Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Czw 22:40, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Obowiązku nie było , ale jak się chciało jeździć to TRZEBA było główkować,teraz jest wszystko podane na tacy i w przeróbki bawi się ten kto chce a nie ten co musi.
A i owszem , wszystko się da przerobić, pytanie tylko po co? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Braciszek62
Dołączył: 02 Lut 2012 Posty: 451 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Uddevalla
|
Wysłany: Czw 20:25, 01 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
grzeh750 napisał: | Obowiązku nie było , ale jak się chciało jeździć to TRZEBA było główkować,teraz jest wszystko podane na tacy i w przeróbki bawi się ten kto chce a nie ten co musi.
A i owszem , wszystko się da przerobić, pytanie tylko po co? |
sztuka dla sztuki? własna satysfakcja?Albo aby nie zardzewieć przed tv Aby wiedziec ze sie zyje  |
|
Powrót do góry |
|
 |
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:27, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Fajny temat:] Jestem za tym żeby przerobic wszystko w silniku Urala i potem go wyrzucić. Nie noo podoba mi sie że zasuwa 150, ale kto to wyhamuje? Siatka? Jak na lotniskowcach? Bo buty się spalą po max.120m hamowania a dalej?Kotwica? Przypuśćmy taka sytuacja, jedziesz Uralcem 100, bez stuningowanego pieca, zwykłym kartoflakiem i wyskakuje ci na drogę śliczna blondi która spieszy się do pracy i robi makijaż w samochodzie, pytanie brzmi:ile samochodów przebijesz zanim się zatrzymasz? Za odpowiedz nie ma nagrody. Tuning Urala to ślepa ulica, jak pisał ktoś mądry- poprawić fabrykę-TAK, i nie ma sensu robić cokolwiek innego, bo jak poprawisz za bardzo to strzeli centymetr dalej, a jak przerobisz wszystko to będzie nie-wiadomo-co a z Urala zostanie kawałek ramy i to nie za wielki. Głowice z Sachary do Urala???Sooory, za dwie głowice kupisz dwa Urale i kawałek Japonii, lepiej od razu wcisnąć tam gąsienice od NSU Kettenkrada:] |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Sob 22:11, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4096 Przeczytał: 12 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 7:18, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Kiedyś zakładało się zawieszenie z ETZ i byłu hamulec na dwie tarcze. W prawdzie troszke dziwnie wyglądało bo jeden zacisk był przed lagą a drugi za, pomimo gęstego oleju zamiękkie zawieszenie i tak nurkowało a i pompa od ETZ przy podwojonym ukłazie nie bardzo wyrabiała ale dało się Teraz bez trudu nieweielkim kosztem można nabyć zawieszenie od japoni które działa i hamuje w przeciwieństwie do orginału. Myśle że jednak taniej kupi się głowice jak gąsienice
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
niuniek
Dołączył: 03 Mar 2012 Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 13:19, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Adam M. napisał: |
Koledzy z Apanonaru przy okazji proby bicia rekordu szybkosci Junaka ( slawne 150 km/h z kroniki filmowej ) zrobili proby szybkosci roznych motocykli ( glownie starych ) i okazalo sie ze nawet Junaki 600 maja klopoty z szybkosciami powyzej 120 km/h, a Norton Commando ( 750 ) nie byl w stanie przekroczyc 150..........
Mysle ze mozna filmik z tej impezy znalezc na stronie Apanonaru i go sobie instruktazowo obejrzec. Bylo tam rowniez troche ruskow, badano szybkosci zaprzegow ( pamietam ze Sokol 600 z koszem osiagnal cos kolo 65 km/h ) wiec moze to byc rowniez dla was ciekawe. |
[link widoczny dla zalogowanych]
sorki nie moge tego odnaleźć na stronie apanonaru może źle szukam? A chętnie bym obejrzł jakieś wiarygodne pomiary potwierdzone homologowanym sprzetem i licencją sędziowską. Byłoby to ciekawe.
Ma ktoś może linka do tego materiału?
pzdr. |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Nie 13:47, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Bez żadnych problemów wyguglałem
[link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
 |
niuniek
Dołączył: 03 Mar 2012 Posty: 33 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 14:09, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
grzeh750 napisał: | Bez żadnych problemów wyguglałem |
Dzienx! Po sobocie jestem i jakoś nie zauważyłem tego Szkoda, tylko polskie motocykle są. Może formuła będzie rozszerzona i pojawią się za rok inne weterany.
No i kto to mierzył, jak i czym?
Ostatnio zmieniony przez niuniek dnia Nie 14:14, 22 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
j35
Dołączył: 07 Lis 2009 Posty: 501 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ok.Szczecinka
|
Wysłany: Nie 19:05, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ja też nie wiem jak co i czym mierzyli ! ,ale jak widze WSK 125 i rekord niecałe 80km/h to sie zastanawiam, jak taka sama WSK kolegi z lat 80 wyciągała ponad setke ,że moja 175 Kobuz ledwo uciekał .Pomiar na dwóch moto.I to ma być uznany rekord? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Braciszek62
Dołączył: 02 Lut 2012 Posty: 451 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Uddevalla
|
Wysłany: Nie 19:42, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Nie pamiętam ile ale też myślę ze w latach 80-tych moja WSK jechała szybciej.  |
|
Powrót do góry |
|
 |
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Nie 19:48, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
j35 napisał: | Ja też nie wiem jak co i czym mierzyli ! ,ale jak widze WSK 125 i rekord niecałe 80km/h to sie zastanawiam, jak taka sama WSK kolegi z lat 80 wyciągała ponad setke ,że moja 175 Kobuz ledwo uciekał .Pomiar na dwóch moto.I to ma być uznany rekord? |
A bo oni tam w Apanonarze kochają zabytki , i nie mieli sumienia dusić ich na pełen zycher. |
|
Powrót do góry |
|
 |
szable
Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: Pon 17:14, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
podczas remontu urala natknąłem się na głowice z mniejszymi i większymi zaworami, i nie da się tego z zewnątrz ocenić (są nowe głowice z mocowaniem gażników ze szpilkami w pionie i w poziomie, i takie które mają szpilki tylko w poziomie). myślę , że dodatkowe 4 koniki to doszły poprzez zwiększenie zaworów. w uralach były standardowo płaskie tłoki (w/g mojej skromnej wiedzy) |
|
Powrót do góry |
|
 |
Mrkubek
Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 431 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś
|
Wysłany: Pon 17:48, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Niemal że płaskie
Są drobne nacięcia na zawory. |
|
Powrót do góry |
|
 |
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 959 Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Wto 19:46, 01 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jak byście czytali bibliotekę Kolyaski, to wtedy byście wiedzieli, że jest tam książeczka opracowana przez wiodących sportowców ZSRR dotycząca przerabiania i tuningowania silników Urala pod kątem wyścigów szosowych i crossowych. A czy warto? Odpowiedź poniżej:
http://www.youtube.com/watch?v=sOJQTBppUUk
Ostatnio zmieniony przez brzytwa dnia Wto 20:02, 01 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 7:39, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jak widzimy nie warto:P |
|
Powrót do góry |
|
 |
|