Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

remont k-750 ciąg dalszy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 27, 28, 29  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Pon 21:46, 27 Maj 2013    Temat postu:

a więc robota poszła trochę znowu do przodu. Pierścienie już wymienione na Blusa (komplet 115zł). Jakość pomiędzy almotami a blusami widać gołym okiem więc zobaczymy jak się to będzie zachowywać. Przeciek na misce zlikwidowany. Było tak jak mówił Gabe. Silikon załatwił sprawę a przy okazji wrzuciłem magnesik do środka miski jak już miałem odkręconą. Do tego korek spustowy z magnesem. Nawet w sobotę sobie odpaliłem Kasieńkę na kilka minut. Elektroniczny zapłon ustawiony choć muszę go chyba trochę opóźnić. Ładowanie jest. Stacyjka od ursusa działa. Cichy rozrząd zdaje egzamin. Dyfer się kręci. Póki co nic się przez te parę minut nie rozleciało. Jedyne co mnie teraz czeka to regulacja gaźników. chińskie repliki k 302. aż się ich boję!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Śro 22:31, 29 Maj 2013    Temat postu:

moje obawy stały się faktem. Prawy garnek i gaźnik pięknie się wyregulował natomiast lewy do bani. Przerywa, strzela w tłumik, nierówno chodzi i za gnoja nie idzie go wyregulować. Podejrzewam, że przyczyna może być inna tylko pytanie jaka???? Może zapłon trochę przestawić albo za słaba iskra. Pomocy!!!!
Edyta: dodam że gaźniki k302


Ostatnio zmieniony przez Wicher dnia Śro 22:32, 29 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 22:39, 29 Maj 2013    Temat postu:

Wicher napisał:
moje obawy stały się faktem. Prawy garnek i gaźnik pięknie się wyregulował natomiast lewy do bani. Przerywa, strzela w tłumik, nierówno chodzi i za gnoja nie idzie go wyregulować. Podejrzewam, że przyczyna może być inna tylko pytanie jaka???? Może zapłon trochę przestawić albo za słaba iskra. Pomocy!!!!
Edyta: dodam że gaźniki k302

Najpierw zacznij od zmierzenia sprezania na tym cylindrze i cos banalnego czyli wymien poprostu swiece na ngk b6hs i zobacz co wtedy.
Zakladam ze zaworki masz oki ustawione.
Powrót do góry
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Śro 22:47, 29 Maj 2013    Temat postu:

świece mam iskra f75 nówki sztuki ale może akurat. sprężanie zmierze w piątek bo jutro święto i jak pójdę do garażu to będę już mógł tam zostać na noc. regulację przeprowadzałem tak jak opisywałeś. Kabel pod fajkę i zmasowany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 7:04, 30 Maj 2013    Temat postu:

Wicher napisał:
bo jutro święto i jak pójdę do garażu to będę już mógł tam zostać na noc.

Gdzie masz ten garaż? naughty
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Czw 7:34, 30 Maj 2013    Temat postu:

klapek napisał:

Gdzie masz ten garaż? naughty

a co chcesz wpaść???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Czw 7:37, 30 Maj 2013    Temat postu:

Niestety dziś grilluje - a może stety cheers
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Czw 8:16, 30 Maj 2013    Temat postu:

cheers to na zdrowie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
spider60




Dołączył: 18 Kwi 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki

PostWysłany: Czw 11:10, 30 Maj 2013    Temat postu:

miałem tak w uralu, strzelał i nierówno chodził - u mnie był brak odpowiedniej masy na silniku
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Czw 11:13, 30 Maj 2013    Temat postu:

a taki pytanie panowie:
macie jakąś różnice przy zastosowaniu świec ngkowskich bp6hs a b6hs, a różnią się wysunięciem elektrody bo katalog podaje do dolniaków b6hs
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Sob 21:06, 01 Cze 2013    Temat postu:

a więc poniekąd problem regulacji lewego gaźnika rozwiązany. Śrubka dyszy głównej była poluzowana i łapał fałszywe powietrze i strzelał, kichał, prychał i Bóg wie co jeszcze ale się uspokoiło. Dokręciłem o cały obrót i jest git tylko paliwo się skończyło do dalszej regulacji. A świece wymienione na ngk b6hs.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Nie 6:13, 02 Cze 2013    Temat postu:

Co do świec - może nie każdy wie...
Nowa świeca, po wkręceniu musi być wygrzana. Montujemy nowe świece, odpalamy i jedziemy. Pyrkanie w garażu często, gęsto niszczy nowe świece. Potem teorie że ruskowi najlepiej na iskrach, czy innych ruskich śmieciach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Nie 8:28, 02 Cze 2013    Temat postu:

Z wygrzaniem swieta racja ale jak sie wkreci w 4T i da ognia na trasie to wystarczy ale w 2T wygrzanie obowiazkowe:))).
Powrót do góry
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Nie 9:50, 02 Cze 2013    Temat postu:

klapek napisał:
Pyrkanie w garażu często, gęsto niszczy nowe świece.

w razie czego jest pięć kompletów na zmiane eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Nie 22:57, 25 Sie 2013    Temat postu:

dobra. Witam Pany po dłuższej przerwie. Od ostatniego mojego posta czyli od prawie 3 miesięcy przy kasi nie było nic grzebane (żniwa i inne rolnicze zagmatwane sprawy). w tym tygodniu bede miał trochę wiecej luzu więc zamierzam troszkę robotę podciągnąć. po pierwsze sprawa zawieszeniowa. tył przerobiony na malucha ale strasznie twardy. praktycznie zero tłumienia. może to być wina zbyt krótkiego trzpienia bo niby w przeróbce jest opisane że od środka dziury główki do środka dziury dolnego mocowania powinno być 33-32,5 cm. u mnie zrobiłem 31,5 gdyż chciałem aby mi się tylne koło schowało trochę w błotniku żeby tak śmiesznie nie odstawał. zastanawiam się czy nie zregenerować tego starego oryginalnego tylko gdzie dostać uszczelki do tego ustrojstwa [link widoczny dla zalogowanych] zawieszenie przód też jest strasznie twarde. trochę mojej winy bo pewnie zbyt gęsty olej wlałem. uszczelnienia nowe. sprężyny pracowały przed złożeniem bo sprawdzałem ich skok to wynosił ok 4-8 cm w zależności jakiej siły użyłem a po złożeniu ani drgnie praktycznie. myślicie że to się jakoś uklepie??? zawieszenie musi przecież pracować bo inaczej to lepiej wozem drabiniastym jeździć.
EDYTA: a jak najszybciej wymienić olej w przednim zawieszeniu??? można bez rozbierania go??? spuścić to wiem. odkręcę dolną śrubę od golenia to zleci. a czy do golenia wleję olej odkręcając śrubę co skręca górną półkę i lagę ze sobą??? laga jest w środku przelotowa to powinien olej do golenia zlecieć??? chyba że trza rozkręcić na szklance????


Ostatnio zmieniony przez Wicher dnia Nie 23:09, 25 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 27, 28, 29  Następny
Strona 12 z 29

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin