Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Iglica po złożeniu silnika
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal_




Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 424
Przeczytał: 12 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin/wieś spod Hrubieszowa

PostWysłany: Śro 9:18, 11 Wrz 2013    Temat postu:

A gdzie napisał ze chodzi o dniepra? bo po pierwszym poście niektórzy wywnioskowali że jeżdzi kaczko.

Ostatnio zmieniony przez Michal_ dnia Śro 9:20, 11 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 9:22, 11 Wrz 2013    Temat postu: Re: Iglica po złożeniu silnika

krzysztof napisał:
Witam! Włożyłem silnik do ramy, nowe tłoki pierścienie, wał. Zawory, skrzynia, dyfer są już dotarte. Teraz mam pytanie mam iglice w k-302 na 3 ząbek od góry czy na dotarciu powinien być o jeden ząbek do góry? Jeżdżę w wozem (k-750) po remoncie mam przejechane 100 km. Drugie pytanie po ilu km robić przerwę bo nie chce kolejny raz zajechać silnika a mam do tego zdolności.

zauwazylem ze pisze K750:)))))))))) chyba ze kaski wychodzily z silnikiem dniepra:))))bo dniepry z silnikiem kaski tak ale odwrotnie nie slyszalem:))


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Śro 9:26, 11 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:31, 11 Wrz 2013    Temat postu:

Tak ja mam k-750, ciągle się boje że się zatrze, że złapie temperaturę, kupiłem miskę olejową średnią (wcześniej miałem miske metalową ) mam nadzieje, że to pomoże, tez nie ukrywam że czekam na chłodniejsze dni aby docierać. Ale wiadomo dla mnie każda porada się przyda bo jeśli chodzi o boksery to dopiero raczkuję Wink Znam takiego jednego co ma przejchane 30 tyś. i nie robił żadnego remontu w MW750 a ja musze jakiś sposób zrobić aby mnie chodził tak jak znajomemu. Myśle, że najważniejsze to to aby dobre dotrzeć silnik. Jeżdże na lubro 20/50
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 10:41, 11 Wrz 2013    Temat postu:

krzysztof napisał:
Tak ja mam k-750, ciągle się boje że się zatrze, że złapie temperaturę, kupiłem miskę olejową średnią (wcześniej miałem miske metalową ) mam nadzieje, że to pomoże, tez nie ukrywam że czekam na chłodniejsze dni aby docierać. Ale wiadomo dla mnie każda porada się przyda bo jeśli chodzi o boksery to dopiero raczkuję Wink Znam takiego jednego co ma przejchane 30 tyś. i nie robił żadnego remontu w MW750 a ja musze jakiś sposób zrobić aby mnie chodził tak jak znajomemu. Myśle, że najważniejsze to to aby dobre dotrzeć silnik. Jeżdże na lubro 20/50

Przeczytaj kilka postów wczesniej ......
Powrót do góry
krzysztof




Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:54, 11 Wrz 2013    Temat postu:

Tak czytałem Dawidzie i zgłosze się do Ciebie na priv lecz teraz nie, bo dość sporo kasy mi poszło na zakupy do silnika, plus szlify, wał itd.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 11:03, 11 Wrz 2013    Temat postu:

krzysztof napisał:
Tak czytałem Dawidzie i zgłosze się do Ciebie na priv lecz teraz nie, bo dość sporo kasy mi poszło na zakupy do silnika, plus szlify, wał itd.

Nie koniecznie do mnie ale masz rozjasnione co i jak zeby to dopiero chodzilo.Mojemu koledze robilem silnik na almocie raz i pozniej kolejny i ciagle ta sama kaszana byla bo ma faktycznie ciezka reke i deska caly czas ale jakby od poczatku zrobil tak jak ja to by mu teraz sporo kasy zostalo w kieszeni.Inny znajomy mnie posluchal i zalozylismy do jego silnika co mu mowile i chodzi to poprostu pieknie bo spotkalem go na zlocie i jest mega zadowolony.
Mi pekl wal ale to juz inna historia haha poprostu kato byl maxymalny -tloki i cala reszta cale i zdrowe ale przy okazji zrobilem calkiem nowy silnik.
Wyczaiłem zawory od T-25 Paradowskich po 10 zl:)))))).Przerobić na tokarce i malina:)))


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Śro 12:58, 11 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Śro 16:16, 11 Wrz 2013    Temat postu:

krzysztof napisał:
kupiłem miskę olejową średnią (wcześniej miałem miske metalową ) mam nadzieje, że to pomoże

Docieraj z metalową + magnesy neodymowe. Po 50km, odkręć miskę i dopiero wrzuć głębsza alu.
U mnie na pełnym syntetyku, było masę "błota" po pierwszych 50km. Na mineralu, powinno być więcej i dobrze. Szybciej się wszystko dotrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Śro 19:50, 11 Wrz 2013    Temat postu:

Dzisiaj odebralem wlasnie kolejne 2 komplety które juz czekaly na mnie od 2 miesiecy bo zaponialem o nich haha:
Moje w ukladzie tuleja w tuleje na których wczesniej smigalem i tylko byl robiony 2 szlif bo na pierwszy tloków wtedy nie dostalem:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

I z tulejami wstawionymi w calosci (nominal) dla kolegi który wkoncu sie przekonal ze ta opcja najlepsza:))):
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 8:07, 23 Wrz 2013    Temat postu:

Za tydzien bede mial do sprzedania dwa cylindry od dolniaka z tlokami z malucha,pierscienie prima i zawory z wladimirca podocierane .
Tuleje calosciowe (dwa ostatnie zdjecia powyzej).
Info na priv


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Pon 8:09, 23 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
lubieplacki




Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:01, 08 Paź 2013    Temat postu:

heh, przypadkiem się natknąłem na to forum i dowiedziałem się po co ludzie dzwonią i pytają o oryginalne tłoki z malucha Smile do motocykla

Jeśli ktoś takowe tłoki potrzebuje to pisać Smile
pozdrówka


Ostatnio zmieniony przez lubieplacki dnia Wto 10:18, 08 Paź 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek1328




Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 570
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 10:03, 08 Paź 2013    Temat postu:

my tez witamy! ale mógłbyś się przedstawić i powiedzieć o co chodzi? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klapek




Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2898
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kwidzyn

PostWysłany: Wto 10:55, 08 Paź 2013    Temat postu:

lubieplacki napisał:
heh, przypadkiem się natknąłem na to forum i dowiedziałem się po co ludzie dzwonią i pytają o oryginalne tłoki z malucha Smile do motocykla

Jeśli ktoś takowe tłoki potrzebuje to pisać Smile
pozdrówka

Witamy - super że jesteś. Jakiej produkcji masz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lubieplacki




Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:55, 08 Paź 2013    Temat postu:

I i II szlif Federal Mogul Gorzyce 2004r.
Do tego pierścienie prima Łódź +sworznie z zabezpieczeniami

Podróbek typu almot, armot, złotkowski, duet itp. nie mam i nie będę mieć z wiadomych powodów


Ostatnio zmieniony przez lubieplacki dnia Wto 8:38, 22 Paź 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 13:26, 08 Paź 2013    Temat postu:

Najbardziej poszukiwane sa nominaly 77.00 selekcja A ale te tez sa dobre.Nominaly z tego wzgledu ze robi sie szlif i jazda dalej a jak ktos od razu zapoda 4 szlif to juz nie ma z czego ,jednak taki zestaw z tlokami malucha spokojnie powienien wytrzymac 40 tys km w dolniaku.Odnosnie zabezpieczen to domyslam sie ze masz plaskie z otworkami których lepiej nie zakladac , drutowe wskazane:))).
Napisz cene jaka masz za dwa gole tloki bez pierscieni i sworzni.


Ostatnio zmieniony przez Dawid1981 dnia Wto 13:30, 08 Paź 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
lubieplacki




Dołączył: 08 Paź 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:22, 08 Paź 2013    Temat postu:

Nominałów już nie mam i raczej mieć nie będę, bo są ciężko dostępne i nikt ich nie kupuje. Zabezpieczenia mam różne. Cena leci na PW
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin