Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zapłon K-750
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzyś




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żuławy Wielkie

PostWysłany: Nie 12:21, 22 Wrz 2013    Temat postu:

A widzisz, umknęła mi ta informacja. Oczywiście że ją zmieniłem nawet 2 razy znaczy wstawiając 2x inną żeby być pewny że nie zmieniłem na wadliwą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
corsar




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osielsko

PostWysłany: Nie 16:42, 22 Wrz 2013    Temat postu:

Załóż elektronikę - jeden problem z głowy Smile
Mam w Kaśce Prameti na 6V i daje radę.
Też nie mogłem ujechać z gubieniem zapłonów więc wyeliminowałem jeden z elementów - pozostało skupić się na gaźnikach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzyś




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żuławy Wielkie

PostWysłany: Nie 19:01, 22 Wrz 2013    Temat postu:

A masz może jakies foty jak to wygląda po zamontowaniu?
Poczytałem o tym ze to do Jawy zostało wymyślone.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Nie 19:15, 22 Wrz 2013    Temat postu:

Eeee, mówimy o zapłonie elektronicznym, forumowego kolegi PoTomek.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Nie 21:18, 22 Wrz 2013    Temat postu:

No tylko to jeszcze na zdjęciu stary model nowy jest ładniejszy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzyś




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żuławy Wielkie

PostWysłany: Pon 19:28, 23 Wrz 2013    Temat postu:

Pojeżdziłem dziś, nie dużo bo miałem mało czasu, zrobiłem 15km, moto jeździ lepiej, zapłonu nie zgubił......
Nic nie naprawiłem.
Tak czy siak zamówiłem sobie elektroniczny zapłon.
Zobaczymy co będzie dalej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Pon 21:50, 23 Wrz 2013    Temat postu:

Myślisz że będzie z górki ?
Mylisz się
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Pon 22:46, 23 Wrz 2013    Temat postu:

Po co gada uszczęsliwiac elektroniką ,jak dziesiątki lat biegał na mechanicznym i musiało być ok.Owszem mam też elektronika do Kasiuli ,ale lezy na półce.Niestety nigdy nie udało mi się ustwić super pracy na bardzo niskich obrotach na elektroniku,a na mechanicznym owszem.Znam takich co chwalą elektroniki,a osobiście śmigają na mechanicznych bo można postraszyc strzałami z wydechu,a skoro są takie dobre to po co wożą mechaniczne w koszu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzyś




Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żuławy Wielkie

PostWysłany: Wto 6:12, 24 Wrz 2013    Temat postu:

Ilu użytkowników tyle opinii.
Też jestem zdania że skoro tyle jeździł na mechanicznym to musi dalej ale.... szukając przyczyny awarii i problemów eliminuję kolejno. Możliwe że zdejmę elektronika i założę mechanika ale muszę znaleźć co się dzieje.
Może gubienie cylindra to wina gaźnika...może.
Pożyjemy zobaczymy.
Krytykować każdy potrafi.
Chciałbym mieć oryginalną Kaśkę ale trzeba się chwytać każdej opcji ułatwiającej życie i wyeliminowanie problemu - może się mylę ale ja sie nie znam na życiu . Smile


Ostatnio zmieniony przez krzyś dnia Wto 6:23, 24 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 6:54, 24 Wrz 2013    Temat postu:

Ale na mechanicznym nigdy nie osiagniesz tych parametrów jezdnych co na elektronice.Jezedzilem na wszystkim od mechanicznego przez digitech po prameti i ten ostatni zdecydowanie najlepszy:))).
Powrót do góry
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Wto 7:56, 24 Wrz 2013    Temat postu:

Dawid wszystko się zgadza. Masz na elektroniku te Twoje lepsze parametry jazdy, ale jak masz wyższe obroty, jak szybciej jedziesz. Na niskich obrotach -na postoju za pięknie to nie pracowało przynajmniej u mnie. Wkurzało mnie jak na światłach musiałem pilnować manetką aby nie zgasł, chyba ze ustawiłem na gaźnikach wyższe obroty. Podczas szybszej jazdy było ok. Wkurzało mnie takie Parchanie na dole wyskakiwanie garów Sad ,więc założyłem mechaniczny. Dwóch kumpli mają elektronika i niestety tej równej pracy na dole trochę zazdroszczą pomimo że maja oryg. Pekary K-68. Nie krytykuje elektronika bo go mam /na półce/ preferuje spokojną jazde, więc pozostanę przy tym co mam ze względu na prace silnika Smile

Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Wto 8:01, 24 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 9:32, 24 Wrz 2013    Temat postu:

Nie do konca tak:))).Gasniecie na wolnych jest spowodowane slabym akumulatorem .Wystarczy zastosowac akumulator zelowy i zapominasz o problemie .Tez mi gasl jak nacisnolem stop na wolnych majac wlaczone swiatla ale zastapilem kawasowy akumulator zelowym 18Ah i od 3 sezonów zero problemu .Nawet na zime go nie wyciagam i jest ciagle wszystko bardzo dobrze:))).
I moge zejsc tak nisko na wolnych ze ledwo co tyka:))) a jak jade na 1 biegu jak najwolniej to zsiadam z ruska i ide kolo niego jak z psem na spacerku:)))Oczywiscie 12V.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 9:35, 24 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 9:42, 24 Wrz 2013    Temat postu:

Dawid1981 napisał:

I moge zejsc tak nisko na wolnych ze ledwo co tyka:))) a jak jade na 1 biegu jak najwolniej to zsiadam z ruska i ide kolo niego jak z psem na spacerku:)))Oczywiscie 12V.

Potwierdzam, miałem na Prameti to samo, idealnie niskie obroty. Teraz na mechanicznym, jest gorzej. Jakiś taki "nieułożony"...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 10:12, 24 Wrz 2013    Temat postu:

klapek napisał:
Potwierdzam, miałem na Prameti to samo, idealnie niskie obroty. Teraz na mechanicznym, jest gorzej. Jakiś taki "nieułożony"...


fakt... zanim się spalił chodził jak metronom
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marian




Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 18:21, 11 Maj 2014    Temat postu:

Witam kolegów!
Mam pytanie dotyczące krzywki na końcu wałka rozrządu w silniku kaśki. Czy to jest możliwe że są one nierównej wysokości? (te nadlewy podnoszące młoteczek )bo jak na jednej ustawie przerwę 0,5 mm to na drugiej mam 0,3 mm.. Ogólnie po zmianie młoteczka (złamała się ta część która trze po krzywce ) nie mogę uruchomić moto bo nie chce palić.. Choć wcześniej było oki..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin