Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont klapkowego Ural'a :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Sob 17:56, 14 Wrz 2013    Temat postu:

Dziś mi wpadła w rękę, taka oto skrzyneczka Smile
[link widoczny dla zalogowanych]

Lewy cylinder 7,2 bara, prawy 7,3.
Przebieg 500km, górny pierścień chrom, lekkie ślady honowania widoczne.


Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Sob 18:59, 14 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 19:37, 14 Wrz 2013    Temat postu:

Wazne ze po rowno ale jeszcze sie chyba nie uszczelnil do konca.
Powrót do góry
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Pon 8:25, 16 Wrz 2013    Temat postu:

ja ja nie byłem pewien ciśnienia, bo mi jeden garnek słabiej palił to rozwaliłem jakąś starą świece, wyciąłem na kształt wentyl z opony ciągnikowej na to pomka nożna z manometrem tylko trzeba wszystko trzymać bo odlatuje Very Happy , odpalam cylindry na zmiane i też pokazuje czy równo Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 8:27, 17 Paź 2013    Temat postu:

Co prawda nikt nie mówił że Ural wytrzyma tor motocrossowy raz, drugi ale spodobało mi się. Niestety nawet, dorabiane elementy sobie nie radzą...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dawid, polibusz się poddał Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 9:08, 17 Paź 2013    Temat postu:

Hehehe ale nie ten aktualny:)))).Tu jest pierwsza wersja:)))Aktualny jest duzoooo mocniejszy:)))).Zrobilem juz 5500km i zdarlem 4 opony nie zozlowki tylko konkretne i urwalem ze 100 szprych i wykrecilem jeden kardan radziecki (obecny Q3ma-rewela) a sprzeglo cale:))
Powrót do góry
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 19:26, 20 Lis 2013    Temat postu:

Jako że mechanika już "objechana" to przyszedł czas na estetykę Smile
Ural rozebrany. Dziś wyczyściłem ramę, rozebrałem amortyzatory - już wiem dlaczego wózek mi podskakiwał na dziurach - totalny brak tłumienia...
Czy wkłady od malca, podejdą pod amortyzatory z IMZ?
ZORG - Ty chyba jeździsz na amorkach z Irbitu co..?

http://www.youtube.com/watch?v=fhs3NFj5Bc0&feature=youtu.be


Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Czw 12:46, 21 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Czw 22:33, 21 Lis 2013    Temat postu:

I jaki plan na tą estetykę? bo to moment że okazja sama nadstawia dupy - można wybrać khaki i granaty!! Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 7:57, 22 Lis 2013    Temat postu:

Fabryczne (IMZ) Gobi Camo. Niestety bez granatów, kilofów, karabinów, krzyżów, krzeseł elektrycznych i innych mega ważnych elementów...
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 8:07, 22 Lis 2013    Temat postu:

To może chociaż harcerską finkę na burcie kosza?
Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 8:18, 22 Lis 2013    Temat postu:

Nie, bo znów Ktoś sobie krzywdę zrobi... W Borne Sulinowo zostawiłem w tym roku, siekierę pod kolyaską - rano była cała we krwi... Mam nadzieję że tylko Ktoś się w dłoń skaleczył przy rąbaniu drewna...
Do dziś, nie informowali w mediach że Ktoś został zarąbany, także jak na razie śpię spokojnie.
Very Happy

Ty mnie tu nie zagaduj - jest mega, pilna sprawa z amorkami, bo mam mało czasu!!!


Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Pią 8:19, 22 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3943
Przeczytał: 10 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 20:17, 22 Lis 2013    Temat postu:

Widać ktoś zostawił jeszcze saperkę, dla tego nie było informacji w mediach Very Happy
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zorg




Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie 14:25, 24 Lis 2013    Temat postu:

klapek napisał:
Fabryczne (IMZ) Gobi Camo.
Smile

I jak pracowałeś nad tym kolorkiem? Gdzieś widziałem że pytałeś jak zrobić takie malowanie. Niestety teraz już nie mogę tego znaleźć. Do twojego drabiniaka może nawet pasować Smile Będę Ci dopingował.
Ze swojej strony proponuje też przyjrzeć sie malowaniu z 2009r. Mi sie bardzo podoba. [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Nie 18:43, 24 Lis 2013    Temat postu:

Na blachy idzie "sahara" 3w1, ale troszeczkę rozjaśniona - kawa z mlekiem bardziej niż żółć. Potem oklejanie taśmą i duże plamy lekkim brązem, potem znów oklejanie i małe plamy ciemny brąz. Rama, amortyzatory, półki, dźwignie - kolor czarny. W tej chwili nie ruszam kół. Późną zimą, będą rozebrane - szprychy w ocynk, rafli i półbębny w piec - również czarny kolor.
W tym samym czasie co felgi, będzie wstawiany alternator z Tico.
Gdybym jednocześnie nie składał wczesnej Kaski, to pewnie trzymałbym się oryginału, ale w tym momencie jakoś bardziej zależy mi sprawnym pojeździe. Właśnie składam skrzynię Dniepra z butelkowym filtrem powietrza. Będzie porządny filtr + więcej miejsca na połączenie go z gaźnikami - z czym miałem problem w tym sezonie... Planujemy również zrobić 3-4 wahacze pchane przez zimę, także zapowiada się ciekawie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zorg




Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie 19:03, 24 Lis 2013    Temat postu:

Ciekawie. Sahara 3w1 to chyba coś od szczeciniaków. A jak to to rozjaśnić? A co to za ocynk na szprychy? To sie opłaca? Nie lepiej kupić gotowe ruskie szprychy?
Koła robisz, robicie hurtowo?
Pytam bo w tym momencie też walczę z projektem. Czeka mnie i malowanie pojazdu i regeneracja kół.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
corsar




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osielsko

PostWysłany: Nie 19:47, 24 Lis 2013    Temat postu:

Klapek jak masz jakiegoś centrownika do kół w okolicy?
Chętnie bym "naprawił" moje koła kątówką i wstawił nowe szprychy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Następny
Strona 28 z 32

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin