Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Renowacja mojego skundlonego m72
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 27, 28, 29  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 1:18, 22 Gru 2013    Temat postu:

Akurat półki górne są zamienne. A dolne nie- w zależności od typu ramy. Golenie lepiej kupić. A jak najdzie cie żeby do nich spawać uchwyty do niskiego błotnika to daj sobie spokój.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 8:15, 22 Gru 2013    Temat postu:

Jeśli Twoja półka jest w wersji która współpracuje z ogranicznikiem skrętu przyspawanym do ramy i masz ogranicznik przy ramie to półkę dolną zostawiasz.
Górne są takie same. Czyli brakuje Ci goleni z uchwytami do błotnika.
Takich goleni akurat za dużo nie ma , ale się trafiają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Nie 8:37, 22 Gru 2013    Temat postu:

Nie będę nic spawal,golenie można dostać na oldtimer garage a czy lagi są takie same?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 8:53, 22 Gru 2013    Temat postu:

Reszta jest taka sama
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 9:55, 22 Gru 2013    Temat postu:

śmigiel napisał:
Reszta jest taka sama

Nie zupełnie. Osłony sprężyn muszą być krótsze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Nie 10:49, 22 Gru 2013    Temat postu:

Tak wiem o oslonach że powinny być krutsze.Podziękować i jutro wrzuce fotke dolnej półki to może ocenicie czy sie nada.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
śmigiel




Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 20:00, 22 Gru 2013    Temat postu:

Racja - osłony krótsze i z podcięciem. Ale jak ma się za długie, to zawsze można skrócić.
Jak mawia mój kolega:
"Łatwiej kijek obcieńkować niż go potem pogrubasić "
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Nie 23:16, 22 Gru 2013    Temat postu:

No to fajnie już wiem czego potrzebuje i coś stworze:-)A mam mały problem że szprzeglem tak mi sie wydaje, mianowicie mam nowe tarcze szprzeglowe.A rozchodzi sie o to że nie wyszprzegla.To od poczotku.Zmontowalem szkrzynie do silnika wyszprzegliku itp .I teraz szprzeglo chodzi ładnie to znaczy jak wciskam klamke ładnie płynnie chodzi z lekkim oporem.Jak wrzuce bieg,wcisne szprzeglo prubuje kopniakiem obrucic silnik to powinien sie slizgac?Tak mi sie wydaje bo nie mam jeszcze zmontowanego tylu to nie mam jak sprawdzić na kole popychajac motocykl.Bo chce być pewien że za nim poskładam to będzie działać.A i jeszcze przytrzymywałem wyjście na wałek że szkrzyni i się nie ślizga.To nie wiem czy coś robię źle czy po prostu coś że szprzegłem bo silnik sie ciągle obraca.Nowy wyszprzeglik długi bo stary był wygięty lekko(szkrzynia dniepr wsteczny).Wyszprzeglik ten pręt z końcówka kwadratowa wchodzi ładnie w otwór i nie wiem gdzie tkwi problem.Poskładałem wszystko jak w książce pisze,tak ja ma być i sam nie wiem co robie źle.Kołki w kole zamachowym nie wyrobione,przekładki tez,wszystko jak powinno być tak mi sie wydaje.Może sprubuje założyć stare tarcze i zobaczę sam nie wiem.Doradzcie coś panowie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 6:58, 23 Gru 2013    Temat postu:

Jak sie wcisnie to powinien starter sie slizgac a silnik stac.
Jakie dales te tarcze???? nitowane czy klejone???? jaka przekladka miedzy tarczami??? gruba czy cienka???Lekko wchodzilo na kolki????
Tarcze obie wystajacym wielowypustem na zewnatrz .I tak jak zalozyles dlugi wysprzeglik.
Od wysprzeglika element na samym koncu (z orningiem) jak Ci gleboko siedzi na puszczonym sprzegle????
Zapodaj fote:)
Powrót do góry
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Pon 8:13, 23 Gru 2013    Temat postu:

Tarcze klejone,wielowpustem na zewnątrz tak jak wcześniej mi radziles a przekladki nie pamiętam ale raczej na 90% cienki. Jutro rozbiore bo dziś do wieczora o pracy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Pon 8:17, 23 Gru 2013    Temat postu:

Rozebrałeś stare sprzęgło, w którym były grube tarcze.
Dałeś tarcze klejone od Dniepra, to i nie działa jak należy.
Decydując się na takie tarcze, należy kupić również odpowiednie tarcze stalowe (przekładki).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Pon 8:35, 23 Gru 2013    Temat postu:

O to nawet nie wiedziałem że jest różnicabw rzeczach. Bo mój kolega kupował tarcze i sie zapytał czy chce a ja że tak,to wziołem.To on też będzie miał problem.To w takim razie co robic.Kupić inne tarcze,założyć stare,czy kupić inne przekładki jakiej grubosci.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 8:46, 23 Gru 2013    Temat postu:

klapek napisał:
Rozebrałeś stare sprzęgło, w którym były grube tarcze.
Dałeś tarcze klejone od Dniepra, to i nie działa jak należy.
Decydując się na takie tarcze, należy kupić również odpowiednie tarcze stalowe (przekładki).

W teorii gdyby zrobił odwrotnie byłoby gorzej. Suma grubości tarcz zalewanych ( tutaj nazywanych klejonymi ) + cienka stalowa przekładka da więcej luzu przy wysprzęglaniu niż prawidłowy zestaw. Tak wiec nie tutaj szukałbym przyczyny. Może być to kwestią np ciasnych zabieraków i niewłaściwie złożonego układu wysprzelnika.

Żeby założyć Źle same tarcze trzeba by już byc maksymalnym tumanem. Ale można sie naciąć na gówniane tarcze cierne. Kilka lat temu masowo występowały z za ciasnym wielowypustem, Dawid wspominał coś o tym, że trafił na nieutwardzone. Ogólnie nieomal wszystkie są zwichrowane. Niby prosta rzecz a też trudno kupić dobre.

Cytat:
prubuje obrucic sprubuje


lewan24pl- Starajmy sie pisać zrozumiale i bez tak rażących byków ;]


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pon 8:47, 23 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lewan24pl




Dołączył: 09 Gru 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: High wycombe UK

PostWysłany: Pon 11:24, 23 Gru 2013    Temat postu:

Staram sie ale ja mówię do tel.i sam zapisuje wiadomość i nie raz sie myli taka technologia.A co do szprzegla to jestem pewien że dobrze złożyłem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Pon 11:37, 23 Gru 2013    Temat postu:

lewan24pl napisał:
Staram sie ale ja mówię do tel.i sam zapisuje wiadomość i nie raz sie myli taka technologia.A co do szprzegla to jestem pewien że dobrze złożyłem


Zasadniczo jestem miłym gościem. Ale jak mi ktoś wciska kity to przestaje. Chcesz nam wciskać, że program wali tak oczywiste błędy ortograficzne?
Jeśli tak- to zaczynam wierzyć, że udało ci się poskładać źle te tarcze.
;]
Jeśli już nie chcesz i nie umiesz pisać to, przynajmniej sie nie okłamujmy.


Ostatnio zmieniony przez Prince dnia Pon 11:38, 23 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 27, 28, 29  Następny
Strona 13 z 29

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin