Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tłoki (zagadka)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Czw 20:24, 25 Wrz 2014    Temat postu: Tłoki (zagadka)

Takie sobie ostatnio tłoki kupiłem - kto zgadnie, od czego? Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Czw 21:24, 25 Wrz 2014    Temat postu:

Jakies wymiary?zdjecia od góry denka?
tak troche w ciemno stawiam na jakas wersje specjalna urala...bo dniepr musi miec wciecia pod zawory z dwoch stron denka a ten tłok ma z jednej strony
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pią 7:13, 26 Wrz 2014    Temat postu:

Rozmiar 79,00. Tłok do Urala, Litwini to stosują do krossu.
A co sądzisz o takich?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 7:39, 26 Wrz 2014    Temat postu:

Tłoki z góry, wyglądają obiecująco - jaki koszt i czy średnica sworznia bez zmian?
Cieniasa tłoki, choć dobre, to jednak są płaskie i troszkę tracimy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pią 8:22, 26 Wrz 2014    Temat postu:

Tłok Dniepr 14.9 (Eskort), niestety rzadko dostępne. Sworzeń 21mm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 8:30, 26 Wrz 2014    Temat postu:

klapek napisał:
Tłoki z góry, wyglądają obiecująco - jaki koszt i czy średnica sworznia bez zmian?
Cieniasa tłoki, choć dobre, to jednak są płaskie i troszkę tracimy...


Ale cieniasa tloki maja 80mm a jak przekroczysz dane cisnienie sprezania na zwyklym walku to tez stracisz a zyskasz mega grzejące sie cylindry i spalanie stukowe.
Nie mowie ze cc sa idealne ale chodzi o to ze nie będzie przycierac jak na innych to czasem wystepuje


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 8:32, 26 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
brylann




Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krasnystaw

PostWysłany: Pią 9:05, 26 Wrz 2014    Temat postu:

Interesuję mnie różnica wysokości denka w porównaniu do almotu, mierzona od sworznia/pierścienia. U mnie zachodziła by możliwość bliskiego kontaktu z zaworami.
Testowałeś ten pierwszy zestaw? Jak wrażenia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pią 9:46, 26 Wrz 2014    Temat postu:

Nie testowałem, ale tu widać kolegów mających silnik z takimi tłokami. Numer motocykla "3", pojawi się po starcie jako pierwszy w kadrze po prawej.
http://www.youtube.com/watch?v=FuOR7GtDxg8&list=UUxEF-oqB2BIJ9jYHNZQ4VmA
Te tłoki do Urala są do kupienia, Szymek może je ściągnąć z Moskwy.
Ale nasi koledzy porzucają Urala na rzecz Dniepra, Ural dla nich okazuje się nierozwojowy. Obecnie przy dostępności nowego układu smarowania do Dniepra, syntetycznych olejów 10W60 i kutych korbowodów faktycznie mają rację.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Pią 10:23, 26 Wrz 2014    Temat postu:

Z jakis powodów nie dokonca moge otwierac tematy które juz kiedys ogladałem...nie wiem czy to cos sie zmieniło w ustawieniah forum czy w moim kompie...ok.Podejrzałem przez telefon i teraz bede pisał troche w ciemno:co do tych drugich tłoków to według mnie to pierwsza wersja dniepra 36 konnego...wtedy 32KM i 36 KM różniły sie tylko własnie tym denkiem tłoka , potem przeszli na tłoki jednakowe a chyba zmienili albo długosc korbowodów , albo wysokosc cylindrów , kiedys szukałem takich tłoków bo chciałem je założyc do mojego teoretycznie 36 konnego silnika ...chciałem zobaczyc jak to bedzie jezdziło i ile to da koni...teraz mi przeszło...

Konczac temat tłoków do urala to wiem ze na poczatku lat 90 montowali tłoki od poloneza 1600 do Urala , cos tam podcinali , cos tam frezowali i wychodziło z tego 40 kilka koni...ale nie wiem jak to faktycznie jezdziło i sie sprawowało....w dnieprze to pnie przechodzi bo sa szeżej roztawione zawory.

Dla mnie człowieka patrzacego z boku wycofanie sie z urala nie jest chyba dobrym rozwiazaniem chocby z tego wzgledu ze fabryka urala pracuje i rozwija swoje wyroby , wiem zaraz bedzie dyskusja co i jak rozwija , ale rozwija ....a dniepr juz nie robi nic....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pią 12:27, 26 Wrz 2014    Temat postu:

To nie tak, Ural działa, ale to jest zupełnie inny silnik, którego nowinki nic nie wnoszą do silnika 650.
brzytwa, jeśli rozwiązano problem smarowania i uszczelnienia, to rzeczywiście Dniepr może wrócić do gry. Z resztą Wy, jeździcie przecież na takim silniku, więc wiecie, w co pakujecie grubą kasę...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pią 13:01, 26 Wrz 2014    Temat postu:

Wał Urala nie wytrzymuje wysokich stopni sprężania (tzn powyżej 9) i pęka, albo się skręca. Nasi koledzy z Litwy zarżnęli tak kilka silników.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 13:06, 26 Wrz 2014    Temat postu:

brzytwa napisał:
Wał Urala nie wytrzymuje wysokich stopni sprężania (tzn powyżej 9) i pęka, albo się skręca. Nasi koledzy z Litwy zarżnęli tak kilka silników.


W maluchu jak sie przekroczylo 9 bar to silnik przestawal chodzic jak powienien.Mial tylko twarda prace,nadmierna temperature i spalanie stukowe .Wiec z tym dzwiganiem cisnienia sprezania to tak bez przesady bo to beznyna a nie diesel co ma 30-40bar.
Powrót do góry
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pią 13:20, 26 Wrz 2014    Temat postu:

W sumie nie wiem, jak oni to mierzą, ale obejrzyj film i zobaczysz, co daje podniesienie ciśnienia sprężania. Widać, jak na dłoni. Silnik w "3"-ce jest już na uralowskim standardowym wale, 750-ka im się rozleciała.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin