Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

k750 po remoncie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wicher




Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzelno/Kruszwica

PostWysłany: Sob 21:41, 10 Sty 2015    Temat postu:

nie irytuj się kolego. tutaj tak mają. na początku też się tym przejmowałem ale się przyzwyczaiłem. wielu szydzi ale w tej szyderce zawsze jest trochę prawdy. Ja też wiele błędów popełniłem przy składaniu pierwszego silnika do dolniaka i przez takie dogadywanie typu: "a sprawdziłeś to??" "a w tamto zajrzałeś", "a tu napewno coś zjeba..ś" nauczyłem się że naprawdę wiele rzeczy można przez własną niewiedzę w tym silniku spierdo..ć. Wielu tu zęby na ruskach zjadło i może trochę cwaniakują ale można przyjąć to z pokorą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:45, 10 Sty 2015    Temat postu:

Wicher masz rację ale mnie też już to roznosi - juz bym chciał go uruchomić i kończyć kosz a tak stoję ze wszystkim
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 21:50, 10 Sty 2015    Temat postu:

Kolega ja zawsze chetnie pomoge ale jak tobie leje olej wydechem a nadal twierdzisz ze remont byl prawidlowo wykonany to troszke to zmiecheca od dalszego pisania w takim poscie.Zrobilem tych silnikow sporo i nigdy ale to nigdy nie bylo tak jak u Ciebie:))))).
ALE podstawa-tloki maluch lub polonez 1600 z tulejami Krotoszyn,zawory T25 od paradowskich lub tureckie,frezowanie gniazd 3 kąty z odpowiednimi przylgniami,wal ilawa ,sworznie wloskie ,tulejki korby z brazu b101 lub b443 z pasowaniem okolo 10-14 mikronów,luz na tloku 10-12 setek,walek swiatek,lozzyska fag ,skf ,ina,flt, zaplon Prameti z cewka malucha i opornosc 3 ohmy na cewce z opornikiem lub bez jak cewka ma 3 ohmy,glowice planowane,sruby glowic imbus conajmniej,walek rozrzadu Swiatek bydgoszcz,odma wytulejowana na brazie b101 z luzem 0,07-0,09mm,pradnica maluch 12V lub alternator,rozrzad sprawdzony na zatoczonym walku czy nie ma bicia,gazniki k68 PEKAR oryginalne,popychacze nowe po sprawdzenoiu na twardosciomierzu lub szlifowane i sprawdzenie,pierscenie PRiMA,kolki sprzegla po sprawdzeniu na twardosciomierzu 40-60HRC.
I jak poskladasz to z glowa na takich czesciach to tylko kopniesz i cieszysz sie jazda po odpowiednim dotarciu silnika Smile)).
Powrót do góry
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:57, 10 Sty 2015    Temat postu:

kolego oddałem do warsztatu wał i cylindry , zostało zrobione wszystko i powiem uczciwie nie wpadłem na to aby pytac co i jak , jakie luzy itp . odebrałem wszystko zrobione - dostałem nowe tłoki i pierścienie i zregenerowany wał , w trakcie regeneracji wyszło że cylinder jest pęknięty więc zakupiłem inny i poskładałem jak potrafiłem , pierścienie są do góry tłoka znaczkami więc tu się nic nie da spaprać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:58, 10 Sty 2015    Temat postu:

i to co jeszcze zauważyłem w tym cylindrze jest chyba tuleja
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 22:06, 10 Sty 2015    Temat postu:

Tak ci sie tylko wydaje.Czy ten warsztat remontuje ruski na codzien??
W zyciu nie zalozylem do swojego silnika tlokow almot i pozostalych czesci jakie wymienilem i dzieki temu latam tym w powietrzu Smile))).
Odpowiednie materialy i pasowania w rusku to caly sukcec .Pozdro
Skoro twierdzisz ze nie spaprales ty lub warsztat to dlaczego nie chodzi jak nalezy Smile))).
Wiesz ile razy poprawialem po warsztatach te silniki??????? zawory,cy;lindry, glowice itd??????Smile))))
Wymieniales rozrzad??????? Wymieniales sruby na deklu od rozrzadu na jakies inne?????
To jest rusek.Wystarczy ze wlozysz inna niby taka sama czesc i masz niespodzianki:)))))))))))))))))).Bolec na odme w innym miejscu,wal korbowy za dlugi itd hehehhe.Stalowe tuleje w cylindrze juz 2 razy mi sie trafily Smile))) oj zdziwisz sie jesczze wiele razy.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Sob 22:08, 10 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 22:37, 10 Sty 2015    Temat postu:

I nigdy w zyciu nie zaplaj swierzo poskladanego silnika zeby chodzil na ostoju nawet 10 min.
Taki silnik sie odpala podkreca w cisgu minuty gazniki aby tylko chodzil ustawiajac wczesniej na iglicach na bogato i jazda.
10km i stygniecie 15-20min i znowu 10km i stygniecie i na przemian gaz i hamowanie silnikiem ,szybciej i wolniej .To nie silnik chlodzony ciecza ma jechac i sie chlodzic od wiatru.
Powrót do góry
jarys




Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob 22:44, 10 Sty 2015    Temat postu:

Cały Dawid, ale to święta prawda. Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Sob 23:04, 10 Sty 2015    Temat postu:

Czepiasz sie a nic nie sprawdziłeś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Sob 23:37, 10 Sty 2015    Temat postu:

Jeszcze raz napisze , sprawdzic odme , a potem szukac dalej, kołek mogł nie wejsc w dziure a w rowek i tez tak bedzie robic....Dawid masz jakies zdjecie odmy zeby pokazac o co chodzi?

I sie nie denerwuj kolego , bo kazdy chce pomóc , tylko wrzuc zdjecia cylindrów , zdejmij pierscienie z tłoka i sprawdz szczeliny i przeswit i tez wrzuc zdjecia , wtedy bedziemy cos dalej myslec....

Zreszta na tym forum jest opisanych kilka remontów silników , mozna poczytac i wysnuc wnioski...Z pierscieniami chyba najbardziej walczył Hius...A Odzio z odma...choc ten ostatni to warto tak poczytac raczej jako dobra komedie.....

Osobiscie nie wierze w pierscienie , tym bardziej ze nie kopci na niebiesko a leje sie olej....Zeby niewiem jak był pasowany i z jakich materiałow to nie bedzie tak robił...no chyba ze cylinder jest zrobiony w 8...


Ostatnio zmieniony przez Marcin-organizator dnia Nie 0:28, 11 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adam M.




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 526
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 6:46, 11 Sty 2015    Temat postu:

Zsjecie z dolniaka cylindra z glowica to chwila nieuwagi.
Zrob zdjecia cylindra w srodku, tloka z pierscieniami z boku, zdemontuj zawory i sprawdz ich luz na prowadnicach + zdjecie przylgni i gniazd, tak zeby ogarnac wszystko.
Dawid, jak bedziesz tak wszystkie sekrety odbudowy ruska sprzedawal to potem kazdy skopiuje i nie bedzie sie meczyl.


Eeee, chyba jednak nie ma sie czego bac Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prince




Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 3491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków <-> Warszawa

PostWysłany: Nie 9:53, 11 Sty 2015    Temat postu:

Dawid1981 napisał:

W zyciu nie zalozylem do swojego silnika tlokow almot i pozostalych czesci jakie wymienilem i dzieki temu latam tym w powietrzu Smile))).


Chyba coś ściemniamy- co? Wink

Jeśli winy szukalibyśmy po stronie tulei i pierścionków to wystarczyłoby pomierzyć kompresję. Skoro nasz drogi przyjaciel maszpol jak pisze w samochodówce oblatany- to chyba wie do jak to sie mierzy. Poza tym doszłyby akcje ze słabym odpalaniem, zawaloną świecą o czym chyba powinien poinformować zamiast roić sobie kolejne pretensje, że nie wróżymy z fusów( jakie tu pisze) Wink

Ponadto warto by napomknąć o tym czy grzeje sie czy nie ,czy ma silę jechać, czy przylgnie zostały zrobione i takie tam drobiazgi. Zamiast tego info, ze pierścionki zostały założone znaczkami do góry- wszystkie?oO A chyba balu już pisał- sprawdziłeś chociaż prześwity i przerwy na zamkach?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Nie 12:28, 11 Sty 2015    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Nie 13:27, 11 Sty 2015    Temat postu:

Nie otwiera linku Balu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Nie 15:12, 11 Sty 2015    Temat postu:

http://www.kolyaska.fora.pl/viewimage.php?i=764
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 3 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin