Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Renowacja mojego skundlonego m72
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 27, 28, 29  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Pon 12:15, 23 Gru 2013    Temat postu:

Mówię jak jest a z góry stwierdzasz wciskam kit a tak nie jwst,nawet jak pisze slowniczkiem to jest pare słów do wyboru.A druga sprawa jak pisze po ang.to przestaeiam słownik na ang. I dlatego nie raz są pomyłki.A pan od razu z krytyką.Szkonczłem szkłe,studia i nie jestem analfabeta jak to sie nie którym może wydawać.A co do szprzegla to jestem pewien że dobrze poskladalem tarcze i przekładki ponieważ pan dawid 1981 wcześniej udzielił instrukcji jak to poskładać.Złożyłem tak jak było przed tylko różnica polega na tym że nowe tarcze założyłem.A nie wiedziałem że jest różnica pomiędzy dnieprowskimi a tymi do emki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Pon 17:35, 23 Gru 2013    Temat postu:

Znalazłem chwilke dzisiaj i zrobiłem eksperyment.To znaczy rozebrałem sprzęgłoi przełożyłem wielowpust i do przod.Sprzęgło już zaczęło działać także nie wiem dlaczego tak jest ponieważ wszyscy doradzają żeby wielowpust był na zewnątrz a nie do środka,dlatego pytam się czy mogę tak zostawić czy nie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 18:01, 23 Gru 2013    Temat postu:

Może tak być. Przełóż całkiem na zewnątrz silnika będzie jeszcze lepiej ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Pon 18:03, 23 Gru 2013    Temat postu:

Bardzo zabawne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Pon 20:35, 23 Gru 2013    Temat postu:

lewan nie przejmuj się większość forumowiczów tylko patrzy aby komuś dopiep..yć albo się z kogoś pośmiać. ja już się przyzwyczaiłem. każdy niby taki dokładny i mądry a jestem ciekaw czy jak sami robili remonty to czy swoje owe teorie co do dokładności składania ruskiego sprzęta wykorzystywali w praktyce. ruscy robili w wojne byle sztuka była i jakoś to jeździło
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 21:03, 23 Gru 2013    Temat postu:

Wicher, nie porównuj części z lat 40-70, do tego co mamy teraz na rynku...
To nawet nie są odpady...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Pon 21:12, 23 Gru 2013    Temat postu:

To może wytłumaczy mi ktoś dlaczego teraz działa a wcześniej nie bo nie rozumiem skoro wszyscy powtarzają wielowpustem do przodu i nie działało a na odwrut działa sam nie wiem czy mogę to tak zostawic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Pon 21:33, 23 Gru 2013    Temat postu:

w sumie to klapek masz racje. części te na allegro to się nadają tylko i wyłącznie na złom. jedyne co to dzisiejsze możliwości pozwalają coś z tego zrobić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 21:48, 23 Gru 2013    Temat postu:

lewan24pl napisał:
To może wytłumaczy mi ktoś dlaczego teraz działa a wcześniej nie bo nie rozumiem skoro wszyscy powtarzają wielowpustem do przodu i nie działało a na odwrut działa sam nie wiem czy mogę to tak zostawic.


Krótko i na temat. Grubszą nitowaną częścią wielowypustu do tyłu - czyli w stronę skrzyni biegów. Nie do zewnątrz , nie do środka, bo nie ma środka ani zewnątrz. Moja poprzednia wypowiedz to był wyraz irytacji z tego bełkotu który podobno generuje Twój telefon. Bo przecież nie Ty. Sprawdź czy nie masz w telefonie opcji składania sprzęgła. Może chociaż to mu pójdzie lepiej ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Pon 22:14, 23 Gru 2013    Temat postu:

Ta potrafi drukować jeszcze
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 22:31, 23 Gru 2013    Temat postu:

Grubsza czescia wielowypustu na zewnatrz silnika .Ehhhhh obie tarcze tak jak na zdjeciu Smile)

[link widoczny dla zalogowanych]
JAk pierwsza tarcze dasz odwrotnie to moze obciac wielowypust w polowie bo walek tyko bedzie siegac do popowy wielowypustu.
Juz widialem jak moj kolega tak poskjladal w uralu i dlugo nie pojezdzil.
Powrót do góry
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Pon 22:53, 23 Gru 2013    Temat postu:

Dobrze dawid1981 a zacznijmy od początku mam zamontowane koło zamachowe,wkładam sprężyny na nie tą metalową tarcze po niej tarcze sprzęgła i też wielowpustem w strone skrzyni czy silnika,nastepie przekladke,nastepną tarcze sprzęgła wielowpustem w strone szkrzyni i na końcu zamykam tarczą dociskową.Chodzi mi o tą pierwsza tarcze sprzęgła czy wielowpustem w strone silnika czy jak ta druga a strone szkrzyni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Pon 22:55, 23 Gru 2013    Temat postu:

Bo to zdjęcie co wrzuciles mam tak samo tą tarcze wsadzona
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 23:10, 23 Gru 2013    Temat postu:

Dawid1981 napisał:
Grubsza czescia wielowypustu na zewnatrz silnika .Ehhhhh obie tarcze tak jak na zdjeciu Smile)



lewan24pl napisał:
.Chodzi mi o tą pierwsza tarcze sprzęgła czy wielowpustem w strone silnika czy jak ta druga a strone szkrzyni.


Twój telefon ma też problem z czytaniem? ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Wto 0:00, 24 Gru 2013    Temat postu:

O co ci chodzi człowieku nie chce sie przechwalac ale mój tel.nawet laske robi i nne fajne cuda tylko pozazdrościć Smile.No tyko ruska nie umie poskładać taką ma wade.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 27, 28, 29  Następny
Strona 14 z 29

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin