Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawers
Dołączył: 20 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Sob 22:47, 16 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
moja Ema na silniku Kaczki z tłokami malca plus k302 leci 120km/h a dociąga do 130km/h. pomiar z współczesnymi motocyklami.
Silnik remontowany z trzydzieści lat temu, jak i gdzie nie wiem bo z takowym wytargano ją ze stodoły. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 14:50, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
dawers napisał: | moja Ema na silniku Kaczki z tłokami malca plus k302 leci 120km/h a dociąga do 130km/h. pomiar z współczesnymi motocyklami.
Silnik remontowany z trzydzieści lat temu, jak i gdzie nie wiem bo z takowym wytargano ją ze stodoły. |
Ale z wozem?????????I na jakim dyfrze????????? |
|
Powrót do góry |
|
 |
jacekniemiec
Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 88 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: oleśnica
|
Wysłany: Nie 16:17, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Witam Kolegów,
remontując moją 'mękę' o prędkości nie myślałem dopóki temau tego czytać nie zacząłem.
Jeżdzić solówką po lesie i terenie nie zamierzam, jako że w promieniu 100km prosto jak w stepie. Myslałem o dyfrze 10, żeby sobie tą 90ką-100ką sypać i dzwiękiem wolnych obrotów uszy cieszyć.
Ale tu przeczytałem różne opinie :
że 9tka na dyfrze jest na trasę najlepiej dobrana z wózkiem, a znowu 10tką dyfrem i solo to juz pod górkę lekką trudno ale , jak pisze jeden Koega - tą 120-stką sobie na trasie lecii wolnych obrotów słucha...
No i mam takie wątpliwości co tu dobrać do tej mojej solówki jako ''goniec'' na trasie ?
Podpowiecie Koledzy ?
Pozdrawiam,
Jacek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 16:56, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Do solo emki 9 a do kosza zawsze 8 bo dzieki temu nie redukujesz na trasie. |
|
Powrót do góry |
|
 |
dawers
Dołączył: 20 Paź 2012 Posty: 85 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Nie 19:12, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Dawid1981 napisał: | dawers napisał: | moja Ema na silniku Kaczki z tłokami malca plus k302 leci 120km/h a dociąga do 130km/h. pomiar z współczesnymi motocyklami.
Silnik remontowany z trzydzieści lat temu, jak i gdzie nie wiem bo z takowym wytargano ją ze stodoły. |
Ale z wozem?????????I na jakim dyfrze????????? |
solo. w dyfer poza wymianą oleju i uszczelnienia nie zaglądałem, sądzę że to na pewno 9tka |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 20:03, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
To ja dolnym z wozem na dyfrze 8 na prostej 110 z dwoma zapasami i flagą )))-pomiar z japonskich chopperów.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 20:04, 17 Sty 2016, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
jacekniemiec
Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 88 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: oleśnica
|
Wysłany: Nie 20:56, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
A dlaczego nie dziesiątka do solo dolniaka ?
W takim razie do czego są używane , skoro są w sprzedaży?
Czy ktoś z Kolegów ma doświadczenia z dyfrem 10 w solo ?
Przyznam się , że zamierzałem/zamierzam zamontować u siebie właśnie taką?
Proszę o komentarz, żeby nie zrobić błędu w zakupie....
Pozdrawiam
Jacek |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Nie 21:06, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Dolniak ma raczej za malo mocy na dyfer 10. |
|
Powrót do góry |
|
 |
BALON
Dołączył: 03 Lis 2014 Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pszczyna
|
Wysłany: Nie 21:12, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
to ja wezne głos
ja mam w swojej zielonej kaczce dyfer 10
i jakoś jeżdże nawet załadowany i z zapiętym paviem 40
wiadomo mistrz startu to to nie jest
ale ładnie pyka przy 90-100km
trzeba się przyzwyczaić do ruskiego licznika że zaniża
Ostatnio zmieniony przez BALON dnia Nie 21:12, 17 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4092 Przeczytał: 12 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 23:52, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
10 to do solówki z górnym silnikiem, a i to nie bardzo. Sprzęgło przy ruszaniu w dupę dostaje, jedynka za szybka a na starcie to skutery wyprzedzają. Motor jest mulasty, czwartego biegu w mieście nie ma gdzie wrzucić.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 959 Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Pon 8:25, 18 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
jacekniemiec napisał: | W takim razie do czego są używane , skoro są w sprzedaży? |
Do wyścigów. Ja używam takiego zestawu do wyścigów motocykli z wózkiem - koła mają 16 ", wózek jest maksymalnie odciążony, a i tak mam wrażenie, że mocy jest za mało. |
|
Powrót do góry |
|
 |
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 959 Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Pon 8:34, 18 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
dawers napisał: | Dawid1981 napisał: | dawers napisał: | moja Ema na silniku Kaczki z tłokami malca plus k302 leci 120km/h a dociąga do 130km/h. pomiar z współczesnymi motocyklami.
Silnik remontowany z trzydzieści lat temu, jak i gdzie nie wiem bo z takowym wytargano ją ze stodoły. |
Ale z wozem?????????I na jakim dyfrze????????? |
solo. w dyfer poza wymianą oleju i uszczelnienia nie zaglądałem, sądzę że to na pewno 9tka |
Na ósemce musiałbyś rozkręcić silnik dolniaka do 6000 obr/min., co moim zdaniem jest raczej niemożliwe (albo raczej jest możliwe, ale raz).
Natomiast na 9-ce to już jest 5250 obr/min - powiedzmy, że teoretycznie można, ale nie w motocyklu remontowanym 30 lat temu. Wszystkie obliczenia robione były przy uwzględnieniu 10% poślizgu, co rzecz jasna jest daleko idącym uproszczeniem - opory rosną w kwadracie prędkości. |
|
Powrót do góry |
|
 |
jacekniemiec
Dołączył: 15 Lis 2015 Posty: 88 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: oleśnica
|
Wysłany: Pon 18:02, 18 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki , Koledzy za naświetlenie tematu !!
Pozdrawiam,
Jacek |
|
Powrót do góry |
|
 |
balu
Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Pon 18:58, 18 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
110-115 km na prostej wyciągłem emka ale tylko raz bo silnik chciał z ramy wypaść. Dyfer 8 skrzynia standard dniepr gazniki pz28 po tuningu i z zoną w koszu.
Ostatnio zmieniony przez balu dnia Pon 18:59, 18 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 959 Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Wto 13:47, 19 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Ale jak odczytałeś wynik? Bo chyba nie z ruskiego licznika? On pokazuje, jak szybko obracają się koła - czyli nie uwzględnia poślizgu ani oporów powietrza.
Dokładniejszy byłby już pomiar ze stoperem, powiedzmy ze startu lotnego na odcinku drogi o znanej długości.
Jakoś GPS-owi też nie wierzę. Podobnie porównywanie się z samochodem albo innym motocyklem też jest wg mnie chybione, bo pojawiają się te same błędy. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|