Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont klapkowego Ural'a :)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 30, 31, 32  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pią 23:39, 19 Lis 2010    Temat postu:

klapek napisał:
A Katarzyna ma większy prześwit... Razz

Tiaaa Rolling Eyes

Pół-głęboka jst okej. Głęboka to raczej przesada. I jest mocno upierdliwa przy montażu silnika w ramie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Sob 9:17, 20 Lis 2010    Temat postu:

Prince napisał:
klapek napisał:
A Katarzyna ma większy prześwit... Razz

Tiaaa Rolling Eyes

Zgodnie z danymi katalogowymi wyczytanymi na stronie M-67 ma 125mm prześwitu ale teraz sobie myślę że to nie możliwe... Chyba mierzony był od ziemi do węża odmy lub chlapaczy Wink

Przed chwilą wrzuciłem piec do ramy - od stalowej miski do ziemi 240mm. A teraz najlepsze, cała instalacja jest w parcianej izolacji. Po podłączeniu aku zapala się czerwona kontrolka (ładowanie) i wyje sygnał. Myślałem że może włącznik na kierownicy ma zwarcie ale po rozkręceniu i rozłączeniu styków nadal wyje.

edit:
Dobra, odwrotnie przykręciłem kable do sygnału Razz
A teraz proszę o pomoc z Parameti. Po podłączeniu do prądu zapala się zielona kontrolka w aparacie ale jak ustawić mosiężną tulejkę a dalej blaszaną pokrywkę..?
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez klapek dnia Sob 18:06, 20 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Sob 23:32, 20 Lis 2010    Temat postu:

W tym środkowym kółku masz dwa otwory M 5, do tego przykręcasz blaszaną pokrywke z okienkami do przerywania zapłonu.Ale między tymi elementami powinna być taka podkładka przecięta /zatoczona stożkowo/ między podkładką a dekielkiem,która wraz z dokręcaniem śrubek M5 zaciska się na wałku rozrzadu.Popuszczając te śrubki i ruszając pokrywką z okienkami opóżniasz lub przyspieszasz zapłon.Widocznie coś Ci prakuje w tym zestawie.Jak to wszystko skręcisz ustaw garnek przed GMP i kręć pokrywką zobaczysz czy przeskakuje iskra i skręć dekielek.Po uruchomieniu dostroisz kręcąc podstawą.

Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Sob 23:37, 20 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Nie 9:49, 21 Lis 2010    Temat postu:

U mnie jest ta mosiężna tulejka ma po boku otwór i jest w nią wkręcona śrubka blokująca na imbus a więc wychodziło by że tulejkę mosiężną przykręcam do wałka w dowolnej pozycji a następnie reguluję samą (czarną) pokrywką. Tłumaczyło by to starcie farby na całości obrzeża pokrywki z okienkami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
blady606




Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:58, 21 Lis 2010    Temat postu:

Mam Prametiego od jakiegoś czasu , ale z tego co pamiętam to w moim ustawienie zapłonu ustawiało się talerzykiem który jest przykręcony do wałka na śrubkę nr. sześć , a podstawa zapłonu nie ma żadnej możliwości regulacji .

Ale ja mam ten zapłon już ze cztery lata ty możesz mieć nowszy model .

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Nie 11:20, 21 Lis 2010    Temat postu:

Raczej nie bo kupiłem tego Urala na początku 2005r już z Parametim Wink
U mnie również podstawa nie ma możliwości regulacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Nie 15:36, 21 Lis 2010    Temat postu:

Faktycznie Klapek ,masz stary typ zapłonu.U mnie ta podstawa przykręcana na trzy śrubki do bloku jest okrągła,i dociska tą cześć zalaną z diodą do bloku silnika.Po poluzowaniu tych śrubek mam możliwośc kręcenia elementem z diodą w prawo ,w lewo regulujac zapłon podczas pracy silnika.Po wyłapaniu najlepszej pracy/wkręcanie się na obroty,odbijanie kopniaka itp./dokręcam te trzy śrubki blokując zapłon ostatecznie.Talerzykiem ustawiam wstepnie jak opisałem wyżej.Z Twojego opisu wynika że nie masz możliwosci regulacji na pracujacym silniku.Ja obecnie jeżdze na tradycyjnym ,poniewaz mam zjeb....ną koncówke wałka gdzie mocowany jest talerzyk/krzywo chodzi/,i pociskam na dwustrzałowej cewce i jest ok Laughing .Ale to tylko do wymiany wałka Wink

Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Nie 15:39, 21 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Q3ma




Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Nie 18:41, 21 Lis 2010    Temat postu:

klapek napisał:
Ile szt jesteśmy sami wchłonąć? Proponuję zrobić listę i działamy z tematem. Kasę na początek mogę wyłożyć całą. Czego nie wchłoniemy to wystawi się na allegro.
Ja tez bym chętnie przyjął ze pińć sztuk
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 12:03, 22 Lis 2010    Temat postu:

Przed chwilą dostałem pierścienie z TOMRING'u, dwa komplety (4 tłoki) kosztowały 250zł brutto.
Wieczorkiem zakładam sesese

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 22:17, 22 Lis 2010    Temat postu:

klapek napisał:
Przed chwilą dostałem pierścienie z TOMRING'u, dwa komplety (4 tłoki) kosztowały 250zł brutto.
Wieczorkiem zakładam sesese

[link widoczny dla zalogowanych]


Trzeba było drugi sobie zamówić kolejnego nad-wymiaru jak chcesz chromowane pierścienie zakładać do ruskiego zieliwa ;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 22:40, 22 Lis 2010    Temat postu:

Oj tam, nie kracz Razz Jutro zrobię uszczelki pod cylindry - te z allegro nadają się jako 5cio sekundowa zabawka dla mojego Otisa (owczarka). Otwory chyba ślepy wycinał hyhy i skręcam garnki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zabool




Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 12:50, 23 Lis 2010    Temat postu:

Po wsadzeniu porządnych pierścieni u mnie ruskie żeliwo szybko wysiadło , z 5-setek po 300 km zrobiło sie 15 i przyjemność z jazdy diabli wzieli ;/ Potem nowe cylindry + tulejowanie i ... jak odpukać dociera się ładnie.

Ruskie pierścienie też przerabiałem wraz z ruskimi tłokami , fajna zabawa tylko szybko się skończyła - tłoki spuchły .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 13:25, 23 Lis 2010    Temat postu:

Cholera jak tak piszecie to chyba lepiej dać zwykły...
Mam do wyboru w tej sytuacji zwykły z podcięciem z TOMRINGu oraz zwykły prosty z ALMOTu... Wrzucę te z podcięciem ale boję się że będą przedmuchy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Wto 18:22, 23 Lis 2010    Temat postu:

Klapek!, ja jak dwa lata temu robiłem szlif pod Almoty w Katarzynie,to gościu w szlifierni zamówił mi nowe pierścienie Prima Łódż.Te co były na tłokach Almotu to faktycznie wtedy była totalna porażka!-Te dorobione nowe, to pierwszy chromowany,drugi uszczelniająco zgarniający, i olejaki/ze sprężynką/ jak w samochodzie.Z tego co słyszałem to Almot zmienił niby producenta pierścionków na swoje tłoki ,ale ich nie widziałem.Obecnie jestem na etapie robienia drugiego/zapasowego/ zestawu garów też na Almotach,ale tu zastosuje same zwykłe pierscienie.Napewno jak pisze Princu ,ten chrom moze troche przyspieszyć zużycie gara,póki co nie myśle co się dzieje u mnie w środku,oleju bierze tyle co wcale, kompresja jest, nie ma co szukac.Dodam jeszcze że za starych czasów, jak były problemy z dorobieniem pierścieni ,to Jankiem śmigałem na pierscieniach od motopompy strażackiej +olejak od Garbusa Smile,i nie było żadnych chromów.Wiec w drugim zestawie nie bedzie nowości !!,będzie stara sprawdzona technologia.Żeliwne pierścienie w stare żeliwne gary Smile.

Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Wto 18:24, 23 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Wto 20:23, 23 Lis 2010    Temat postu:

Boże ty mój zakładaj te z tomringu będzie dobrze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 30, 31, 32  Następny
Strona 17 z 32

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin