Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

potworne spalanie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
candini2




Dołączył: 05 Wrz 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legnica

PostWysłany: Pon 20:25, 10 Wrz 2012    Temat postu:

Poziom paliwa, zaworki i filtr sprawdzone, powiedz jak sprawdzić szczelność ssania?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 20:55, 10 Wrz 2012    Temat postu:

Ale jeszcze raz od poczatku.. Jak dlugo masz ten motocykl? ile kilometrow nim zrobiles? Czy wczesniej spalanie bylo w normie? Kiedy sie tak bardzo pogorszylo? Robiles cos w miedzyczasie? Po cp wymieniales te zestawy naprawcze?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
candini2




Dołączył: 05 Wrz 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legnica

PostWysłany: Pon 21:20, 10 Wrz 2012    Temat postu:

Motor z ojcem przywieźliśmy w częściach chyba w lutym, w zeszłym roku, ale to nie ważne bo i tak nie był składany od razu. Po złożeniu od razu miał problemy z tymi gaźnikami, dlatego myślałem ze po wymianie zestawów naprawczych coś będzie lepiej, ale niestety nie. Wymieniałem tylko uszczelkę głowicy. A zrobiłem nom może ze 20-25km tylko
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 21:21, 10 Wrz 2012    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Sprawdzić poziom paliwa, zaworki pływaków, szczelność ssania, stan filtra powietrza. To na początek.
Wojtek


Cytat:
ile kilometrow nim zrobiles? Czy wczesniej spalanie bylo w normie? Kiedy sie tak bardzo pogorszylo? Robiles cos w miedzyczasie? Po cp wymieniales te zestawy naprawcze?



Dodałbym szczelność pływaka, wartości dysz i proponuje więcej nie proponować.
Wszystko co należy zrobić.
Następnie opisać co jak sprawdziłeś. I będziemy szli po kłębku do sznurka az dojdziemy ze to Ural ale 6x6 ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
candini2




Dołączył: 05 Wrz 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legnica

PostWysłany: Pon 21:30, 10 Wrz 2012    Temat postu:

Pływaki są szczelne, niestety nie wiem jaka jest wartośc dysz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Pon 21:42, 10 Wrz 2012    Temat postu:

candini2 napisał:
Pływaki są szczelne, niestety nie wiem jaka jest wartośc dysz

Weź lupę i przeczytaj, na każdej powinna być nabita cecha. A i to też nie gwarantuje że nie są rozkalibrowane.


Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Pon 21:43, 10 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
candini2




Dołączył: 05 Wrz 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legnica

PostWysłany: Pon 21:46, 10 Wrz 2012    Temat postu:

grzeh750 napisał:
Weź lupę i przeczytaj, na każdej powinna być nabita cecha. A i to też nie gwarantuje że nie są rozkalibrowane.

Jaka cecha? Rozmiar dyszy?


Ostatnio zmieniony przez candini2 dnia Pon 21:53, 10 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 21:54, 10 Wrz 2012    Temat postu:

A ja dochodze do wniosku ze caly ten temat i nasze produkowanie sie nie ma sensu. Candini, bez urazy ale powiedzmy sobie szczerze-nie poradzisz sobie z tym, nawet z pomoca forum.. Lepiej bedzie jak znajdziesz kogos ze swojej okolicy ogarnietego z ruskami bo sam bardziej go zepsujesz niz naprawisz.. Podstaw mechaniki i obcowania z weteranami nie da sie nauczyc z nawet najlepszego forum..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
candini2




Dołączył: 05 Wrz 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Legnica

PostWysłany: Pon 22:02, 10 Wrz 2012    Temat postu:

cyborg napisał:
A ja dochodze do wniosku ze caly ten temat i nasze produkowanie sie nie ma sensu. Candini, bez urazy ale powiedzmy sobie szczerze-nie poradzisz sobie z tym, nawet z pomoca forum.. Lepiej bedzie jak znajdziesz kogos ze swojej okolicy ogarnietego z ruskami bo sam bardziej go zepsujesz niz naprawisz.. Podstaw mechaniki i obcowania z weteranami nie da sie nauczyc z nawet najlepszego forum..


Może masz i rację, ale tak to już jest, że chciało by się zrobić wszystko samemu. Sam się jeszcze nie poddam, ale może skorzystam z czyjejś, lepszej wiedzy. Jak coś uda mi się zrobić to na pewno poinformuję Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Pon 22:19, 10 Wrz 2012    Temat postu:

Amen
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Wto 20:01, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Porównałem zdjęcia głowic kol Grzeha i nowego sprawdzcie sami albo tam jest już przejściówka i do tego spawana tak jakoś dziwnie to wygląda wydaje się że gażnik odstaje na dole pod śrubą no nie wiem za mało zdjęć jak dla mnie
Jeszcze jedno nie znam tego gażnika ale wydaje mi się że on jest znacznie pochylony wobec czego w komorze pływakowej dostaje za duzo paliwa zanim zaworek igliczny zamknie do niej dopływ mozna to bardzo łatwo sprawdzić . Przód moto tyle do góry podnieść aby gaziory były w poziomie wtedy sprawdzić poziom , zapalić itd.
Opuścić iglicę na maxa powietrza na maxa ,albo zmniejszyć jeszcze dysze paliwowe.
Jak to nie pomoże to tylko gażniki z pochyloną komorą uralowskie lub skośna przejściówka z bakielitu u góry 12 mm na dole 6 jak u mnie i wtedy gażniki z prostą komorą . Ural to franca do regulacji kto ma ten wie .
A paliwko coraz droższe oj co raz droższe


Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Wto 20:04, 11 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Wto 21:01, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Raczej nic nie było u niego spawane, myślę że jego głowice są wcześniejsze i mają jeszcze nadlew jak w pionowym mocowaniu, w moich już pewnie zmienili formy, te co ja mam są co prawda dziewicze ale kupione były jakoś tak w pierwszej połowie lat 90. A że przydały by się ukośne redukcje to fakt, albo takie przejściówki jak u mnie na zdjęciu i gaziory z przekoszonymi komorami, to były bodajże k 302 z płaskimi przepustnicami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 21:05, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Hmm... To dlaczego moj:
[link widoczny dla zalogowanych]
jezdzi bez problemow od 11 lat w moich rekach? Mam identycznie ustawione gazniki (roznica tylko taka ze mam stare glowice i przejsciowki z pionu na poziom). A tak w ogole u kolegi brakuje "fajek" z regulacja linek-brak mozliwosci synchronizacji gaznikow. Moze "ciagnie" tylko jeden garnek i stad te problemy..?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Wto 21:15, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Biez vodki nie razbieriosz, znaczy chciałem powiedzieć jak nie pomacasz wiedzieć nie będziesz, czyli że całe to nasze gadanie to jak lizanie przez szybkę, nie da się tego zdiagnozować na odległość. Nie ma tam w pobliżu kogoś kumatego coby organoleptycznie to sprawdził i doradził?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 21:35, 11 Wrz 2012    Temat postu:

Dokladnie, to samo wczoraj juz pisalem, sam se chlopak nie poradzi bo slychac na odleglosc ze zielony jak papierowki w czerwcu..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin