Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Wto 0:03, 24 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Tak miałem wcześniej jak dawid 1981 napisał i nie działało,dlatego sie grzecznie dopytuje co i jak |
|
Powrót do góry |
|
|
śmigiel
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 631 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 9:48, 24 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Jak te tarcze wkładać to można sprawdzić na rys. technicznych z przekrojem silnika i po problemie.
Grubość tarcz z przekładkami bez tarczy dociskowej zewnętrznej 18.5-20.5 mm. |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Wto 9:52, 24 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
lewan24pl napisał: | O co ci chodzi człowieku nie chce sie przechwalac ale mój tel.nawet laske robi i nne fajne cuda tylko pozazdrościć .No tyko ruska nie umie poskładać taką ma wade. |
lewan nie nerwuj się chłopie. Princu po prostu tak juz ma |
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid1981 Gość
|
Wysłany: Wto 10:26, 24 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
No dobra -juz bardziej nie potrafie wytlumaczyc ))) masz po kolei:)))
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba juz jest jasne:))))I na klejonych tarczach(takich jak na zdjeciu) gruba przekladka -taka jak na zdjeciu 4 licząc od góry
I pamietaj ze skrzynia ma Ci wejsc w rekach do samego konca i nie moazesz jej sciagac srubami zeby sie zeszla.
Wielowypusty ustawic równo zeby walek sprzeglowy od skrzyni trafil w oba dlatego najlepiej to skladac na jakims starym walku tak jak na zdjeciu.
Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 10:32, 24 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Wto 10:37, 24 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
No teraz to już nawet ślepy lachą namaca jak powinno być złożone - dobra robota Dawid [link widoczny dla zalogowanych] |
|
Powrót do góry |
|
|
Wicher
Dołączył: 21 Lis 2012 Posty: 544 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Strzelno/Kruszwica
|
Wysłany: Wto 15:28, 24 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
no teraz wszystko lewan masz na tacy podane także nie możesz złożyć tego źle |
|
Powrót do góry |
|
|
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Wto 15:53, 24 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Bardzo dziękuję za wszystko.Z robiłem wszystko jak dawid1981 przedstawil na zdjeciach.Jak sie mam odwdzięczyć chłopaki. |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Śro 22:40, 25 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Zwyczajowo karton wódki wystarczy |
|
Powrót do góry |
|
|
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Czw 0:15, 26 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Lecim dalej z moim parchem.Tym razem zastanawia mnie do czego służy ten amortyzator skretu.Jest to może ogranicznik skretu? Czy ktoś wytłumaczy do czego służy.Bo w moim parchu nie było więc zakupilem kpl.wraz z metalową wygietą blachą,może to zapobiega wgniataniu zbiornika paliwa przez widelki.Bo mój był strasznie powgniatany ale uporałem sie z tym (nie szpachlówką).Więc gdybyb któryś z kolegów chciałby sie podzielić swoim doświadczeniem. |
|
Powrót do góry |
|
|
Bladzik
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 0:37, 26 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Polecam przeczytać:
[link widoczny dla zalogowanych]
Krótko mówiąc: jak Ci zaczyna kierownica latać na boki to amortyzator pomaga Ci utrzymać kierownice w pożądanym kierunku. |
|
Powrót do góry |
|
|
corsar
Dołączył: 09 Paź 2012 Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Osielsko
|
Wysłany: Czw 0:55, 26 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Amortyzator cierny skrętu to zabezpieczenie przed schimm'ą
Shimmy
Jest jak gangrena. Gdy się pojawi, jest problem, który najczęściej kończy się w szpitalu. Shimmy to mocne drgania kierownicy, które najczęściej powodują zmianę toru jazdy przedniego koła. Spowodowane może one być nierównościami na drodze lub np. szybkim opadnięciem przedniego koła po wheelie lub najczęściej zbyt kurczowym trzymaniem kierownicy. Na Shimmy najbardziej są podatne motocykle wyposażone w wąskie kierownice typu clip-on, np. motocykle sportowe. Zjawisko ograniczyć można montując amortyzator skrętu.
[link widoczny dla zalogowanych]
edyta: tu dodatkowo filmik http://www.youtube.com/watch?v=GBOqXOpvD7U
Ostatnio zmieniony przez corsar dnia Czw 0:57, 26 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
grzeh750
Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 1508 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łask-Kolumna
|
Wysłany: Czw 5:44, 26 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
'' Dodatkowo dodam" że pomijając materiały które koledzy wyżej wstawili (a dotyczące nowoczesnych motocykli i amortyzatorów gazowo olejowych) z wózkiem bez dobrze działającego amora skrętu nie da się jeździć normalnie, bez wózka by się dało gdyż, ze względu na stosunek mocy do masy, o efekt shimmy w tym czymś jest trudno, aczkolwiek uwzględniając fakt że, w niektórych, elementy amortyzatora skrętu są także elementami ogranicznika skrętu, element ten jest pożądany również w motocyklach M- 72 użytkowanych solo. Dochodzą do tego względy estetyczne, jako że łeb emki bez motylka wygląda jak przez lufcik |
|
Powrót do góry |
|
|
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Czw 8:43, 26 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
To już wiem dzięki a ten filmik wyjaśnił wszystko. |
|
Powrót do góry |
|
|
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 3942 Przeczytał: 19 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 9:40, 26 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Większość obecnie produkowanych motocykli szosowych ma ciężarki montowane na końcu kierownicy właśnie w tym celu. Proste i tanie w wykonaniu a działanie to samo.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
|
lewan24pl
Dołączył: 09 Gru 2012 Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: High wycombe UK
|
Wysłany: Czw 14:10, 26 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
A teraz linka szprzegła z tego co zauważyłem są dwa rodzaje jeden z podwójnymi śrubami do regulacji a druga z jedna śruba i metalową rurką na pancerzu.W takim razie muszą być dwa rodzaje mocowania linek?Zakupilem kpl.linek ale jakość ma wiele do życzenia.Zoobylem niby orginalne do szprzegla,licznika i gaźników.I teraz zastanawia mnie te mocowanie linki czy jest to może ruznica między dnieprowskim a emkowskim.Pytam bo nie wiem a chce jak już pisałem złożyć tak jak mam w papierach 52rok.A to może szczegół z ta linka ale chciał bym żeby było jak ma byc,bo już kupę kasy wywaliłem i chciał bym zrobić to jak należy.Niby szczegół ale chciał bym wiedzieć jak bylo. |
|
Powrót do góry |
|
|
|