Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co dzisiaj zrobilem dla swojego RUCHOLKA ????:))))
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 52, 53, 54  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Pią 6:58, 03 Paź 2014    Temat postu:

Przy samym wyjściu z cycla na zakręcie zaraz będzie się wypalać i zmieniać kolor. Malowałem takim na 900 stopni. Reszta wytrzymuje. ale to też nie jest tak że pomalujesz zapalisz i wypali. Troszkę pośmigasz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
profss




Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie

PostWysłany: Sob 20:36, 04 Paź 2014    Temat postu:

Dzisiaj w przypływie natchnienia troche sie pobawiłem Smile [link widoczny dla zalogowanych]

zaczęło siąpić spod skrzyni,okazało się ze dziwnym trafem spadła sprężyna z zimeringu po 7000km,przy okazji wymieniłem skrzynie z oryginalnej wańkowej na skrzynie po gruntownym remoncie,do wymiany poszły tez tarcze sprzęgłowe te które były przejechały 7000km i po rozkręceniu sprzęgła okazało się ze nie biorą całą powierzchnia tylko około 1 tarcza 50% a 2 około 30%,nie wyczuwałem ślizgania się sprzęgła ale na innych tarczach jeszcze z ponoć starej produkcji jest kolosalna różnica dużo lepiej łapie i nie ma żadnych szarpnięć przy ruszaniu jak na poprzednich tarczach


Ostatnio zmieniony przez profss dnia Sob 20:44, 04 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Nie 18:28, 05 Paź 2014    Temat postu:

Kolego Profss jestem z Ciebie bardzo dumny
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 19:45, 05 Paź 2014    Temat postu:

U mnie najprawdopodobniej właśnie z mufy kapie. W piątek dolałem 0,5 l oliwy, zrobiłem 500 km i ciśnienie jeszcze nie mruga. Znaczy nie muszę tam zaglądać Very Happy
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 20:41, 05 Paź 2014    Temat postu:

W sumie z takimi cudami sie nie spoatkalem ze sprezyna spadla .JAk juz to przy zakladaniu albo sciąganiu ale podczas pracy hmmmmmmmm.
JA w tym miejscu skracam zawsze sprezyne o 10mm i wiem ze jest wielu tego przeciwników ale od kilku tysięcy km z mojego ruska nawet kropla nie spadla na ziemie:)).
Powrót do góry
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Pon 8:16, 06 Paź 2014    Temat postu:

A z odmy?? Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 8:55, 06 Paź 2014    Temat postu:

Hehehehe zanim sie dotarl to cos tam kapnelo jak postawilem ale teraz napewno mniej.Jednak tam od czasu do czasu musi bo to pluca silnika:))) heheheh

Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 8:56, 06 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
profss




Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twardogóra-Dolnośląskie

PostWysłany: Pon 17:20, 06 Paź 2014    Temat postu:

Dawid1981 napisał:
W sumie z takimi cudami sie nie spoatkalem ze sprezyna spadla .JAk juz to przy zakladaniu albo sciąganiu ale podczas pracy hmmmmmmmm.
JA w tym miejscu skracam zawsze sprezyne o 10mm i wiem ze jest wielu tego przeciwników ale od kilku tysięcy km z mojego ruska nawet kropla nie spadla na ziemie:)).


Dawid ja tez byłem zaskoczony,wyciek pojawił się dopiero po około 6000 przebiegu myślałem ze to skrzynia się zlała bo nie była remontowana i pojawiło się mazidło pod spodem,ku mojemu zaskoczeniu po wymontowaniu skrzyni wyraźnie było widać ze spod zamachu siąpi oliwa,wiec rozkręcałem gada dalej aż pojawił się winowajca wycieku,a przy okazji wywaliłem skrzynie która pójdzie na stół operacyjny a w jej miejsce poszła świeżo po zabiegu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 19:39, 17 Paź 2014    Temat postu:

Dzisiaj wziolem sie za moj kolejny silnik na zapas bo poprzedni juz smiga jak rakieta w ramie Smile)).Tym razem cylindry tulejowane oczywiscie Krotoszyn ale nie na malucha a polonez1600 z ciekawosci Smile))).Luz na tloku 11 setek:))).Zaworki od t25 Paradowskich po lekkich podtoczeniach na zamek i nad grzybkiem.Luz w prowadnicach minimalny bo Potomek mi wyslal piekne nie zajechane cylinderki.Tloczki Gorzyce polszlif 80,1 i pierscienie prima.Usuniete wystajace zbyt wysoko i zatykajace kanaly dolotowe i wylotowe nadlewy prowadnic i toczone sworznie w srodku zeby odciazyc uklad korbowy.Tulejki w korbach na wytarczarce idealnie zrobione z minimalnymi lekkimi ryskami.Sworznie pasuja idealnie i4 otworki smarujace.Pofrezowalem leciutko gniazda i podocieralem zaworki.Wyszlo wszystko pieknie i jutro juz skladam silniczek:)))).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Pią 23:52, 17 Paź 2014    Temat postu:

tak, a jak się Ciebie Dawid radziłem rok temu odnośnie tulejowania poldka to mocno odradzałeś... a już nie pierwszy raz się z tym spotykam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Pią 23:55, 17 Paź 2014    Temat postu:

Ale widać człowiek nie krowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Sob 7:32, 18 Paź 2014    Temat postu:

Ja też. I szlifierze też z reguły odmówią. U podstawy zostaje tak mało materiału, że cylinder może tego nie znieść. Z ruskimi odlewami różnie jest. Na jednym będzie ładnie, na innych tuleja wyjdzie na wierzch. Niemniej silnik na tłokach poldzisława najładniej sie spisywał. Tylko pierścienie zjadały cylinder. W tulejach u Dawida ten problem odpada.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 9:30, 18 Paź 2014    Temat postu:

Michal_ napisał:
tak, a jak się Ciebie Dawid radziłem rok temu odnośnie tulejowania poldka to mocno odradzałeś... a już nie pierwszy raz się z tym spotykam.


Odradzalem bo na radzieckich tulejach jest tak jak pisze Prince ze wyjedzie Ci cylinder za sezon 2 szlify a ja mam wytulejowany caly cylinder od nowa i jeszcze grubsza tuleja wcisnieta niz oryginal wiec zanim cos napiszesz to pomysl 2 razy.A jezeli chcesz tulejowac to nie od razu polonez.Ja mam kilka cylindrow wiec moge sobie bawic i wkladac co tam chce.

Na maluchu jest ogien i jest sprawdzone bo obecnie na tym smigam a poloneza wlozylem z ciekawosci i nadal nie jestem do konca przekonany bo odleglosc od osi sworznia jest troche mniejsza niz w maluchu ale tlok wiekszy i glowice mam juz splanowane 0,8mm i podebrane lekko pod zawory bo po skreceniu na próbę bez uszczelki juz lekko dobijaly do glowicy.

Kolejna wada poloneza jest taka ze juz nie poszalejesz ze szlifami a jak sie zrobi calosciowa tuleje na maluchu to jedziesz wszystkie szlify malucha ,pozniej mozesz almot a na koncu polonez wiec takie cylindry sa na lata jezeli wytrzymaja gniazda i prowadniki chyba ze pozniej nadwymiary zaworów.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Sob 9:43, 18 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 10:29, 18 Paź 2014    Temat postu:

Nie ruszaj kształtu komory głowic. Lepiej dać kryzę pod cylinder.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Sob 11:42, 18 Paź 2014    Temat postu:

Ja nie mam kilku cylindrów, a też wkładam co chce Cool

A dlaczego nie ruszać kształtu komory? Jak teraz wrócę na wieś to sobie takie wystrugam dla zabawy:
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Michal_ dnia Sob 11:43, 18 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 52, 53, 54  Następny
Strona 20 z 54

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin