Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

k750 po remoncie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Pią 21:29, 09 Sty 2015    Temat postu:

Oj Boże widzisz a nie grzmisz.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 423
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Pią 21:46, 09 Sty 2015    Temat postu:

nie nabijajcie się Smile
ty się maszpol nie przejmuj tylko dotrzejdobrze i prawidłowo bo co tam taki mały problem że z tłumika olej leci.

a ja stawiam jednak na to że Ci źle zgarniający założyli...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 21:49, 09 Sty 2015    Temat postu:

JAk kolega odpalil silnik i chodzil na postoju 2 godziny i myslal ze sie dotrze to prytarlo niezle tloka i zaciaglo aluminium na pierscionki i dlatego taki objaw z olejem w wyedechu:)))).Tyle na temat.

Mam nadzieje ze nie na postoju bo jak na postoju to niech juz to sciaga i zapyta sie jeszcze fachowca ile mu luzu na tloku zrobil Smile)) bo domyslam sie ze tloki almot.
Powrót do góry
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 22:11, 09 Sty 2015    Temat postu:

Jak to chodziło na postoju to nie ma co pytać o luz, tylko który szlif robić. O ile jeszcze jakiś wyjdzie.
wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 23:51, 09 Sty 2015    Temat postu:

wielu was mądrych tu widze jest pomoc polega na nabijaniu postów , nosiło mnie to i rozebrałem jednak dziś właśnie z garażu wróciłem głowica i cylinder zdjęty , w cylindrze było troszkę oleju i 0 śladów zużycia pierścieni ( pierścienie zamontowane znaczkami do góry tłoka ) więc może coś z zaworami jest ? bo skąd tam może być olej , szlif jest 1 tłoki almot
PS ( silnik pracował może 2 godziny ale to trwało ponad tydzień czasu - był odpalany i gaszony )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Sob 6:39, 10 Sty 2015    Temat postu:

Weź wymyj dobrze cylinder wsadz sam pierścień po kolei dopchnij tłokiem by sie zrownał i popatrz przez światło czy nie ma prześwitów. Słyszałem że te nowe pierścienie z almotu są ok. Do tego zrób foty czy wogóle masz siatkę honowniczą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Sob 11:21, 10 Sty 2015    Temat postu:

Tym ze sie nabijaja to sie nie przejmuj , juz tak maja...choc czasami maja racje...
Tak jak ktos wyżej napisał , żeby skopac remont dolniaka trza byc wybitnie zdolnym....Wiec cudów niema...Albo pierscienie-cylinder nieszczelne , albo i to bym spradził zle złożona odma...W zawory nie wierze , bo żeby w dolniaku szły takie ilosci oleju przez prowadnice to ten który je składał mosiał by byc albo slepy , albo niewidomy...
Tez tak kiedys walczylem z dnieprem , nawymieniałem sie pierscieni , na cudowałem i tez byłem pewien że odma jest prawidłowo złożona...nie była prawidłowo złożona.


Ostatnio zmieniony przez Marcin-organizator dnia Sob 21:10, 10 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 12:14, 10 Sty 2015    Temat postu:

A uszczelniacze zaworowe ktoś robił? Wątpię, wielu nawet nie wie że są. Luzy na zamkach pierścieni ktoś sprawdzał? Silnik prosty, ale wszystko da się zpi... .
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:00, 10 Sty 2015    Temat postu:

luzy na zamkach są prawidłowe ( dziś przyjechał znajomy twierdzi że wszystko oki ) dzwoniłem też do warsztatu który wykonał remont elementów silnika uszczelki zaworów wymienione i prowadnice też . O co chodzi z tą odmą źle zamontowaną
Powrót do góry
Zobacz profil autora
j35




Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok.Szczecinka

PostWysłany: Sob 18:45, 10 Sty 2015    Temat postu:

Cyrograf o uszczelniaczach do dolniaka słyszałem ale nie widziałem , i czy naprawdę się sprawdzają ? przez dziesiątki lat ich nie było i to chodziło.Uszczelki w dolniaku przy zaworach to tylko pod sprężynami korkowe !! ale że gość na warsztacie wymienił prowadnice !!! które stanowią jedność z cylindrem ?? , daje do myślenia.Tak samo jak mi daje do myślenia czy z lekko zajechanego cylindra gościowi wydał I szlif !!. Ciekawe czy cylinder to nie jest jajowaty !!.Odmę też warto sprawdzic , z tym że jakby była żle złożona to olej się będzie pchał wszędzie a nie na jeden cylinder.

Ostatnio zmieniony przez j35 dnia Sob 18:46, 10 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3941
Przeczytał: 18 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 19:12, 10 Sty 2015    Temat postu:

Miałem na myśli właśnie te pod talerzykami sprężyn. Mało kto o nich pamięta, a to się wyciera i twardnieje. Dodatkowe gumowe da się zrobić, nie mam co do konieczności przekonania. Prowadnice żeliwne trzeba wstawiać, mosiądz się nie sprawdza z uwagi na inną rozszerzalność. Jest to ostateczność, lepiej trzonki nad wymiarowe.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Sob 20:20, 10 Sty 2015    Temat postu:

Bardzo mało wiesz o swoim silniku. Kto ci to robił i ileś za robocizne zapłacił bo się może podniosę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:52, 10 Sty 2015    Temat postu:

mechanicznie obrabiał mi zakład który się w tym specjalizuje , składałem sam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maszpol




Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:57, 10 Sty 2015    Temat postu:

a na marginesie - na większości for jak masz problem pytasz i starają ci sie pomóc a tu jakoś za każdym razem pełno cwaniaków i dogadywaczy może wielu z was składało te motory , silnik dla was to pikuś , ja osobiście z samochodami w mechanice sobie radze taki motocykl jest mój pierwszy i robię go całego sam od 0 więc może odrobinę tolerancji dla kogoś kto zaczyna w tym temacie . Na codzień zajmuję się budową dróg samochodowych i mostów i nie mam zamiaru was pytać w tym temacie dzięki za serdeczną pomoc CWANIAKÓW z tego forum ide na inne może więcej się dowiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin-organizator




Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lebork

PostWysłany: Sob 21:12, 10 Sty 2015    Temat postu:

Miłej podróży....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 2 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin