Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak zwiekszyc stopien sprężania K 750 ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gobert
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 848
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:44, 08 Lut 2010    Temat postu:

Trzeba trochę wyluzować temat, bo zaczęło się wzajemne nakręcanie i wchodzenie na orbitę stanu racji.

Zbierzmy fakty.
Kto planował głowicę w dolniaku, proszę napisać jak to zrobił, co chciał tym sposobem osiągnąć i czy to osiągnął, ewntualnie co temu dodatkowo towarzyszyło, skutki uboczne, potrzeba kolejnych modyfikacji etc.:

Ja służę tylko radą teoretyczną (do zweryfikowania), wyszukaną w starej literaturze:

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez gobert dnia Pon 19:48, 08 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
melijanek




Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Pon 22:33, 08 Lut 2010    Temat postu:

Prince napisał:
Pozwolisz ze pominę cześć Twojej wypowiedzi o finansach. Tak ześ ją wziął do siebie że już nie wymaga komentowania ^^. I przejde do pytan zasadniczych. To napedowiec? Jaką masz skrzynię? Jakie tłoki? Jaki zapłon? Jakie gaźniki? Czy możemy zobaczyć chociaż zewnętrznie?
Oczywiście, ze możesz nie chcieć. "Szacun" jednak jeśli już wszystko zrobiłeś jak należny i nie znalazłeś innego rozwiązania niż dłuższe korby ( od nie wiadomo czego). A na marginesie akurat korby dłuższe by sie znalazły Wink


Może przesadziłem przyznaje racje ale nie w tym rzecz mogę wysłać kilka fotek ale raczej nie ma sensu bo jestem na etapie planowania jak na rezie kupiłem kaśke i nie zmieniłem nic w niej do tej pory mam motocykle japan i tam na pewno nie poprawie fabryki a kaśkie traktuje raczej do zabawy i zbierania doświadczeń związanych z przeróbkami i z doświadczenia wiem że polerowanie kanałów zmiany wałka rozrządu bez podnoszenia stopnia sprężania oczywiście do rozsądnych wartości nie poprawi dynamiki i osiągów motocykla na przyzwoitym poziomie i myślę ze konstruktorzy jak najbardziej zastosowali by stopień sprężania dużo wyższy jesli paliwo o dużo większej liczbie oktanów było by dostępne a cha i jeszcze coś nie napinam sie i nie unoszę podchodzę do tego luzacko Wink Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 23:47, 08 Lut 2010    Temat postu:

No widzita. A nie można było tak od razu? Czyli jak rozumiem jeździłeś świeżo kupionym rzęchem i narzekasz na brak mocy. A jak poprawisz tu i ówdzie to co fabryka olała, to nie poznasz motorynki. Dlaczego pytam np o skrzynię? Bo możesz zmienić przekładnie co też ma duży wpływ w terenie.
I " bez kitu ci walę" ^^ > przegniesz z modyfikacjami to będziesz miał przebiegi międzyremontowe pomiędzy kółkami .. tymi wokoło komina Wink
Gdzieś wkleiłem na forum takie nieśmiertelne fotki kaczki z rozrządem na pasek, jakimś samochodowym zapłonem, sprężarką i dwiema świecami na cylinder. Szpanerska, wzbudzająca zainteresowanie- nie ma osoby która by sie po głowie nie pukała Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin