Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Renowacja mojego skundlonego m72
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 27, 28, 29  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Wto 0:03, 24 Gru 2013    Temat postu:

Tak miałem wcześniej jak dawid 1981 napisał i nie działało,dlatego sie grzecznie dopytuje co i jak
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 9:48, 24 Gru 2013    Temat postu:

Jak te tarcze wkładać to można sprawdzić na rys. technicznych z przekrojem silnika i po problemie.
Grubość tarcz z przekładkami bez tarczy dociskowej zewnętrznej 18.5-20.5 mm.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Wto 9:52, 24 Gru 2013    Temat postu:

lewan24pl napisał:
O co ci chodzi człowieku nie chce sie przechwalac ale mój tel.nawet laske robi i nne fajne cuda tylko pozazdrościć Smile.No tyko ruska nie umie poskładać taką ma wade.

lewan nie nerwuj się chłopie. Princu po prostu tak juz ma
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 10:26, 24 Gru 2013    Temat postu:

No dobra -juz bardziej nie potrafie wytlumaczyc Smile))) masz po kolei:)))
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chyba juz jest jasne:))))I na klejonych tarczach(takich jak na zdjeciu) gruba przekladka -taka jak na zdjeciu 4 licząc od góry
I pamietaj ze skrzynia ma Ci wejsc w rekach do samego konca i nie moazesz jej sciagac srubami zeby sie zeszla.
Wielowypusty ustawic równo zeby walek sprzeglowy od skrzyni trafil w oba dlatego najlepiej to skladac na jakims starym walku tak jak na zdjeciu.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 10:32, 24 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
corsar




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osielsko

PostWysłany: Wto 10:37, 24 Gru 2013    Temat postu:

No teraz to już nawet ślepy lachą namaca jak powinno być złożone - dobra robota Dawid [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Wto 15:28, 24 Gru 2013    Temat postu:

no teraz wszystko lewan masz na tacy podane także nie możesz złożyć tego źle
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Wto 15:53, 24 Gru 2013    Temat postu:

Bardzo dziękuję za wszystko.Z robiłem wszystko jak dawid1981 przedstawil na zdjeciach.Jak sie mam odwdzięczyć chłopaki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
corsar




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osielsko

PostWysłany: Śro 22:40, 25 Gru 2013    Temat postu:

Zwyczajowo karton wódki wystarczy Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Czw 0:15, 26 Gru 2013    Temat postu:

Lecim dalej z moim parchem.Tym razem zastanawia mnie do czego służy ten amortyzator skretu.Jest to może ogranicznik skretu? Czy ktoś wytłumaczy do czego służy.Bo w moim parchu nie było więc zakupilem kpl.wraz z metalową wygietą blachą,może to zapobiega wgniataniu zbiornika paliwa przez widelki.Bo mój był strasznie powgniatany ale uporałem sie z tym (nie szpachlówką).Więc gdybyb któryś z kolegów chciałby sie podzielić swoim doświadczeniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bladzik




Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 0:37, 26 Gru 2013    Temat postu:

Polecam przeczytać:

[link widoczny dla zalogowanych]

Krótko mówiąc: jak Ci zaczyna kierownica latać na boki to amortyzator pomaga Ci utrzymać kierownice w pożądanym kierunku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
corsar




Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 464
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Osielsko

PostWysłany: Czw 0:55, 26 Gru 2013    Temat postu:

Amortyzator cierny skrętu to zabezpieczenie przed schimm'ą

Shimmy

Jest jak gangrena. Gdy się pojawi, jest problem, który najczęściej kończy się w szpitalu. Shimmy to mocne drgania kierownicy, które najczęściej powodują zmianę toru jazdy przedniego koła. Spowodowane może one być nierównościami na drodze lub np. szybkim opadnięciem przedniego koła po wheelie lub najczęściej zbyt kurczowym trzymaniem kierownicy. Na Shimmy najbardziej są podatne motocykle wyposażone w wąskie kierownice typu clip-on, np. motocykle sportowe. Zjawisko ograniczyć można montując amortyzator skrętu.

[link widoczny dla zalogowanych]

edyta: tu dodatkowo filmik http://www.youtube.com/watch?v=GBOqXOpvD7U


Ostatnio zmieniony przez corsar dnia Czw 0:57, 26 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzeh750




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łask-Kolumna

PostWysłany: Czw 5:44, 26 Gru 2013    Temat postu:

'' Dodatkowo dodam" że pomijając materiały które koledzy wyżej wstawili (a dotyczące nowoczesnych motocykli i amortyzatorów gazowo olejowych) z wózkiem bez dobrze działającego amora skrętu nie da się jeździć normalnie, bez wózka by się dało gdyż, ze względu na stosunek mocy do masy, o efekt shimmy w tym czymś jest trudno, aczkolwiek uwzględniając fakt że, w niektórych, elementy amortyzatora skrętu są także elementami ogranicznika skrętu, element ten jest pożądany również w motocyklach M- 72 użytkowanych solo. Dochodzą do tego względy estetyczne, jako że łeb emki bez motylka wygląda jak przez lufcik Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Czw 8:43, 26 Gru 2013    Temat postu:

To już wiem dzięki a ten filmik wyjaśnił wszystko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3942
Przeczytał: 19 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 9:40, 26 Gru 2013    Temat postu:

Większość obecnie produkowanych motocykli szosowych ma ciężarki montowane na końcu kierownicy właśnie w tym celu. Proste i tanie w wykonaniu a działanie to samo.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Czw 14:10, 26 Gru 2013    Temat postu:

A teraz linka szprzegła z tego co zauważyłem są dwa rodzaje jeden z podwójnymi śrubami do regulacji a druga z jedna śruba i metalową rurką na pancerzu.W takim razie muszą być dwa rodzaje mocowania linek?Zakupilem kpl.linek ale jakość ma wiele do życzenia.Zoobylem niby orginalne do szprzegla,licznika i gaźników.I teraz zastanawia mnie te mocowanie linki czy jest to może ruznica między dnieprowskim a emkowskim.Pytam bo nie wiem a chce jak już pisałem złożyć tak jak mam w papierach 52rok.A to może szczegół z ta linka ale chciał bym żeby było jak ma byc,bo już kupę kasy wywaliłem i chciał bym zrobić to jak należy.Niby szczegół ale chciał bym wiedzieć jak bylo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 27, 28, 29  Następny
Strona 15 z 29

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin