Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

K 650 Remont
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Pon 12:40, 13 Maj 2013    Temat postu:

Zadecydowałem, że lagi do mojego ruska lub cały przód z półkami będą dorobione od hondy shadow, znalazłem mechanika który mi to przerobi i mam nadzieję, że będzie na wieki. Co o takim rozwiązaniu sądzicie?

Druga sprawa to kwestia gaźników, pomyślałem sobie, że może od jakiejś japonii będą pasować, przerobić tylko mocowanie i szukać z silnika o takiej samej pojemności? podobno nadają się od Jawy 350
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 12:45, 13 Maj 2013    Temat postu:

Jaja sobie z Nas robisz..? Na temat gaźników, jest na forum naście stron...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Pon 13:03, 13 Maj 2013    Temat postu:

Wszystkie tematy które czytałem dotyczą ruskich bądź chińskich gaźników, nie widziałem żadnego tematu z gaźnikami od japończyka, jeśli jakieś są to muszę dokładniej poszukać Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3917
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 16:28, 13 Maj 2013    Temat postu:

Nie od podobnej pojemności a o podobnym przekroju ( średnicy przelotu). W praktyce to od dwu cylindrowej Jaopni o pojemności 350-500 cm3 i to starszej nie sportowej. Lub od jedno cylindrowej dwa takie same pojemności około 200 cm3. Trudniej trafić ale nie trzeba kombinować z rozdzieleniem i napędem linek.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Pon 22:54, 13 Maj 2013    Temat postu:

Właśnie tak próbuję dobrać jakieś gaźniki i widzę, że od Jawy 350 ma taki sam przelot co ruskie gaźniki, tylko ''uszy'' do przykręcenia do cylindra są w drugą stronę przekręcone :/
Co powiecie na temat tych lag od hondy shadow? myślę, że to będzie lepsza opcja niż ruskie? bo moje stare się już nie nadają...

Mam jeszcze jedno głupie pytanie, ale rozkminić tego nie mogę: co będzie nie tak jeśli do tarcz sprzęgła tych klejonych damy cieńszą przekładkę od tarcz nitowanych?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3917
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 5:45, 14 Maj 2013    Temat postu:

Oprą się wielowypustem o siebie.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zabool




Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 7:17, 14 Maj 2013    Temat postu:

Poszukaj na forum moich jakiś moich postów o japońskich gaźnikach , coś tam nawet ze zdjęciami znajdziesz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Pon 13:54, 01 Lip 2013    Temat postu:

Dziś pobawiłem się trochę przy baku paliwa, zdjąłem boczne gumy i oderwałem ledwo wiszące blachy, do których przymocowane były gumy. Okazuje się, że na tym miejscu są straszne wżery. Poradźcie mi co z tym zrobić? czy da radę wstawić łatę?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 13:56, 01 Lip 2013    Temat postu:

wypiaskuj i sam zobaczysz czy jeszcze coś da się z tego zrobić. Na alle są te blachy do dostania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Pon 14:06, 01 Lip 2013    Temat postu:

blachy blachami, ale ja mam wżery w baku, te używane baki na allegro mogą być w i na pewną są w takim stanie jak mój, czyli pod gumami rdza...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 15:16, 01 Lip 2013    Temat postu:

Jak ktoś chce to mam gazniki podcisnieniowe od suzuki cbx 450 juz podzielone z czesciowo dorobiona drugą przepustnicą(wytoczony gabaryt z rowkiem na linke dopasowany do ośki przepustnicy).
Gazniki za 150zl + przesylka 22zl.
Powrót do góry
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Śro 10:43, 03 Lip 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Pod linkiem znajdują się zdjęcia wżerów w baku, oraz to co udało i się zrobić lub popsuć przy motocyklu Very Happy

Powiedzcie mi, w jaki sposób zająć się tymi wżerami? wymyśliłem, że może zalutować przy pomocy palnika i drutu cynowego lub miedziowego? a może lepiej będzie ołowiem? bo nie sądzę, żeby dało się w tym miejscu wstawić łatę z nowej blachy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 10:50, 03 Lip 2013    Temat postu:

Wyglądają na głębokie te wżery - spróbuj kozikiem/szpikulcem przedziurawić. Jak zrobisz dziurę to daruj sobie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 10:53, 03 Lip 2013    Temat postu:

Wez tarcze listkową i to wyszlifuj ladnie zeby sie tylko mniej wiecej zaswiecilo a pozniej kolba do lutowania i kwas i to ladnie zacynuj grubo na calej powierzchni szlifowanej .Pozniej wygladz papierem i przez powiercone otwory przylutuj blachy i bedzie malina.
Powrót do góry
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Śro 11:05, 03 Lip 2013    Temat postu:

To nie są takie wżery że już na wylot przechodzą, to jeszcze na szczęście ni ta faza...
Czyli przed zacynowaniem muszę zeszlifować do białego, a można lutować palnikiem? czy lepiej jakąś dużą lutownicą oporową?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 4 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin