Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie można rozwinąć prędkości na ruskach
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawers




Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Sob 22:47, 16 Sty 2016    Temat postu:

moja Ema na silniku Kaczki z tłokami malca plus k302 leci 120km/h a dociąga do 130km/h. pomiar z współczesnymi motocyklami.
Silnik remontowany z trzydzieści lat temu, jak i gdzie nie wiem bo z takowym wytargano ją ze stodoły.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 14:50, 17 Sty 2016    Temat postu:

dawers napisał:
moja Ema na silniku Kaczki z tłokami malca plus k302 leci 120km/h a dociąga do 130km/h. pomiar z współczesnymi motocyklami.
Silnik remontowany z trzydzieści lat temu, jak i gdzie nie wiem bo z takowym wytargano ją ze stodoły.

Ale z wozem?????????I na jakim dyfrze?????????
Powrót do góry
jacekniemiec




Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: oleśnica

PostWysłany: Nie 16:17, 17 Sty 2016    Temat postu:

Witam Kolegów,

remontując moją 'mękę' o prędkości nie myślałem dopóki temau tego czytać nie zacząłem.
Jeżdzić solówką po lesie i terenie nie zamierzam, jako że w promieniu 100km prosto jak w stepie. Myslałem o dyfrze 10, żeby sobie tą 90ką-100ką sypać i dzwiękiem wolnych obrotów uszy cieszyć.
Ale tu przeczytałem różne opinie :

że 9tka na dyfrze jest na trasę najlepiej dobrana z wózkiem, a znowu 10tką dyfrem i solo to juz pod górkę lekką trudno ale , jak pisze jeden Koega - tą 120-stką sobie na trasie lecii wolnych obrotów słucha...
No i mam takie wątpliwości co tu dobrać do tej mojej solówki jako ''goniec'' na trasie ?
Podpowiecie Koledzy ?

Pozdrawiam,
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 16:56, 17 Sty 2016    Temat postu:

Do solo emki 9 a do kosza zawsze 8 bo dzieki temu nie redukujesz na trasie.
Powrót do góry
dawers




Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznań

PostWysłany: Nie 19:12, 17 Sty 2016    Temat postu:

Dawid1981 napisał:
dawers napisał:
moja Ema na silniku Kaczki z tłokami malca plus k302 leci 120km/h a dociąga do 130km/h. pomiar z współczesnymi motocyklami.
Silnik remontowany z trzydzieści lat temu, jak i gdzie nie wiem bo z takowym wytargano ją ze stodoły.

Ale z wozem?????????I na jakim dyfrze?????????


solo. w dyfer poza wymianą oleju i uszczelnienia nie zaglądałem, sądzę że to na pewno 9tka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 20:03, 17 Sty 2016    Temat postu:

To ja dolnym z wozem na dyfrze 8 na prostej 110 z dwoma zapasami i flagą Smile)))-pomiar z japonskich chopperów.

Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Nie 20:04, 17 Sty 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
jacekniemiec




Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: oleśnica

PostWysłany: Nie 20:56, 17 Sty 2016    Temat postu:

A dlaczego nie dziesiątka do solo dolniaka ?
W takim razie do czego są używane , skoro są w sprzedaży?
Czy ktoś z Kolegów ma doświadczenia z dyfrem 10 w solo ?
Przyznam się , że zamierzałem/zamierzam zamontować u siebie właśnie taką?
Proszę o komentarz, żeby nie zrobić błędu w zakupie....

Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 21:06, 17 Sty 2016    Temat postu:

Dolniak ma raczej za malo mocy na dyfer 10.
Powrót do góry
BALON




Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pszczyna

PostWysłany: Nie 21:12, 17 Sty 2016    Temat postu:

to ja wezne głos
ja mam w swojej zielonej kaczce dyfer 10
i jakoś jeżdże nawet załadowany i z zapiętym paviem 40
wiadomo mistrz startu to to nie jest
ale ładnie pyka przy 90-100km
trzeba się przyzwyczaić do ruskiego licznika że zaniża


Ostatnio zmieniony przez BALON dnia Nie 21:12, 17 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 23:52, 17 Sty 2016    Temat postu:

10 to do solówki z górnym silnikiem, a i to nie bardzo. Sprzęgło przy ruszaniu w dupę dostaje, jedynka za szybka a na starcie to skutery wyprzedzają. Motor jest mulasty, czwartego biegu w mieście nie ma gdzie wrzucić.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pon 8:25, 18 Sty 2016    Temat postu:

jacekniemiec napisał:
W takim razie do czego są używane , skoro są w sprzedaży?

Do wyścigów. Ja używam takiego zestawu do wyścigów motocykli z wózkiem - koła mają 16 ", wózek jest maksymalnie odciążony, a i tak mam wrażenie, że mocy jest za mało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pon 8:34, 18 Sty 2016    Temat postu:

dawers napisał:
Dawid1981 napisał:
dawers napisał:
moja Ema na silniku Kaczki z tłokami malca plus k302 leci 120km/h a dociąga do 130km/h. pomiar z współczesnymi motocyklami.
Silnik remontowany z trzydzieści lat temu, jak i gdzie nie wiem bo z takowym wytargano ją ze stodoły.

Ale z wozem?????????I na jakim dyfrze?????????


solo. w dyfer poza wymianą oleju i uszczelnienia nie zaglądałem, sądzę że to na pewno 9tka

Na ósemce musiałbyś rozkręcić silnik dolniaka do 6000 obr/min., co moim zdaniem jest raczej niemożliwe (albo raczej jest możliwe, ale raz).
Natomiast na 9-ce to już jest 5250 obr/min - powiedzmy, że teoretycznie można, ale nie w motocyklu remontowanym 30 lat temu. Wszystkie obliczenia robione były przy uwzględnieniu 10% poślizgu, co rzecz jasna jest daleko idącym uproszczeniem - opory rosną w kwadracie prędkości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacekniemiec




Dołączył: 15 Lis 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: oleśnica

PostWysłany: Pon 18:02, 18 Sty 2016    Temat postu:

Dzięki , Koledzy za naświetlenie tematu !!

Pozdrawiam,
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Pon 18:58, 18 Sty 2016    Temat postu:

110-115 km na prostej wyciągłem emka ale tylko raz bo silnik chciał z ramy wypaść. Dyfer 8 skrzynia standard dniepr gazniki pz28 po tuningu i z zoną w koszu.

Ostatnio zmieniony przez balu dnia Pon 18:59, 18 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Wto 13:47, 19 Sty 2016    Temat postu:

Ale jak odczytałeś wynik? Bo chyba nie z ruskiego licznika? On pokazuje, jak szybko obracają się koła - czyli nie uwzględnia poślizgu ani oporów powietrza.
Dokładniejszy byłby już pomiar ze stoperem, powiedzmy ze startu lotnego na odcinku drogi o znanej długości.
Jakoś GPS-owi też nie wierzę. Podobnie porównywanie się z samochodem albo innym motocyklem też jest wg mnie chybione, bo pojawiają się te same błędy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 6 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin