Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pierścienie ruskie vs almot które?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 0:29, 22 Mar 2013    Temat postu:

Na Derdzie skladalem w zeszlym roku bo jeden sprzedawca mial jeszcze takie a tydzien temu skladalem silnik dolniaka koledze i zakupil sobie tloki z almotu od urala chyba i te pierscie wygladaly naprawde solidnie - z tego co pamietam motusy wygladaly inaczej a te dolaczone do zestawu wygladaly dobrze.Czyli mozliwe ze jakies zmiany nastapily.O pierscionki mozna pytac chopper-pl z alll.....
Powrót do góry
Wysocki Grzegorz




Dołączył: 11 Sty 2013
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 9:34, 22 Mar 2013    Temat postu:

Witaj Dawid..
Kupiłem u nich przyszły w podełkach opisane jako derda i wyglądajó o wiele lepiej niż te z zestawu Almot-dzwoniłem do Almot i potwierdzają że dają z radomia pierścienie więc z zestawu polecą jako zapas na przyszłośc
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 19:15, 22 Mar 2013    Temat postu:

To pewnie mi sie wydawalo Smile)) .A pierscionki Derdy są oki Smile.Odnośnie pierscieni Motusa to moze obecnie poprawila sie ich jakosc:))) kto wie:)))

Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pią 19:16, 22 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Stara ema




Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 16:37, 23 Mar 2013    Temat postu:

Jakoś rok temu kupowałem pierścienie do Janka bezpośrednio u DERDY, u niej na miejscu i pytałem się czy produkuje pierścienie do M-72, K-750 itp i powiedziała że nie produkują. Dobrze słyszeć że idzie kupić jej produkcji pierścienie, w Janku pracują znakomicie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Śmigiel_P




Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 18:54, 28 Mar 2013    Temat postu:

Słuchajcie. Kupiłem sobie pierścień (tak, w liczbie "jeden") z Tomringu, do silnika Kaśki, który składam. Olejowy, walcowy (taki zwykły). Ale przysłali jednostronnie ścięty (można zobaczyć tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]).

Rozumiem, że działa on tak, iż w jedną stronę zbiera a w drugą nie (w każdym razie słabiej)
Jak byście to wykorzystali?
Ja uważam, że taki pierścień był by dobry jako pierwszy od strony karteru w lewym garze (oczywiście ustawiony tak, żeby zbierał do karteru). Dlatego, że ten pierścień wychodzi poza otwory kanałów olejowych i wtedy w czasie suwu OD karteru nie przesuwał by przesadnie dużo oleju z tych kanałów w stronę głowicy.

Edit:
W sumie to pospieszyłem się z pytaniem, bo było już trochę mówione na ten temat (tyle, że w Uralu).


Ostatnio zmieniony przez Śmigiel_P dnia Czw 19:09, 28 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin