Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wkrzeszanie Ruska
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
corsar




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osielsko

PostWysłany: Czw 10:20, 16 Sty 2014    Temat postu:

Zastosowanie wtrysku podyktowane jest normami spalin - aby sprzedawać ten archaiczny motór na rynkach innych niż kraje deomludów trzeba było coś zrobić ze spalinami.
Narzekacie na gaźniki Smile ruski wytrysk dopiero wróży kłopoty Very Happy


W temacie wierteł napiszę jeszcze że podczas regulacji na wiertła w uralu regulującego naszedł niespodziewanie kumpel i dał ognia - siłą rzeczy wiertła zostały zassane Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 10:30, 16 Sty 2014    Temat postu:

Nie taki ten silnik zły.
Moto Guzzi, również ma taki silnik, jak i BMW Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 10:34, 16 Sty 2014    Temat postu:

Corsar z tymi wiertlami to mnie zabiles hahahahahhahahahahha dobre hahahaha
Powrót do góry
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Czw 19:34, 16 Sty 2014    Temat postu:

Kurcze zrobić wtrysk to pikuś , ale przerobić placek w dyfrze ,i łożysko wysprzęglika zmienić na igiełkowe to jest już jest wyzwanie .CO TAM WTRYSK
info do tej pory stosują ten sam wysprzęglik.
Zresztą byli już niebezpiecznie bliscy wynalezienia kwadratowego koła dobrze że im funduszy na dalsze badania zabrakło
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Czw 20:44, 16 Sty 2014    Temat postu:

taki niby wtrysk a ze specyfikacji wynika że moto tylko o 1KM mocniejsze i 4 ft-lbs coś tam momentu obrotowego. zaszaleli normalnie. jedynie co to hamulce zrobili konkretne. tarcze na tylne koło i na wózek to pewnie dęba staje. A kolega Hius powinien im wysłać swój patent na wysprzęglik albo sprzedać lepiej!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ygor




Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: prace duże

PostWysłany: Czw 21:10, 16 Sty 2014    Temat postu:

co z tego, że im wyślesz dobry patent jak i tak zaczną produkcję z plasteliny... niemcy już im kiedyś sprzedali dobry patent i dzięki temu w samej Polsce są dwa fora z ponad tysiącem użytkowników i ani jednej książki serwisowej Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bladzik




Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 21:06, 31 Sty 2014    Temat postu:

Prince napisał:
Podoba mi się i robota i opis.

Amortyzatory skracałeś/będziesz skracał?



Dzięki, amortyzatorów nie skracałem. Faktycznie trochę za wysoko siedzi, nawet jak na pojazd terenowy Smile Gdy silnik będzie sprawny to coś pomyśle o obniżeniu tego tyłu, teraz szukam informacji jak to zrobić. Ogrzewanie lutownicą jest mało wydajne, walczę z wyciekami. Po zalaniu:
-dyfer - nie dociągnąłem śruby spustowej - olej 85W140
- skrzynia biegów - nie dobita tulejka na wieloklinie oraz poci się na dźwigni wstecznego, uszczelnię to patentem z kawałkiem rurki tylko ktoś przyspawał podkładkę - olej85W140
-zawieszenie przednie - teraz nie wiem czy nadal leci z mocowań sprężyny, są tam miedziane podkładki. Czy też ze śrubek spustowych, będę musiał poszukać takich małych podkładek miedzianych, albo samemu wyciąć - olej 10W trudno je ruszyć wydaję mi się że przez nowe uszczelniacze.

Silnik:
-jeszcze nie zalany, zimuje sobie spokojnie w Żukowie:
Łożyska w silniku wymienione, tulejka wymieniona, wymiana simeringa i uszczelek, wałki nie wykazywały śladów zużycia. Prądnica po wizycie u elektryka. Głowice po szkiełkowaniu, leżą w zakładzie Auto-Tele-West. Naprawa głowic, taki mały żart, po prostu cały silnik tam odpoczywa.
Zawory zakupiłem wydechowe od Władimira T-25, teraz czy wystarczy je przerobić na frezarce by obrobić na szlifierce.
Zastanawiały mnie też znaki na rozrządzie, jak dla mnie znaki powinny tworzyć jedną linie.
[link widoczny dla zalogowanych]

Dopiero na wiosnę będę zabierać się za naprawę gondoli, wstępnie wyklepany przód, kawałek blachy trzeba wstawić przy.Od drugiej strony jest dziura. Po piaskowaniu pewnie więcej tego wyjdzie.
[link widoczny dla zalogowanych]

Chromy - udało mi się po kilku miesiącach złożyć reklamację, mam nadzieję że tym razem będzie bez problemów. Części aluminiowe i Znalu zostały mi odesłane bez ruszenia ich (klamki, rolgaz, opóźniacz zapłonu, za to dodatkowo pochromowałem wał kardana, szklankę od krzyżaka i blaszkę od stacyjki), zgubili 2 elementy, blaszkę od rolgazu i śrubę od klapki baku. Blaszkę dorobiłem, śrubę powinienem mieć gdzieś jeszcze w garażu, klamki i rolgazz wypolerowane. Chciałbym mieć pochromowany tą manetkę opóźniacza zapłonu, nie za fajnie wygląda w obecnym stanie.

[link widoczny dla zalogowanych]



Do regulacji gaźników to mi jeszcze daleko, ale dzięki szukałem wcześniej tych informacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:35, 31 Sty 2014    Temat postu:

Te znaki tworza jedna linie tyle ze sa krzywo nabite.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bladzik




Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 21:57, 08 Mar 2014    Temat postu:

Z okazji dnia kobiet życzę wszystkim forumowiczom dużo uśmiechu.

Na dzień dzisiejszy moja Kasia, ma już złożone serduszko:

[link widoczny dla zalogowanych]

Zawory od Władimira już przerobione i siedzą ładnie ładnie na miejscu. Tłok i pierścienie nie do końca... wydaje się że tłok jest lekko pod ukosem.
Rurka przepustnicy wróciła z reklamacji, jednak nadal mam do chromowania opóźniacz z czegokolwiek to on jest wykonany.

Żarówki tylnie ostatecznie zamontowałem oryginalne. Ukryłem za bakiem diody od czujnika luzu, ładnie widać światło odbite na główce ramy.
Skrzynia biegów już nie cieknie, mam nadzieje że na długo. Ciekaw jestem w ilu miejscach będą wycieki silnika...

Pogoda coraz ładniejsza czas zakasać rękawy, dnia 26.04.2014 chciałbym się wybrać na motoserce ,,mową" maszyną
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Sob 22:20, 08 Mar 2014    Temat postu:

Jak masz tłok pod ukosem to wnioskuje że tulejka w korbowodzie jest zle rozwiercona pod skosem-ukosem jak kto woli.Sworzeń korbowodu powinien przejśc przez dwie tulejki korbowodów naprzeciw siebie ,a jak nie to coś nie jest halo z osiowaniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Sob 23:40, 08 Mar 2014    Temat postu:






Nie daje stu procentowej gwarancji, ze wszystko będzie okej ale jest jedną z kilku obowiązkowych czynności przed montażem wału.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3942
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 8:54, 09 Mar 2014    Temat postu:

Nie koniecznie złe tulejki, mogą być krzywe korby. Jak poskładane to zostaje trymowanie korb. Znaczy wielki klucz francuski i gięcie korb. Dwa przymiary oparte o blok po obu stronach korby i patrzeć jak sworzeń do nich przylega.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bladzik




Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 18:41, 17 Mar 2014    Temat postu:

Dzięki, udało się to poprawić i silnik już mechanicznie dobrze się prezentuje.

Zawory od T-25 po adaptacji ładna kompresja. Luzy zaworowe ustawione na zimno: ssący 0,15mm wydechowy 0,20mm



W poszukiwaniu iskry:
- fajki - zakupione nowe, pierwsza całkowity brak przejścia, na drugiej oporność 25 Ohmów, na starej popękanej wartość zbliżona do właściwej 9,69k Ochmów.

[link widoczny dla zalogowanych]
Kable wysokiego napięcia - na szczęście przewodzą prąd ^^
kopułka i palec - jest przejście
Przerywacz - wymienione platynki, ustawiona przerwa 0,5mm, kondesator do sprawdzenia.
Regulator pp302 - przeszlifowane styki papierem 2k, niestety nie mam możliwości płynnej regulacji napięcia by sprawdzić według - [link widoczny dla zalogowanych]
Oporności mam zbliżone do podanych, obawia, się że przez niego prąd nie jest wzbudzany w prądnicy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Cewka - kupiona używana orginalna 6v - nie wiem niestaty czy sprawna
poprzednia / aktualnie Cewka zapłonowa B2-B
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Akumulator - 6V jutro do odbioru

Dzisiaj takie podmuchy wiatru że na prostej trzeba było jeździć z kolanem przy asfalcie. No i niestety auta jeszcze nie zauważyły że pojawiliśmy się już na drogach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szefostwo




Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skwierzyna/Poznań

PostWysłany: Wto 14:48, 18 Mar 2014    Temat postu:

Luzy nie powinny być mniejsze? Instrukcja podaje 0,1 mm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 14:56, 18 Mar 2014    Temat postu:

Masz rację - w dolniaku na żyletkę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin