Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

K 650 Remont
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 11:07, 03 Lip 2013    Temat postu:

ja bym to dał do piachu - jak zeszlifujesz do białego to zostanie Ci "pazłotko".
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Śro 11:18, 03 Lip 2013    Temat postu:

Ja myślałem, żeby wypiaskować właśnie i wytrzeć jakimś rozpuszczalnikiem i dopiero lutować, ale moim zdaniem generalnie chodzi o to, żeby ta cyna się dobrze trzymała, może po piaskowaniu będzie się lepiej trzymała takich chropowatości? czy może metalu po szlifie na równo?

Ostatnio zmieniony przez kris-tofer dnia Śro 11:18, 03 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GABE




Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Spała

PostWysłany: Śro 11:44, 03 Lip 2013    Temat postu:

kris-tofer napisał:
Ja myślałem, żeby wypiaskować właśnie i wytrzeć jakimś rozpuszczalnikiem i dopiero lutować, ale moim zdaniem generalnie chodzi o to, żeby ta cyna się dobrze trzymała, może po piaskowaniu będzie się lepiej trzymała takich chropowatości? czy może metalu po szlifie na równo?

Trochę popróbuj i sam zobaczysz. Wyczyścić na gładko, odtłuścić, pastą albo kwasem wytrawić, nagrzać palnikiem blachę i na gorąco wcierać cynę najlepiej małą szczotką stalową, tak żeby cieniutką warstwą dobrze się wszystko pokryło. Jak już będzie zabielone to można nakładać grubszą warstwę już lutownicą kolbową.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Śro 11:50, 03 Lip 2013    Temat postu:

Do wytrawienia jakiego kwasu lub pasty się używa? chcę to zrobić sam, potrzebuję tylko porady jak to dobrze zrobić, żeby nie spartaczyć i z minuty na minutę wiem coraz więcej Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 12:00, 03 Lip 2013    Temat postu:

Kwas do lutowania i lutownica oporowa kolba duza bo palnikiem to bym nie ryzykowal bo znam przypadek ze gosc lutowal bak po 15 latach lezenia i go zabilo:)))Chyba ze wody zalejesz ale wtedy bedzie przeszkadzac przy lutowaniu.Nie szlifuj gleboko tylko wyczysc z grubsza i wcieraj cyne kolbą trąc o blache grotem.Pedzelkiem kwas nakladaj.Dawniej do kwasu sie cynku dodawalo zeby sie przegryzlo ale teraz juz chyba są gotowe mieszaniny .Jest taka woda do lutowania ale srednio dobre.
Tu masz kwas:
[link widoczny dla zalogowanych]
A tutaj kolby:
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Śro 12:05, 03 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Śro 12:09, 03 Lip 2013    Temat postu:

A kwas daje się tylko na gołą blachę na samym początku? czy w trakcie lutowania po cynie też smaruje się kwasem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 13:24, 03 Lip 2013    Temat postu:

Podczas lutowania tez mozesz dac jak nie bedzie lapac dobrze.Grot tez lekko zanurzyc ale szybko i koncowke to ci go ladnie oczysci.Jak ci sie nagrzeje to szczotka druciana wyczysc grot.Dzialaj i dasz rade:))) na lajcie z palcem w nosie:)))
Powrót do góry
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Śro 14:02, 03 Lip 2013    Temat postu:

Super
Dzięki za wszystkie porady, jak już polutuję to się pochwalę robotą Smile

Jeszcze jedna sprawa, wiem, że na forum można znaleźć te informacje, ale co osoba to inne podejście do tematu. Generalnie chodzi mi o to, że w środku mój bak jest wymalowany jakąś czerwoną farbą która się oczywiście łuszczy, czy są jakieś skuteczne preparaty, żeby pozbyć się starej farby z wnętrza baku? czy jednak żwirek i betoniarka? Smile jakoś nie widzę pod ciśnieniem wypiaskować w każdym zakamarku...

Po wyczyszczeniu baku w środku malować czy zostawić surową blachę?


Ostatnio zmieniony przez kris-tofer dnia Śro 14:03, 03 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Wto 18:06, 30 Lip 2013    Temat postu:

Odpaliłem w końcu motor po remoncie, jeszcze wyregulować gaźniki muszę - to raczej nie problem.
Problem pojawił się, gdy silnik już się nagrzał i zaczęła mi migać kontrolka ciśnienia oleju na niskich obrotach. Zamiast czujnika wkręciłem manometr i wychodzi, że na niskich obrotach mam ciśnienie 1 - 1,5bar na wysokich obrotach około 3 bar, wiem, że to mało, ale w czym może tkwić problem? Podczas remontu zostawiłem starą pompę oleju, bo wydawała mi się ok, ale pewnie muszę ją zmienić? coś jeszcze może być skopane? podpora wału?
Panewki są nowe więc wykluczam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 18:39, 30 Lip 2013    Temat postu:

Nieszczelność na czopie wału - standard w Dnieprze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Śro 22:28, 31 Lip 2013    Temat postu:

Wygląda na to, że muszę naprawić podporę wału. Jeśli jest ktoś kto zna się na tej robocie, chciałby podjąć się zadania i zatulejować mi tą podporę przy wale i przy odmie to chętnie skorzystałbym z usługi, ewentualnie prosiłbym o namiary na dobrego fachowca..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gazia




Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 85
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:17, 01 Sie 2013    Temat postu:

Witam w instrukcji nawet stoi ,że lampka od ciśnienia na niskich obrotach lub po znacznym zgrzaniu może migać. Pozdrawiam Gazia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Nie 12:49, 04 Sie 2013    Temat postu:

Ale czy 1 bar ciśnienia oleju na wolnych obrotach, to nie za nisko?
Może kupię nową podporę, widzę, że na allegro sprzedają i pomoże?


Ostatnio zmieniony przez kris-tofer dnia Nie 12:50, 04 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:21, 04 Sie 2013    Temat postu:

To musi byc zrobione porzadnie od poczatku, tzn otwor w podporze musi byc bazowany na otworze lozyska, lub lozysku tylnym, wszystkie proby poprawienia samej podpory to partyzantka i moga sie udac albo nie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Motobambo




Dołączył: 01 Sty 2013
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pińczów

PostWysłany: Wto 9:38, 10 Wrz 2013    Temat postu:

no i udało się zakończyc mozolną prace na moim K-650
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 5 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin