Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jakie można rozwinąć prędkości na ruskach
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3932
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 23:35, 02 Lut 2013    Temat postu:

Nie widzę większej różnicy czy taczkami jedzie się po szosie czy w terenie. Taczki to taczki.
Wojtek

PS
Do terenu mam WR250
Na szose mam XJ 600
Dla jaj Eme
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zabool




Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 23:42, 02 Lut 2013    Temat postu:

Panowie raz i chyba o jeden raz za dużo , 120 na liczniku uralem , dyfer 9 wieć kalkulator w dłoń. To się nie nadaje do tej prędkości , nie ta rama , koła , brak hebli. Da się tylko zajęło mi to 2 pasy na dk1 ( na szerokość ). Latam solo z owiewką przykręconą do kierownicy więc każdy podmuch w żagiel i inny pas. Sowiet nie jest demonem prędkości i kropka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Nie 0:21, 03 Lut 2013    Temat postu:

wszyscy narzekają na brak hamulców. jak lece koło 90km/h i depnę wszystkimi kołami [mam ich 3 Wink ] to nikt mi nie powie że się nie zatrzymam w przyzwoitej odległości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadzioh




Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku

PostWysłany: Nie 0:35, 03 Lut 2013    Temat postu:

jak dbasz tak masz Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3932
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 0:39, 03 Lut 2013    Temat postu:

Zestaw to około 350kg. Normalnie nie całe 200kg solówka ma do dyspozycji 3 tarcze, jagby łatwiej zatrzymać Exclamation
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 10:31, 03 Lut 2013    Temat postu:

Cyrograf jakoś niewierze że w XJ nie wyważasz? W WR to rozumiem, na kostkach to jak byś nie wyważył to na szosie ma gratis wibrator.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3932
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 11:29, 03 Lut 2013    Temat postu:

W XJ wyważam, bo pomimo że motor leciwy, prawie 30-to letni to te 200 km/h bez trudu jedzie. W końcu to japońskie nie ruskie 600. Natomiast WR nie wymaga takich zabiegów bo jedzie tyle co Rusek.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Sob 18:54, 29 Mar 2014    Temat postu:

Dzisiaj z ciekawości odwinąłem do końca Kaśką, 90 km/h owszem, więcej to już ciężko. Jazda oczywiście z koszem, dyfer i zębatki standard. W sumie to już jest za dużo, żeby było w miarę wygodnie bez owiewek/szyb.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3932
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 20:31, 29 Mar 2014    Temat postu:

Kaśka powinna iść ponad 100 km/h. Nieprzyjemnie to zaczyna wiać przy ponad 120 km/h. Przy ponad 200 km/h bez owiewek zaczyna być problem z utrzymaniem prosto głowy i to faktycznie jest nie miłe.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Sob 21:00, 29 Mar 2014    Temat postu:

Ja dzisiaj eme rozwinąłem eme do 100km./h na dotarciu ale solo. Wszystko standard.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Sob 21:08, 29 Mar 2014    Temat postu:

brzytwa napisał:
Ja kiedyś miałem w ramie M-72 silnik garbusa 1600. Maksymalne obroty tego silnika to chyba coś około 4000, zresztą pewnie kręcił o wiele więcej, bo co to jest dla takiego silnika obciążenie rzędu 300kg? Dla jaj robiłem czasem takie numery, jak ruszanie z czwórki. Skrzynia standard, dyfer 10x32. Mój kolega po jeździe próbnej powiedział, że liczył na więcej, bo licznik pokazał mu 110-115km/h. Nie wiedział, że licznik zaniża, bo ślimak jest od modelu z dyfrem 8". Właściwa prędkość po prostych obliczeniach to było coś około 130km/h. Moje wrażenia przy 120 były takie:
potężny pęd powietrza, im szybciej, tym tył zaczynał bardziej podskakiwać (suwaki!), trzymałem się mocno, ale i tak za każdym podskokiem ściągało mnie w tył, co powodowało podkręcenie manetki. W pewnym momencie powiedziałem sobie STOP, dalej się już bałem, a pod manetką jeszcze trochę było. Motocykl sprzedałem komuś z Pomorza, uprzedzając, żeby "latał nisko i powoli". Ciekawe, co się teraz z nim dzieje?


Ta?

[link widoczny dla zalogowanych]

Zdjecie robione w tym roku w Mirachowie u Piratesów.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Nie 19:31, 30 Mar 2014    Temat postu:

jak kto chce dobry Vmax mieć, to trzeba sobie dobrze dydze główne dobrać względem możliwości silnika.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pon 6:26, 31 Mar 2014    Temat postu:

Marcin-organizator napisał:
brzytwa napisał:
Ja kiedyś miałem w ramie M-72 silnik garbusa 1600. Maksymalne obroty tego silnika to chyba coś około 4000, zresztą pewnie kręcił o wiele więcej, bo co to jest dla takiego silnika obciążenie rzędu 300kg? Dla jaj robiłem czasem takie numery, jak ruszanie z czwórki. Skrzynia standard, dyfer 10x32. Mój kolega po jeździe próbnej powiedział, że liczył na więcej, bo licznik pokazał mu 110-115km/h. Nie wiedział, że licznik zaniża, bo ślimak jest od modelu z dyfrem 8". Właściwa prędkość po prostych obliczeniach to było coś około 130km/h. Moje wrażenia przy 120 były takie:
potężny pęd powietrza, im szybciej, tym tył zaczynał bardziej podskakiwać (suwaki!), trzymałem się mocno, ale i tak za każdym podskokiem ściągało mnie w tył, co powodowało podkręcenie manetki. W pewnym momencie powiedziałem sobie STOP, dalej się już bałem, a pod manetką jeszcze trochę było. Motocykl sprzedałem komuś z Pomorza, uprzedzając, żeby "latał nisko i powoli". Ciekawe, co się teraz z nim dzieje?


Ta?

[link widoczny dla zalogowanych]

Zdjecie robione w tym roku w Mirachowie u Piratesów.....

Tak, to ta maszyna. Trochę zapuszczona, ale ta. Ha, łza się w oku zakręciła Smile
Chętnie bym się nią teraz "garnął"... Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Pon 9:54, 31 Mar 2014    Temat postu:

brzytwa napisał:
Marcin-organizator napisał:
brzytwa napisał:
Ja kiedyś miałem w ramie M-72 silnik garbusa 1600. Maksymalne obroty tego silnika to chyba coś około 4000, zresztą pewnie kręcił o wiele więcej, bo co to jest dla takiego silnika obciążenie rzędu 300kg? Dla jaj robiłem czasem takie numery, jak ruszanie z czwórki. Skrzynia standard, dyfer 10x32. Mój kolega po jeździe próbnej powiedział, że liczył na więcej, bo licznik pokazał mu 110-115km/h. Nie wiedział, że licznik zaniża, bo ślimak jest od modelu z dyfrem 8". Właściwa prędkość po prostych obliczeniach to było coś około 130km/h. Moje wrażenia przy 120 były takie:
potężny pęd powietrza, im szybciej, tym tył zaczynał bardziej podskakiwać (suwaki!), trzymałem się mocno, ale i tak za każdym podskokiem ściągało mnie w tył, co powodowało podkręcenie manetki. W pewnym momencie powiedziałem sobie STOP, dalej się już bałem, a pod manetką jeszcze trochę było. Motocykl sprzedałem komuś z Pomorza, uprzedzając, żeby "latał nisko i powoli". Ciekawe, co się teraz z nim dzieje?


Ta?

[link widoczny dla zalogowanych]

Zdjecie robione w tym roku w Mirachowie u Piratesów.....

Tak, to ta maszyna. Trochę zapuszczona, ale ta. Ha, łza się w oku zakręciła Smile
Chętnie bym się nią teraz "garnął"... Smile


Powiem tak : lata nisko i powoli....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzytwa
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 935
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Trybunalski

PostWysłany: Pon 11:25, 31 Mar 2014    Temat postu:

Gość spieprzył sprawę... Kurczę, jak się tym latało w ostrych zakrętach, motor szedł jak wściekły! Super wywazenie ramy uzyskane przez Mikolaja z Olkusza... I to odejscie, zeby nie dlugi przod, toby poszedl na kolo! A ten dopina kosz! Bez sensu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 4 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin