Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Silnik Ural z wałem M72 cylindry i głowice od cymbał KS600
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 10:59, 19 Kwi 2013    Temat postu:

basmanek napisał:
Własnie pozbywam sie motocykla 100konnego i chyba stad pogoń za każdym możliwym koniem Wink Jak widać nastepuje powrót do przeszlości stad i pomysły rodem z zeszłego wieku Very Happy

Ja mam 143KM w Kawie, ale nie ciągnie mnie do podnoszenia mocy w Uralu Wink Rusek to nie koń wyścigowy, ani pociągowy. Ceny rosną i czas kończyć z oraniem Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Pią 13:16, 19 Kwi 2013    Temat postu:

To teraz wymień z powrotem, koni ubędzie, za to dół piękny Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Czw 6:53, 24 Kwi 2014    Temat postu:

Nasi koledzy z Litwy jeżdżą na takich silnikach z wałem od Kaśki i resztą od Urala. Linas w tym roku załatwił już trzy wały korbowe, jeden wytrzymał 5 minut pracy silnika.
Tak się nieszczęśliwie składa, że my też w crossie mamy takiego składaka w tym roku, tyle, że dół wału jest od Kaśki, a korbowody od Urala. Moc jest, jest różnica pomiędzy starym 650 a nowym 750; póki co nic się nie dzieje, wyścig wytrzymał, no, ale my nie mamy takiego stopnia sprężania, jak Litwini (oni wspominali coś o 11-12) no i wał robił też porządny warsztat w Łodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Nie 6:17, 27 Kwi 2014    Temat postu:

Bardzo krótko od 3:10 http://youtu.be/WtGy7ZiB-b4
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Nie 15:12, 27 Kwi 2014    Temat postu:

Wczoraj po kolejnych regulacjach zrobiliśmy małą jazdę próbną; na twardym podłożu można postawić Urala na koło Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szable




Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 203
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świnoujście

PostWysłany: Sob 9:23, 07 Mar 2015    Temat postu:

i jak ten Ural z wałem 78mm ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Sob 15:59, 07 Mar 2015    Temat postu:

Wszystko w porządku. Wytrzymał zeszły sezon, myślę, że i ten wytrzyma. Jest sporo mocniejszy od poprzedniego, zwykłego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szable




Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 203
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świnoujście

PostWysłany: Sob 18:10, 07 Mar 2015    Temat postu:

no kurde, nie kuś... Zawsze jeździłem dolniakami, potem miałem długą przerwę, teraz poskładałem Urala i jestem zachwycony możliwościami tego silnika, wydaje mi się dobrze złożonego, a jak jeszcze dołożyć do tego wszystkiego 10mm skoku...... Już teraz latam sobie z wozem 90 przelotówką (dyfer 9), a z mocniejszym dołem to kurna olek.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Nie 9:35, 08 Mar 2015    Temat postu:

Złóż drugi silnik, będziesz miał porównanie. Daj jeszcze wypukłe tłoki firmy Awtotechnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kowrowiecz




Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Nie 11:55, 08 Mar 2015    Temat postu:

Brzytwa, w dawnych czasach mój kumpel z miasta miał M 72 z cylindrami Robura.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Nie 13:59, 08 Mar 2015    Temat postu:

Kowrowiecz napisał:
Brzytwa, w dawnych czasach mój kumpel z miasta miał M 72 z cylindrami Robura.

Pisałem już gdzieś tutaj że się z tym samolotem zetknąłem, na Hubalu bodajże, dawno temu. Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BALON




Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pszczyna

PostWysłany: Nie 14:51, 08 Mar 2015    Temat postu:

co to za tłoki ?
wypukłe tłoki firmy Awtotechnika.
też robie urala z dołem k750 i korbowodami ural
na tłokach z cc700
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Nie 16:22, 08 Mar 2015    Temat postu:

http://www.kolyaska.fora.pl/tematy-ogolne,5/tloki-zagadka,4359.html
Możesz je sobie zamówić u Urala63.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hardcor




Dołączył: 20 Sty 2013
Posty: 153
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nałęczów/Lublin

PostWysłany: Pon 19:49, 09 Mar 2015    Temat postu:

Przepraszam, że zaśmiecam temat ale ale tak czytając przyszło mi do głowy: co by było gdyby tłoki dnieprowe(wypukłe) do Urala wsadzić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szable




Dołączył: 07 Kwi 2010
Posty: 203
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świnoujście

PostWysłany: Pon 21:24, 09 Mar 2015    Temat postu:

jak mawiają mądrzejsi : "nie ma głupich pytań..."

[link widoczny dla zalogowanych] strona 23.

Piszą tam że jest to 1-szy krok do wykonania silnika sportowego, co daje wzrost stopnia sprężania z 7,2 do niebotycznych 8,5 i przy takich stopniach sprężania cyt.: "Można stosować tylko benzynę AI93, A95 A98 "Ekstra" i im podobne z liczbą oktanową 85-95." Czyli spokojnie podejdą. Tyle, że trzeba przefrezować gniazda na zawory.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin