Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Remont dolniaka M-72
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bogus




Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrkow Tryb

PostWysłany: Pią 21:23, 01 Lip 2011    Temat postu:

Swoją drogą rzecz dla mnie przynajmniej zadziwiająca, że koło w miejscu a klin wpadł do silnika. To jak ciąża przez lodzika........
Powrót do góry
Zobacz profil autora
peryskop




Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z unii

PostWysłany: Pią 22:49, 01 Lip 2011    Temat postu:

zdażają się ciąże przez lodzika hahah Dużo poważniejsze konsekwencje swojego wybryku poniósł niemiecki tenisista Boris Becker. Gdy jego żona Barbara była w zaawansowanej ciąży z ich drugim synem Eliasem, sportowiec stracił głowę dla czarnoskórej rosyjskiej modelki Angeli Ermakowej. Stało się to w... schowku na miotły restauracji Nobu w Londynie. Seks oralny trwał niecałe dwie minuty, a siedem miesięcy później Boris odebrał zaszyfrowany faks od Angeli. „Pamiętasz, jak rozmawialiśmy w Nobu o specjalnym dziecięcym projekcie? Mam nadzieję, że zdecydujesz się w niego zaangażować i czynnie go wspierać. Jest już końcowej fazie przygotowań, ruszy pod koniec marca”. Dopiero po rozmowie z modelką zrozumiał, o co chodziło. Była w ciąży. Boris wyparł się dziecka. Tłumaczył, że nie miał z Angelą stosunku seksualnego. Pewny przystąpił do badań DNA, które jednak potwierdziły, że to on jest ojcem malutkiej Anny. Później przyjął inną linię obrony. Twierdził, że modelka specjalnie wykorzystała jego nasienie, żeby wyłudzić pokaźne alimenty. Oskarżył ją o szantaż i... współpracę z rosyjską mafią. Afera długo nie schodziła z pierwszych stron gazet. Upokorzony Boris rozwiódł się z żoną. Kosztowało go to około 40 milionów dolarów. Ile zapłacił Angeli Ermakowej, nie wiadomo do dziś. W końcu po miesiącach przepychanek zaakceptował Annę. Teraz ma regularny kontakt z dziewięcioletnią dziewczynką.

Sorry za OT


Ostatnio zmieniony przez peryskop dnia Sob 12:01, 02 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
w_brat
Moderator



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 6:22, 02 Lip 2011    Temat postu:

peryskop całkiem niezłe, tylko jak to się ma do prośby brzytwy http://www.kolyaska.fora.pl/mechanika,7/dzial-mechanika-czyli-rzeczowo-o-mechanice,250.html Wojtek

Ostatnio zmieniony przez w_brat dnia Sob 6:23, 02 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 9:09, 22 Lip 2012    Temat postu:

Witam.

Z nowości to wymieniłem pierścienie na rosyjskie. Jak można poczytać na wcześniejszych stronach almotowskie miały prześwity i grzechem było je zostawić w silniku.
Radzieckie sprawdziłem, wszytko ok, prześwitów nie ma, schodzą się ładnie, poprawiłem tylko w dwóch luz na zameczkach.
Mam też już docelową krótką prądnicę, czeka na remont.
Szkiełkuję głowice i zamykam ten bałagan.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spiker




Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 7:43, 25 Lip 2012    Temat postu:

Agrupa, w końcu wpis po roku milczenia - świetnie! Twój remont motywował mnie do zajmowania się moją emką (Ty przestałeś, ja też Wink ). Zdaje się mamy podobną koncepcję remontu i wyglądu motocykla. Czekam na dalsze wieści z pola walki. Może jakieś fotki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 10:06, 04 Lis 2012    Temat postu:

Chcę skręcić finalnie silnik i zamknąć go.
Przykręciłem koło zamachowe i chciałem złożyć sprzęgło...

Spotkała mnie niespodzianka Sad
Kupione kiedyś tarcze sprzęgła okazały się kupą!

Nie chce to w ogóle pasować na wałek skrzyni.
Tu stare tarcze

Chyba będę regenerował stare tarcze.

PS. gdzie mogę kupić środkową tarczę cienką pod tarcze nitowane?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mrkubek




Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś

PostWysłany: Nie 10:31, 04 Lis 2012    Temat postu:

dorób sam wieloklin i zanituj od nowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 10:53, 04 Lis 2012    Temat postu:

Mrkubek napisał:
dorób sam wieloklin i zanituj od nowa.


Czym- pilnikiem?

agrupa-Kup inne tarcze. Na bajzlu pokaże jakie. Te są lipą. Do nitowanych nie wracaj.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 11:08, 04 Lis 2012    Temat postu:

Myślałem żeby zdjąć okładziny, ocynkować i nabić nowe okładziny. Mam jakieś sprawdzone adresy w Wawie gdzie to robią.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 11:52, 04 Lis 2012    Temat postu:

Wielokliny w starych pewnie są już wyrobione. A środkowa cienka łatwiej wgryza sie w kołki. Odpuść.

Nowe dobre poznaje sie po drobnym szczególe technologicznym. Na aukcjach ich nie ma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 12:36, 04 Lis 2012    Temat postu:

A mnie się ten wałek w skrzyni coś nie podoba. Jakiś ten wielowypust spiczasty. Z tarczami nie ma lekko, kiedyś kupiłem z ładnym wielowypustem, niestety całe pofalowane jak przyłożyłem do prostej przekładki.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mrkubek




Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Aleksandrów łódzki/bełdów/krzywa wieś

PostWysłany: Nie 12:59, 04 Lis 2012    Temat postu:

Dorobić w sensie u tokarza. -.-
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3933
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 13:19, 04 Lis 2012    Temat postu:

Tokarz tu nic nie pomoże. Wielowypust trzeba frezować lub dłutować, nie jest to łatwe ani tanie. Można by jeszcze wyciąć na laserze, i to by było prawdopodobnie najprościej i najtaniej.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Nie 13:50, 04 Lis 2012    Temat postu:

Cały otwór z wielowypustem w tarczy jest za duży ,i zęby w tarczy na wielowypuscie nie są w orygilale takie kwadraciaki.Mam wiele tarczale nie mam z takim kwadratowym wielowypustem na tarczy.Tarcza do wymiany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agrupa




Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 20:29, 04 Lis 2012    Temat postu:

Wałek jest oczywiście od skrzyni kłowej Smile
Zastanawiałem się czy wałki w późniejszych skrzyniach są inaczej "profilowane".
Jeżeli znajdę nominalne grubości tarcz nitowanych to zregeneruję stare, zęby są w ładnym stanie i wbrew pozorom pasują idealnie w wałek.
Tarczę grubą również posiadam - mogę ją planować ale wolałbym kupić - pewnie będzie to tańsze rozwiązanie niż pierwsza opcja w Warszawie Sad
A że niszczy kołki - chyba jakoś przeżyję, z moimi przebiegami damy radę Razz


Ostatnio zmieniony przez agrupa dnia Sob 17:39, 01 Gru 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Następny
Strona 17 z 18

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin