Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zamienniki polskie: lozyska i uszczelniacze
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rider41




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Pią 18:11, 28 Gru 2012    Temat postu:

Jaki powinien być w końcu rozmiar uszczelniacza wałka rozrządu pod aparat zapłonowy w K-750? Ktoś napisał, że 30 x 15 x 7 a u mnie siedzi 28x21x7. Czy można dostać polski zamiennik?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 21:51, 28 Gru 2012    Temat postu:

Oryginalny wymiar walka w Kasce to 30x16x7 a to co napisales to mega dziwny rozmiar:))).
Tutaj masz namiar -dzwonisz wczesniej podajesz rozmiar i dogadujesz sie odnosnie ceny.Powiedz ze chcesz silikonowy lub fluorowy uszczelniacz.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
rider41




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Sob 20:45, 29 Gru 2012    Temat postu:

Przepraszam, źle odczytałem rozmiar w półmroku piwnicy, jest u mnie 16x30x7 więc wszystko gra Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Q3ma




Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 255
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie

PostWysłany: Pon 19:49, 07 Sty 2013    Temat postu:

taki simmer dostaniesz bez problemu jakiś fiat chyba seicento ma taki na wałku Wink
dokładnie wałka pompy wody
a tutaj masz wszystkie rozmiary jakie udało mi się ustalić
http://www.kolyaska.fora.pl/mechanika,7/rozmiary-lozysk-silnika-skrzyni-dyfra-oraz-uszczelniacze,1939.html


Ostatnio zmieniony przez Q3ma dnia Pon 21:13, 07 Sty 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Śro 22:22, 16 Sty 2013    Temat postu:

Wklejam tu warto zobaczyc
i porównać zmiany technologiczne

[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Czw 16:04, 17 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Czw 8:11, 17 Sty 2013    Temat postu:

Fajne toto, ale ceny porażające, jak przeliczyłem sobie cenę kompletnego dwigatiela z korobką na złocisze, to zacząłem rozumieć tych co silnik beemki wstawiają Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 15:59, 17 Sty 2013    Temat postu:

I niech nikt już nie narzeka że na alergowie
drożyzna .Ciekawe dlaczego barany nie zmieniły łozyska wycisku sprzęgła,no i nie dojrzałem czy kapelusz w dyfrze wymienili na cywilizowany
Popatrzcie na oznaczenia gażników k 68 i k63 są różne do 750 są inne niż do 650


Ostatnio zmieniony przez Hius dnia Czw 16:03, 17 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Wto 23:38, 26 Lut 2013    Temat postu:

więc wnioskując z wcześniejszych postów obudowe dyfra tam gdzie przychodzi placek roztoczyć na simmer 60x45x10 a skrętke na wewnętrzny wymiar 50 a wałek od krzyżaka zeszlifować na 33 i zapodać dwa simmery 50x33x8 do skrętki???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rider41




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Śro 8:39, 27 Lut 2013    Temat postu:

Zgadza się, z tym tylko, że ja nie mogłem znaleźć simmera 50x33, a jedynie na 34 lub 32 i na taką średnicę stoczyłem wałek od krzyżaka.
Co do placka, to można jeszcze dostać uszczelniacze dobrej jakości ze starych zapasów i wyjdzie to dużo taniej niż przeróbka, ale nie wiem jak to się spisuje, bo roztoczyłem na polski simmer zanim się o tym dowiedziałem.
Podobnie dyskusyjna jest przeróbka skrętki, stamtąd podobno rzadko cieknie, ale niech się bardziej doświadczeni wypowiedzą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Śro 9:26, 27 Lut 2013    Temat postu:

u mnie na skrętce były dwa simmery i do tego różnych wymiarów hehe także najprawdopodobniej ciekło. Tego nie wiem bo w dyfrze była sahara. Skrętka akurat to nie problem żeby przerobić, gorzej z obudową ale myślę że mój zaprzyjaźniony tokarz sobie z tym poradzi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Śro 18:53, 27 Lut 2013    Temat postu:

Pod simmer 10 będzie za głęboko i zatka otwór odpływowy oleju
Poczytaj dokładnie nie tocz za głęboko tylko do połowy otworu olejowego
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Śro 22:04, 27 Lut 2013    Temat postu:

Hius napisał:
Pod simmer 10 będzie za głęboko i zatka otwór odpływowy oleju
Poczytaj dokładnie nie tocz za głęboko tylko do połowy otworu olejowego

w jednym z Twoich tematów jest opisane co i jak:
http://www.kolyaska.fora.pl/mechanika,7/modyfikacje-usprawnienia-przerobki-co-sie-sprawdza-ural,217.html
właśnie tak zamierzam to przerobić
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 22:21, 27 Lut 2013    Temat postu:

Tylko po co te dyfry przerabiać pod inne simeringi? Jak jest z mechaniką dyfra OK to orginalne bezproblemowo działają. Jak jest wszystko krzywe, wytarte i roz... to zamiana uszczelnień i tak nic nie da.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Śro 22:37, 27 Lut 2013    Temat postu:

no u mnie to ten dyfer jest roz....ony. Potrzebuję nowy dobry zabierak i tuleje pod łożysko igiełkowe a nigdzie za bardzo tego nie mogę znaleźć. na alledrogo są ale to gównolit ponoć a nie chce wyrzucać pieniędzy w błoto
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Śro 22:44, 27 Lut 2013    Temat postu:

To i tak bloto. Wink
A Cyro nie chojrakuj. Pamiętasz ile zabieraków przekopałeś zanim znalazłeś jako-taki? A to było już czas jakiś temu. Z uszczelniaczami jest tak samo. Tylko trudniej je sprawdzić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 5 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin