Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

remont k-750 ciąg dalszy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 27, 28, 29  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Nie 20:27, 15 Wrz 2013    Temat postu:

no to link do pierwszego filmiku. starałem się uchwycić na nim pojawianie sie iskry. wykręciłem świeczki położyłem na cylindrze i kopałem. efekty może słabo widoczne na filmie ale doświadczonemu użytkownikowi dolniaka wystarczy aby ocenić czy iskra wystarczająca czy nie. na prawym garnku wydaje mi się słabsza ale sami oceńcie http://www.youtube.com/watch?v=6o9Ox2LCj5I&feature=youtu.be
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 20:53, 15 Wrz 2013    Temat postu:

Ustaw tloka 1mm wstepnie przed gornym i krec tarczka w lewo az zgasnie dioda bo jak kreciles w prawo to nie zapali.I zakontruj lekko palcami zaznacz markerem i dokrec mocniej obserwujac czy sie nie przestawilo i pal.Iskra moze byc z filmiku.
Ja skladam silnik ,wkladam w rame ,przelewam i 1-3 kopy i gada wiec nie ma sily zeby nie zagadal:))).
Powrót do góry
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Nie 21:01, 15 Wrz 2013    Temat postu:

no to jutro zwale głowice i ustawie tak jak piszesz. ustawiałem tłoka tak ze 2 mm przed GMP i jak dioda zgasła to tarczę ciutkę cofałem także może akurat zapłon troszkę nie taki. za jakieś 15 minut dam filmik jak silnik chodzi. a tarczą kręciłem w lewo. tak jak wskazówki od zegara się kręcą.

Ostatnio zmieniony przez Wicher dnia Nie 21:04, 15 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 21:10, 15 Wrz 2013    Temat postu:

to kreciles w prawo tak jak zegar.JAk ustawisz gorne to krec tak jak walek sie obraca czyli przeciwnie do ruchu wskazowek zeara:)))az zgasnie dioda i wtedy kontruj tarczke.A glowicy nie ruszaj bo nie ma takiej potrzeby .Srubokret wkladaj i wyczuj taki moment ze ci go dotknie to juz jest okolo mm przed gornym.Oj troszke wyczucia i banalny temat:))

Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 21:14, 15 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Nie 21:11, 15 Wrz 2013    Temat postu:

już jesteś zmęczony Smile, bo krecisz w lewo tak jak wskazówki zegara !!a wskazówki nie chodzą w prawo ? Oj Bartas .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Nie 21:18, 15 Wrz 2013    Temat postu:

no dobra niech chodzą w prawo od zegara. kręciłem w tę drugą stronę hehehe. dobra dobra, wał się kręci w lewo to wałek w prawo. czy może wał się kręci w prawo a wałek w lewo????

Ostatnio zmieniony przez Wicher dnia Nie 21:20, 15 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Nie 21:24, 15 Wrz 2013    Temat postu:

jest filmik z odpalenia http://www.youtube.com/watch?v=IiA9q8fp2to&feature=youtu.be
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Nie 21:30, 15 Wrz 2013    Temat postu:

Z prawym cos nie teges za twarda praca ,nocóż masz dwie rzeczy do zrobienia ustawić zapłon i gażniki.I by ta chinina nie okazała się wadliwa.A z tymi przeciekami na gaziorach poradziłeś sobie ?.

Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Nie 21:31, 15 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Nie 21:37, 15 Wrz 2013    Temat postu:

przeciek zlikwidowany. uszczelniłem ale to tak jak mówiłeś leciało z góry do dołu. iglica pływaka nie odcinała dopływu i se leciało jak chciało. troszkę szlifowania i jest ok. ale z tą twardą pracą to myślisz że od czego??? może być od zapłonu???a co do ustawiania gaźników to dla mnie że tak powiem czarna magia hahah

Ostatnio zmieniony przez Wicher dnia Nie 21:39, 15 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Nie 21:52, 15 Wrz 2013    Temat postu:

Zapłon dostajesz równy na dwa gary ,wiec skoro lewy lepiej pracuje a prawy twardo tzn,coś z tym gaziorem.Przy takiej pracy /odgłosie jak słychać/zaraz swieca będzie czarna okopcona.Nie ma współpracy miedzy garami.Dołącz przewody pod świeczki jak kiedyś opisywał Dawid i odłączaj poszczególne gary ,zobaczysz który słabo gada.Bo i tak musisz wyregulować każdy gar osobno a póżniej zsynchronizować na linkach.Ale jak jednego gara nie da Ci się ustawic bo będzie pierdział ,to będzie lipa.Każdy gar musi chodzić sam na najwolniejszych obrotach.Jutro zadyndam do Ciebie.

Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Nie 21:59, 15 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Nie 21:56, 15 Wrz 2013    Temat postu:

no to właśnie chińszczyzna. tylko czym ta twarda praca może być spowodowana??? za mało paliwa???za dużo paliwa???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 22:07, 15 Wrz 2013    Temat postu:

boje w noge jak zaplasz??? wkreca sie dobrze????
Powrót do góry
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Nie 22:42, 15 Wrz 2013    Temat postu:

Raczej za bogato za dużo wachy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Nie 22:46, 15 Wrz 2013    Temat postu:

w nogę potrafi odbić. wkręca się w miarę na obroty ale świece czarne jak smoła
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Pon 7:53, 16 Wrz 2013    Temat postu:

Świece czarne bo nie jeździsz. Zaproś na piwo i regulacje kogoś co wie jak to ma chodzic bo sam przez brak doswiadczenia to możesz nie ustawić tego nigdy jak gaźniki będą kupą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 27, 28, 29  Następny
Strona 14 z 29

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin