Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wkrzeszanie Ruska
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Pią 17:16, 10 Sty 2014    Temat postu:

Wiertła? Rozwiń.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Steegen




Dołączył: 17 Mar 2010
Posty: 486
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stegna/Mikoszewo

PostWysłany: Pią 18:56, 10 Sty 2014    Temat postu:

Balu wkładasz pod przepustnice wiertła fi 1mm,regulujesz naciąg linek patrząc czy się nie podnoszą,jednocześnie pociągając za wiertło czy nie jest luźne na każdym gaźniku.Obie przepustnice powinny identycznie przytrzymywać wiertła.Wyciągasz i masz wstepnie ustawione.Odpalasz silnik i po rozgrzaniu robisz ewentualne korekty.Ja do tego używam igieł weterynaryjnych.Analizatorem to możesz ustawić ewentualnie skład mieszanki pod warunkiem że silnik jest sprawny technicznie,co nie znaczy że odpala Laughing

Ostatnio zmieniony przez Steegen dnia Pią 19:16, 10 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Pią 21:12, 10 Sty 2014    Temat postu:

Kumam tylko ja to robiłem ja wysokości 3/5 gazu i wtedy wyrównywałem linki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 6:09, 11 Sty 2014    Temat postu:

Jak mierzyles ze jest rowno te 3/5 otwarcia ?
Dla mnie jest latwiej po ustawieniu wolnych dobrac wiertlo do wysokosci otwarcia przepustnicy takiego ze trzyma juz wolne i wowczas synchronizowac linkami obserwujac wychylanie sie wiertel
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Sob 15:06, 11 Sty 2014    Temat postu:

To tak +- mniej więcej jak się jeździ. Na emkowym tempomacie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Sob 20:50, 11 Sty 2014    Temat postu:

Wysokosć 1mm mozna owszem ustawić za pomocą wiertła i sruby regulacyjnej wysokosci przepustnicy,a następnie naciąg linek.Ale to jest jedna sprawa.A co ze składem mieszanki ? tak na oko a nie na pojedynczych cylindrach.Ja osobiście ustawiałem każdy gar osobno ,aby cykał jak najwolniej a równo.A synchronizacje robiłem jak opisał Dawid,czyli tylne koło w góre i na każdy cylinder ma osiągnać predkosć taką samą przy tym samym położeniu manetki.Jest ok jak mi się rozreguluje to sprawdze tym sposobem czyli na wiertłaSmile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
euro




Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:02, 11 Sty 2014    Temat postu:

Do synchronizacji gaźników od niedawna używam : [link widoczny dla zalogowanych]
Polecam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 21:42, 11 Sty 2014    Temat postu:

Obrotomierz do synchronizacji gaźników ??????
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Sob 21:48, 11 Sty 2014    Temat postu:

No coś synchronizuje. Obroty dla poszczególnych garów. Ale skład to przecież inna para kaloszy. Albo analizator albo świeczka diagnostyczna albo co najmniej dużo zabawy w obserwacje świeczek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 22:52, 11 Sty 2014    Temat postu:

Najlepiej ja cewka dwustrzałowa. Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 11:07, 12 Sty 2014    Temat postu:

Najpierw idelnie wolne obroty na każdym z cylindrów osobno a później synchro tez na kazdym z cylindrów osobno ale zawsze na naciągnietych linkach i na pracującym silniku.
Sposób z podkladaniem wiertel pod przepustnice nadaje sie tylko do wstepnego ustawienia ze wzgledu na to ze moze być różny przepust powietrza po uchyleniu przepustnicy na osobnych gaznikach.
Po regulacjach i przejechaniu kilkudziesieciu km wykrecic swiece i popatrzec na kolor .
Jak za jasna to iglica do góry jak za ciemna iglica w dól ale to juz chyba wszyscy wiedza.
I oczywiscie po ustawieniu iglicy wszystko zaczynamy od nowa i jest pewne:))).
Mozna synchro robic na predkosciomierz,mozna na ten miernik,mozna na wakuometry(w rusku srednio sie sprawdza) i mozna poprostu na sluch poprzez delikatne dodawanie gazu i sluchanie wydechów ale to juz przy duzej wprawie.
Powrót do góry
Hius




Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzebownisko k/ Rzeszowa

PostWysłany: Nie 12:12, 12 Sty 2014    Temat postu:

Wszystko to przerabiałem ale najlepiej ustawiać jednak w fazie końcowej na analizator choćby stary zwykły polski zamiata jak należy ale dwie godziny mi schodzi aby ustawić idealnie i zawsze mi się nie chce,jestem chyba leniwy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
corsar




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osielsko

PostWysłany: Nie 12:48, 12 Sty 2014    Temat postu:

Na pierwszym przeglądzie w SKP ustawili mi gaźniki na analizator - aby było zgodnie z normami - czyli CO poniżej 4,5% na biegu jałowym (na moich ustawieniach było 6,3%).
Po ustawieniu zimny pali od strzała, gorący pali od strzała natomiast ciepły 1-2h po trasie trzeba kopać 50 razy...
Gaźniki K302, dolniak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 14:10, 12 Sty 2014    Temat postu:

Trzeba by sprawdzić jakie normy były w latach 50-tych w ZSRR i zgodnie z nimi ustawiać Twisted Evil Japoni to się z Ruska nie zrobi, ale jak widzę nie do wszystkich to dociera.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 14:42, 12 Sty 2014    Temat postu:

Przeca to nie ma znaczenia. Optymalna temperatura spalania i skład pozostają takie same czy to w latach 50tych czy obecnie.

Chociaż może trzeba wziąć poprawkę na stopień sprężania?

tak sobie gdybam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin