Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

K750 po remoncie i dupa blada
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariuszbzo




Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:57, 25 Cze 2013    Temat postu:

no i maszyna złożona, wymienione koła rozrządu dla świętego spokoju, odma, kołki koła zamachowego też nowe , bo stare były już wyrobione, na pewno śruba koła zamachowego się odkręciła jednak, ale dokręciłem tym razem porządnie i dałem pare kropel Loctite, śmigało ładnie przez pierwsze kilka minut, a później znowu stuki i tu zagadka: przechylam motocykl na bok pod pewnym kątem to stukanie ustaje, zwiększe obroty i też ustaje i silnik ładnie chodzi. Może jakiś pomysł ? Mi już brakuje sił
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GABE




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Spała

PostWysłany: Wto 20:30, 25 Cze 2013    Temat postu:

A czy miałeś koło zamachowe dotarte do wału? Może nie dolega na całej powierzchni lub jest lekko przekoszone?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 20:59, 25 Cze 2013    Temat postu:

Jak się zamach odkręcił to jest po stożku. Bez regeneracji nie da się poprawnie ponownie przykręcić.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariuszbzo




Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:14, 26 Cze 2013    Temat postu:

koło zamachowe bardzo ładnie wchodzi na stożek i nawet jak sie śruba poluzowała to ściśle przylegało, wcale się nie ruszało na stożku, żeby ściągnąć koło trzeba było się trochę pomęczyć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 19:20, 26 Cze 2013    Temat postu:

To że się zaklinowało, to nie znaczy czy cała powierzchnia przylegała. Zwal skrzynię. Na niskich obrotach może pręt od pompy stuka w odrzutnik..?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariuszbzo




Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:58, 30 Cze 2013    Temat postu:

prosto i na temat: klin do d... Koło ze stożkiem ładnie do siebie pasuje , za to klin tak na boki chodzi w stożku , ma chyba ze 2 mm luzu i stąd te stuki. Jak by komuś coś naieprzało w silniku , to pierwsza rezcz do dokładnego sprawdzenia to połączenie tych rzeczy: koło zamachowe, stożek wału i klin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 14:20, 30 Cze 2013    Temat postu:

Klin działa jedynie ustalająco. Trzymać ma stożek. W dolniaku gdzie nie ma wziernika w bloku na dobrą sprawę klin jest zbędny.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Nie 18:08, 30 Cze 2013    Temat postu:

Jeżeli koło przesuwało się o 2mm (tak piszesz) tzn że nie leży na stożku, tak jak powinno. Pasta do zaworów i jedziesz. Aby to dobrze zrobić, przydałoby się odkręcić tylną podporę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Nie 18:19, 30 Cze 2013    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Klin działa jedynie ustalająco. Trzymać ma stożek. W dolniaku gdzie nie ma wziernika w bloku na dobrą sprawę klin jest zbędny.
Wojtek

R 71 z tego co się orientuję nie miało klina, to ruski wynalazek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 19:28, 30 Cze 2013    Temat postu:

grzeh750 napisał:
Cyrograf15 napisał:
Klin działa jedynie ustalająco. Trzymać ma stożek. W dolniaku gdzie nie ma wziernika w bloku na dobrą sprawę klin jest zbędny.
Wojtek

R 71 z tego co się orientuję nie miało klina, to ruski wynalazek.

Cheba miało. Miałem dwa wały BMW. Jeden mam w emce. Obydwa mają wpust.

Cytat:
- koło zamachowe na swoim miejscu , przykręcone ładnie się trzyma

To cuś to pierwsze badanie nie poszło. Czemu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Nie 19:36, 30 Cze 2013    Temat postu:

[quote="Prince"]
grzeh750 napisał:
Cyrograf15 napisał:
Klin działa jedynie ustalająco. Trzymać ma stożek. W dolniaku gdzie nie ma wziernika w bloku na dobrą sprawę klin jest zbędny.
Wojtek

R 71 z tego co się orientuję nie miało klina, to ruski wynalazek.

Cheba miało. Miałem dwa wały BMW. Jeden mam w emce. Obydwa mają wpust.

To może nie wszystkie miały Question ja miałem kiedyś wał bez wpustu czółenkowego Laughing ale może to był jakiś wybrak Very Happy albo wynik sabotażu


Ostatnio zmieniony przez grzeh750 dnia Nie 19:38, 30 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariuszbzo




Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:50, 30 Cze 2013    Temat postu:

Prince napisał:
grzeh750 napisał:
Cyrograf15 napisał:
Klin działa jedynie ustalająco. Trzymać ma stożek. W dolniaku gdzie nie ma wziernika w bloku na dobrą sprawę klin jest zbędny.
Wojtek

R 71 z tego co się orientuję nie miało klina, to ruski wynalazek.

Cheba miało. Miałem dwa wały BMW. Jeden mam w emce. Obydwa mają wpust.

Cytat:
- koło zamachowe na swoim miejscu , przykręcone ładnie się trzyma

To cuś to pierwsze badanie nie poszło. Czemu?


a bo to chyba było już na zmęczeniu totalnym pisane, jednak się obluzowała śruba. Objawy były takie: delikatnie dokręcone koło zamachowe ani drgnęło na wale i nic dziwnego nie było słychać jak nim kręciłem, ale po całkowitym odkręceniu śruby jak kręciłem kołem to od czasu do czasu było jednak słychać te stuki takie same jak na wolnych obrotach. Nie wiem czemu wcześniej nie przyjrzałem się temu klinowi ale jest on po prostu za wąski i to on przyczyniał się do odkręcania śruby koła - przynajmniej taka moja teoria.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cyborg




Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 20:45, 30 Cze 2013    Temat postu:

To najpewniej bledna teoria. Tak jak przedmówcy mówili-gdybys miał dobry stożek to moglbys wpustu nie wkladac wcale a i tak nic by się nie odkrecilo. To nie jego wina. No chyba ze jest po prostu za wysoki i stożek w kole nie zaciska się na wale tylko "wisi" na wpuscie..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariuszbzo




Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:27, 01 Lip 2013    Temat postu:

i tak miałem docierać koło do stożka więc trochę się pomęczę , a klin swoją drogą i tak dorobię co by luzu nie miał i nie latał tam jak gupi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 9:33, 01 Lip 2013    Temat postu:

Tylko nie zrób go czasem z pilnika (!) - widziałem już coś takiego Very Happy Czop wału rozerwany na 4 a klin nienaruszony hehe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Strona 8 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin