naprawczy do gaźników jakoś w czerwcu, wiec powinno być ok.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Nie 21:45, 09 Wrz 2012    Temat postu:

w/g mnie te gaziory nie nadają sie do urala, tam powinny byc z pochyłą komorą czyli K-301, te gazniki o budowie takiej samej jak K-65 cięzko jest wyregulować w pozycji pochylonej,ustawić poziom paliwa to koszmar.Ja bym poszukał typowe uralowskie z pochyłą komorą, wrzucił nowy zestaw naprawczy i powinno byc ok!Takie spalanie to trudno osiagnać z cieknacym zbiornikiem,a i gary nie sa w stanie tego przepalić!,dziwne ze na takiej bogatej chodzi!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 21:57, 09 Wrz 2012    Temat postu:

j35 napisał:
w/g mnie te gaziory nie nadają sie do urala


E tam.. Ja (i nie tylko ja) mam k-63 czyli prawie identyczne od 2001 roku i na dyfrze 10 schodzilem do 4,5 litra w trasie przy rozsadnych predkosciach (oczywiscie po odpowiedniej regulacji), teraz mam dyfer 8 i kosz i spalanie w granicach 6,5-7,5 litra (w jezdzie po szosie).

Stawiam na zbyt wysoki poziom paliwa w komorach plywakowych, mozliwe ze przez dziurawe plywaki lub brak o-ringow na zaworkach lub totalnie zle dogiete blaszki.. Z tymi wartosciami spalania kolega zapewne nieco nagiął fakty..


Ostatnio zmieniony przez cyborg dnia Nie 22:02, 09 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
candini2




Dołączył: 05 Wrz 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legnica

PostWysłany: Nie 22:03, 09 Wrz 2012    Temat postu:

Cyborg, czyli da się te wyregulować odpowiednio?


Odmierzę dokładnie ile wleje i zobaczę ile przejechałem


Ostatnio zmieniony przez candini2 dnia Nie 22:10, 09 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 22:15, 09 Wrz 2012    Temat postu:

Są dwa rodzaje pływaków, mają inne wysokości mocowania blaszek do zaworków. Pytanie, czy te z kompletu naprawczego były takie same jak orginalne w tych gaźnikach.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 23:25, 09 Wrz 2012    Temat postu:

Sa tez 2 rodzaje zaworkow iglicowych-wyzsze i nizsze (czy inaczej dluzsze i krotsze), to tez mialoby wplyw na spalanie.

Oczywiscie ze da sie je (gazniki) odpowiednio wyregulowac
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadzioh




Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku

PostWysłany: Nie 23:50, 09 Wrz 2012    Temat postu:

Witam, z moich doświadczeń szalone spalanie spotykałem przy zatkanym filtrze powietrza lub zawieszonym ssaniu w gaźniku, zdejmij filtr rozbierz gaźniki wymyj porozkręcaj sprawdź czy wszystko się rusza i nic się nie zapiekło, pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pon 16:55, 10 Wrz 2012    Temat postu:

Ciężki przypadek ale on ma szpilki gażników poziomo więc nowego typu głowice ,
więc albo przejściówki na szpilki pionowe ,albo doktoryzacja na tych co ma.
Tylko będzie ciężko skoro nie wie co to odma,ciężko komuś takiemu cokolwiek na odległość poradzić
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Pon 18:02, 10 Wrz 2012    Temat postu:

No to jest wyjście z sytuacji, może się da wykorzystać te same przejściówki co są do przejścia z pionu na poziom i będzie git, kurcze muszę zejść do garażu mam głowice z poziomem i przejściówki zobaczę jak to bangla i dam znać.

Edit.Da się raczej bez problemów,
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko te nowe głowice mają jakiś taki jajowaty kanał dolotowy, to i przejściówkę trza by od jego strony zjajowacić by mieszanka szoku nie doznała Laughing


Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Pon 18:30, 10 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Pon 18:33, 10 Wrz 2012    Temat postu:

candini2 napisał:
Co to takiego ta odma?


[link widoczny dla zalogowanych] rotfl


Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Pon 18:34, 10 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
candini2




Dołączył: 05 Wrz 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legnica

PostWysłany: Pon 18:47, 10 Wrz 2012    Temat postu:

Czyli mam założyć takie przejściówki i nowe gaźniki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 19:00, 10 Wrz 2012    Temat postu:

candini2 napisał:
Czyli mam założyć takie przejściówki i nowe gaźniki?

W ostatecznej ostatecznosci.

A na razie zrób co mówiliśmy i zdaj relację. Jeśli miałbyś kupować gaźniki to szukaj czegoś od japonii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Pon 19:07, 10 Wrz 2012    Temat postu:

Ranyjulek, nie czepiaj się szczegółów , wszyscy chcą Ci jakoś pomóc , ale przy minimum wiadomości o twoim pojeździe i jak mniemam niewielkiej wiedzy Twojej na temat działania i budowy silnika Urala jest to błądzenie po omacku, wymiana gaźników jest tylko jedną z wielu opcji, ludzie latami dochodzą do ładu ze swoimi sprzętami, a Ty w niecierpliwości swojej chciałbyś gotową definicję, tak się nie da, nie ma takiej magicznej formułki, albo poczujesz bluesa, albo kup japonie, tam formułki są i się sprawdzają. Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
candini2




Dołączył: 05 Wrz 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legnica

PostWysłany: Pon 19:20, 10 Wrz 2012    Temat postu:

Całkiem się zgubiłem, mógłby któryś z Was napisać co mam zrobić? Co posprawdzać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 20:23, 10 Wrz 2012    Temat postu:

Sprawdzić poziom paliwa, zaworki pływaków, szczelność ssania, stan filtra powietrza. To na początek.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin