Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Aparat zapłonowy z instalacja 12v (fiat 126p )

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shperak




Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 20:48, 21 Cze 2013    Temat postu: Aparat zapłonowy z instalacja 12v (fiat 126p )

Hej ,
Mam pytanie odnosnie aparatu zaplonowego. Czy w przypadku zastosowania instalacji 12v komplet z malucha ( regiel i pradnica ) trzeba przerabiac aparat zaplonowy ?? ( oprocz wymiany kondensatora ) dodam ze mam cewke jednostrzalowa i oryginalny aparat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 21:14, 21 Cze 2013    Temat postu:

Nie trzeba i nie regiel tylko regler:))))
Powrót do góry
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 19:40, 22 Cze 2013    Temat postu:

Ale jak juz masz 12V to wywal ten aparat do kosza na zapas i zakladaj zapon od Prametiego a nie pozalujesz:)))).Zamaiata rewelacyjnie na tym:)))
Powrót do góry
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 23:30, 22 Cze 2013    Temat postu:

Te zapłony elektronicznie fajnie pracują tylko zwykle krótko.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 20:52, 23 Cze 2013    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Te zapłony elektronicznie fajnie pracują tylko zwykle krótko.
Wojtek

Niestety nie masz racji bo zostaly zmodyfikowane i nic sie z nimi nie dzieje .Na jednym zrobilem kolo 7 tys i smigal caly czas i mam go na zapasie a obecnie ukazal sie nowy model i mam juz na nim nakrecone prawie 4 tys i calkowicie nic mu nie dolega:))))
Powrót do góry
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 21:37, 23 Cze 2013    Temat postu:

Takie przebiegi robiłem nie zaglądając do palca i kopułki. Jak dla mnie bez rewelacji. Cała modyfikacja polega na zastąpieniu elementów elementami o wyższej temperaturze pracy. Znaczy koszt elektroniki wzrósł miej więcej z 30 zł do 40 zł. Moim zdaniem cena gotowego mało adekwatna do kosztów. A że Centuś krakowski jestem nikt mnie do tego nie przekona. Może gdyby to było sterowane z zamachu a nie wałka to bym się zastanawiał.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Nie 22:07, 23 Cze 2013    Temat postu:

Ale co by nie pisać dla ludzu który nie umie obsługiwać standardowego przyspieszacza, albo takich jak ja, czy Dawid i przypuszczam wielu innych, którzy wolą jednak jak im silniki prawidłowo działają to nie ma o czym dyskutować.


ps: mój elektronik (Ukraina także bez reklamy dla PoTomka) mimo nikłego przebiegu ma się świetnie, a wysokich temperatur doświadczył.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Nie 22:13, 23 Cze 2013    Temat postu:

elektronik jest fajny ale pod warunkiem że w koszu w zapasie jest mechaniczny. ja mam mechaniczny i zazdroszczę klapkowi braku obsługi swojego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Nie 22:15, 23 Cze 2013    Temat postu:

A dlaczego w zapasie ma być mechaniczny? Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Nie 22:32, 23 Cze 2013    Temat postu:

na wszelki wypadek Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 6:15, 24 Cze 2013    Temat postu:

Tez jezdzilem na mechanicznym i na wzmacniaczu iskry digitech i to byla wielka porazka:))).Ale jak tam wolicie bo ja nic innego nie zaloze do ruchola.
Tak samo jak nie wloze innego tloka jak tylko 126p .W sobote poskladalem silnik po peknieciu walu -nowe zawory ,cylindry,tloki wal itd jeden kop i jazda od razu na trase:))).Pierwsze 40 km i przerwa na stygniecie 20 min,nastepne 30 i stygniecie,nastepne 40 i stygniecie a pozniej juz go przestalo trzymac i lekko zaczol jechac ,pieknie przyspieszac i bardzo mocny.Zrobilem 160 km i pieknie zamiata juz w tej chwili.Zrobie jeszcze 100km ,wymienie olej i koniec docierania:)))) -deska i ani dymka.
A na almocie czy radzieckich tlokach mozna zapomniec o takim przebiegu sytuacji po odpaleniu silnika .To tyle a teraz mnie zlinczujcie hahaha
Powrót do góry
shperak




Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 8:47, 04 Lip 2013    Temat postu:

A jak macie rozwiązana instalacje dajecie + na rame , czy odwracacie i dajecie minus na ramę. przy zestawie fiatowskim ( prądnica i regiel )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin