Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

K 650 Remont
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Czw 4:07, 12 Wrz 2013    Temat postu:

czyli jak dokonać ich ponownej synchronizacji?
Jak skład mieszanki jest wykręcony właśnie o około 1,5 obrotu to już potrafi okopcić świecę..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zabool




Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 7:38, 12 Wrz 2013    Temat postu:

kris-tofer zobacz czy Ci lewego powietrza nie zaciąga. Te objawy mocno mi pasują do tego. Nie wiem jak masz mocowane , ale może na jakiejś gumie puszcza wiatr do srodka i obroty będą tak falowały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Czw 13:56, 12 Wrz 2013    Temat postu:

Lewego powietrza to nie zaciąga, ale spróbuje jeszcze raz rozebrać te gaźniki i pomyć, może akurat jakaś dyszka przypchana.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Czw 14:56, 12 Wrz 2013    Temat postu:

Jeszcze sprezanie pomierz bo jak bedzie za male na jakims cylindrze to trzeba mu dac wiecej paliwa na ten gar zeby chodzil na wolnych.
Pomiar cisnienia sprezania na pelnym gazie .


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Czw 14:57, 12 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Pią 1:03, 13 Wrz 2013    Temat postu:

Jakie wartości ciśnienia powinien mieć każdy z cylindrów? Silnik górniak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 5:42, 13 Wrz 2013    Temat postu:

kris-tofer napisał:
Jakie wartości ciśnienia powinien mieć każdy z cylindrów? Silnik górniak.

Ale jaki gorniak i jaki model???
Powrót do góry
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Pią 8:30, 13 Wrz 2013    Temat postu:

K650 Dniepr, silnik rocznik 70 głowice tylko nowsze ale nie wiem czy to ma znaczenie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pią 15:06, 13 Wrz 2013    Temat postu:

Stopien sprezania jest 7.0
0,125x7,0=0,875MPa=8,75 [bar][at][atm]
Bary,atmosfra fizyczna czy atmosfera techniczna praktycznie to samo bo se tylko roznia setnymi czesciami.
Czyli cisnienie sprezania wynosi 8,75 barów.
Powrót do góry
tadzioh




Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Budy Stryjewskie okolice Łasku

PostWysłany: Pią 17:22, 13 Wrz 2013    Temat postu:

pobożne życzenia Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cyrograf15




Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 3917
Przeczytał: 15 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 18:40, 13 Wrz 2013    Temat postu:

Jak ma po 6 to jeździ normalnie. Jak ma po 4 to udaje się jeszcze uruchomić i przemieszczać, o wolnych orotach można zapomnieć.
Wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Sob 9:32, 14 Wrz 2013    Temat postu:

Cyrograf15 napisał:
Jak ma po 6 to jeździ normalnie. Jak ma po 4 to udaje się jeszcze uruchomić i przemieszczać, o wolnych orotach można zapomnieć.
Wojtek

Smile))) dokladnie tak moze byc........
Powrót do góry
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Sob 20:15, 14 Wrz 2013    Temat postu:

I tu siebie pocieszę Smile
Lewy cylinder sprawdzałem z kopniaka tylko i wykazało koło 7 bar, prawy cylinder już na włączonym silniku i na pełnym gazie, tak koło 6,5 - 7 bar. Potem zdjąłem prawy cylinder bo coś mi po cofnięciu tłoka oleju zostawiało na gładzi cylindra i nic się tam nie dzieje, zero przytarć, pierścienie nie zablokowane. Poskładałem wszystko do kupy i na ucho ładniej zaczął prawy pracować i co najważniejsze trzyma mi już te niskie obroty Smile

Dziś założyłem blacharkę i coś kranik od baku mi świruje. Wcześniej go dobrze wyczyściłem, ale paliwo coś słabo leci. Wcześniej jak miałem butelkę zamiast baku to filterki paliwowe całe mi się zapełniały, natomiast jak już założony bak i kranik to malutko w filterku i zaczyna lecieć jak odkręcę odstojnik od gaźnika, czyli jak opadnie pływak. Wydaje mi się, że przez to właśnie motor nie ma mocy, jak mu się odkręci gaz to szarpie a na 3 i 4 biegu nie chce jechać i się dusi. To by to wina kranika była? dmucham w niego powietrzem i drożny.


Ostatnio zmieniony przez kris-tofer dnia Sob 20:16, 14 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Sob 20:26, 14 Wrz 2013    Temat postu:

z filterkami mam tak samo - norma.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kris-tofer




Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 357
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sokołów Podlaski

PostWysłany: Sob 20:31, 14 Wrz 2013    Temat postu:

trzeba jakiś sposób na to wymyślić, bo moto nie chce jechać, a cały czas solówką, z koszem na pewno nie będzie lepiej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Sob 20:34, 14 Wrz 2013    Temat postu:

jak nie chce jechać to szukaj innego powodu, bo jak jest paliwo w filterku to znaczy że jest ok. odpowietrznik w korku działa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następny
Strona 7 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin