 |
www.kolyaska.fora.pl Motocykle radzieckie
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Du-Di
Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 5:33, 08 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Nie zamieniałem gaźników miejscami inie wiem jak jest prawidłowo ,u mnie komory pływakowe są od silnika. Przysłanianie dłonią przerabiałem , ale nic to nie dało bo jednak zawory nie uszczelniały komór. Z podawaniem paliwa robiłem tak; w pistolet do mycia troszkę benzyny ciśnienie 2 Atm i wraz z kopką wtrysk paliwa ,aż złapało paliwo w filtrze, i znów szmata ale tym razem do gaszenia ognia.
U mnie ta linia nie będzie trzymana ,bo wszystko idzie pod zabudowę, w chwili obecnej ze spienionego winiduru ,a później mata szklana i żywica,w końcu szpachla,szpachla i jeszcze raz szpachla ,a na koniec lakier.
Prośba do ,Brzytwy. Czy masz w swojej instrukcji średnice dysz paliwowych w gaźniku K-301, podaj proszę.
Ostatnio zmieniony przez Du-Di dnia Czw 5:36, 08 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
brzytwa Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 959 Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Czw 21:02, 08 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Główna dysza ma przepustowość 185cm3/min. Niestety, nie są to dane z instrukcji do Dniepra MT10-36; tam takich informacji nie ma. Są to dane ogólne dla gaźnika K-301 bez podziału na typ B czy D. |
|
Powrót do góry |
|
 |
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 8:55, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Na gaznikach masz napis "правый" co znaczy prawy i "левый" co znaczy lewy i tak masz ustawic gazniki, zwróc uwage czy nie maja pochylonych komór pływakowych bo wtedy sa od urala i ci sie nie przydadza, sprawdz czy kompresja ci nie ucieka pod głowica, przyłóż reke, lub popryskaj czyms mydlanym, bedzie widac od razu, cewki od jawy powiadasz, ciekawe, tylko po co jak tam jest cewka w srodku, chyba ze nie ma....to kup, albo włóz od razu jakis porzadny zapłon elektroniczny, Parameti czy cus takiego, most tylny mozesz obrócic, prawda i wyjscie bedziesz miał po tej samej stronie, a wogóle to od razu go rozbierz, bo pojedziesz gdzies i juz nie wrócisz, a cały dowcip polega na tym zeby było tyle samo wyjazdów co powrotów, jaki masz sprzet do szukania?Ostatnio łaze na whitesie tm 808 ciekawy sprzet...A jeszcze wróce do calaka, Dniepr ma fajny model z napedem na koło woza, to jest zajefajna opcja, po 1) jest to motor 2) motor z przyczepa który robi zawsze i wszedzie furore 3) ma naped na koło i wjedzie wszedzie 4)jakos to wyglada i nie wstyd 5) zawsze mozna wyjechac po dziewczyne na dwożec PKP i nie wstyd |
|
Powrót do góry |
|
 |
Du-Di
Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 17:35, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Co prawda gaźnikom pod względem napisu się nie przyglądałem,a komory pływakowe nie są pochylone. Kompresja mi nie ucieka ,jest szczelny na zewnątrz, przez odmę też nie dmuch ,, za bardzo ,,. Pospawałem na szczelnie dwa saksofony ,, czytaj rury wydechowe,, i teraz na wolnych obrotach słyszę super pracę. Cewki do jawy dałem dla próby uruchomienia, mam w korpusie oryginał i wrócę do oryginału ,Jednak sprawdzając cewki na iskierniku to jawowskie uzyskują iskrę 8 mm . a o zapłonie elektronicznym pomyślę później. Piszesz ,że most mogę odwrócić ale nie mam potrzeby bo wał Dniepra do jazdy do przodu obraca się w prawo ,i tak samo obraca się most Yamachy.
Ja biegam z Minelabem X-tera 70. a wcześniej z Allem oraz PI. Miałem TM-a ale denerwowało mnie bo się przestrajał ,miał za duże luzy na drążki od cewek ,a wcale głębiej nie kopałem jak na PI. |
|
Powrót do góry |
|
 |
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:52, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Hihi, starsze TM miały jednen bajer o którym mało kto wiedział, bo jak wszystkie sposoby zawioda dopiero było patrzenie w instrukcje, a dowcip polegał na tym ze jak go brałes do reki to strojenie minimum 15-20 minut z wielka cierpliwoscia a w kieszeni nie smiało byc nawet 1 grosz, bo sie dostrajał do metalu który był blisko, i stad te rozstrajanie, przezywałem to jak łaziłem na starszej wersji, katastrofa!Potem poczytałem i było ok. Teraz mam nowsza wersje ma troche funkcji zautomatyzowanych i zabieram zawsze duza łopate, tylko nieporęczny jak diabli:] Minelab fajny kumpel go ma i chwali, a najmilej wspominam Pi, walił tak głeboko ze szok, tylko głupiał na gwozdzie i odłamy, wiec do zobaczenia w terenie:] |
|
Powrót do góry |
|
 |
Prince
Dołączył: 15 Kwi 2009 Posty: 3491 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków <-> Warszawa
|
Wysłany: Pią 20:21, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
To odpalamy dniepra czy wykrywacz spleśniałych skorupek? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Du-Di
Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 21:32, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Tak czułem ,że nam się oberwie.
Może żeby nie zakładać nowego tematu ,to jakie macie patenty na uszczelnianie kolanek wydechowych. W oryginale była tylko spęczona rura i nakrętka koronkowa ale z czasem ,spęczenie przysiada ,lub koroduje a pod nakrętką robi się luz. Kiedyś był w sprzedaży sznur azbestowy ale to wspomnienie , kupiłem w markecie jakąś plecionkę ale nie jestem z niej zadowolony. Pojawia się przedmuch. Jak temu zapobiec ? |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4092 Przeczytał: 12 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 21:50, 09 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
W orginale to jest jeszcze uszczelka. Zakup takowych to najprostrze rozwiązanie.
Wojtek |
|
Powrót do góry |
|
 |
granat
Dołączył: 26 Wrz 2009 Posty: 694 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 10:47, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Taaaa, swiety nas skrytykował:p zmiez srednice rur i spróbuj zakupic miedziane podkładki dpo kolektor od jakiegos auta, powinno sie cos dobrac |
|
Powrót do góry |
|
 |
Du-Di
Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 13:14, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ja chciałem wiedzieć jak jest w oryginale ,a poradzić sobie poradzę. Blaszka miedziana i wykroję krążek a później wyoblając odwinę z mniejszej średnicy , wyjdzie mi coś w przekroju litery C ,w środek wkładając plecionkę miedzianą. Powinno wystarczyć. Zakup oryginalnych to łatwe ale czas ,a ile satysfakcji ,że sam zrobiłem. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Du-Di
Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 18:22, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze pytanie dotyczące ustawienia gaźników. Nie tyle mi chodzi o sam sposób ustawiania co o iglicę dozującą. Które nacięcie jest optymalne o prób, regulacji, pewnie i do jazdy pozostanie tak samo. Nie mam żadnego doświadczenia w tej dziedzinie proszę więc nie wyśmiewać ... |
|
Powrót do góry |
|
 |
Adam M.
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 526 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:11, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Nie ma czegos takiego jak polozenie optymalne, dla kazdego silnika bedzie to inne polozenie, bo kazdy byl przez kogos innego robiony.
Sama regulacja gaznikow powinna zaczac sie od dysz glownych, potem iglice, na koncu uklad wolnych obrotow.
Wskazowka dobrego ustawienia jest kolor swiec.
Sam temat na dlugiego posta, moze pozniej takiego stworze. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Du-Di
Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 73 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pią 19:23, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Tak sformułowałem pytanie bo wszystko było rozebrane na czynniki pierwsze, poskładałem to razem i po odpaleniu mam za wysokie obroty. Wkręt podnoszenia przepustnicy wykręcony ( tak że przepustnica nie opiera się nic swobodnie zamyka gardziel, ) szufladki nie są wyrobione ,więc podsysania nie powinno być , wkręt regulacyjny mieszanki ,odkręcony o niecały obrót. To na wstępie a wolnych obrotów takich prawie na zgaśnięcie nie mam ( praca na jednym cylindrze) ,i dlatego zapytałem o iglicę przepustnicy ,bo jak podniesiona za wysoko to za dużo pobiera paliwa i obroty za wysokie, Nie wiem czy dobrze kumam. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Cyrograf15
Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 4092 Przeczytał: 12 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 21:00, 16 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Iglica odpowiada za zakres średnich obrotów. Skład mieszanki i podparcie przepustnic to zakres wolnych obrotów. Dysza główna to wysokie obroty. Oczywiście przejscia są płynnne i nie jest to aż tak proste w realizacji.
Wojtek
PS
Przy słabej kompresji wolne obroty są nie do ustawienia. Podobnie jak przy źle ustawionym zapłonie  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Harcerz
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 125 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Wto 0:09, 16 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
MOŻESZ ODKRĘCIĆ SWIECE I WLAĆ MAŁĄ ILOŚĆ PALIWA, I PRÓBOWAĆ KOPNĄĆ. ZAWORY NIE REGULUJ NA SZCZELINOMIERZ. LASKI POPYCHACZY MAJĄ SIĘ OBRACAĆ LUŹNO PO USTAWIENIU LUZÓW. PAMIĘTAJ,ŻE ZAPŁON USTAWIA SIĘ NA OTWARTYM PRZYSPIESZACZU, A NIE NA ZAMKNIĘTYM. MOŻESZ MIEĆ PRZEBICIE NA KABLACH, ALBO NA FAJKACH. JEŻELI DALEJ NIE BĘDZIE PALIŁ, TO PODAJ PLUS Z AKUMULATORA BEZPOŚREDNIO NA CEWKĘ, BO MOŻE MASZ BAŁAGAN W ELEKTRYCE. |
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|