Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna www.kolyaska.fora.pl
Motocykle radzieckie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaźniki K68Y produkcji WEBER.
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grigorius




Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 15:48, 28 Gru 2015    Temat postu: Gaźniki K68Y produkcji WEBER.

Robiąc internetowe rozeznanie w gaźnikach natrafiłem na stronę [link widoczny dla zalogowanych] producenta gaźników jak w temacie. Oryginał to PEKAR a te WEBER? Miał ktoś może styczność z tymi gaźnikami lub coś wie na temat jakości?

Ostatnio zmieniony przez grigorius dnia Pon 15:49, 28 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grigorius




Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 17:40, 18 Sty 2016    Temat postu:

Wygląda na to, że gaźniki WEBERa nie są znane tu na forum albo nikt nie chce się dzielić wiedzą w co wątpię Wink. Z tego co udało mi się ustalić to produkowane są w Rosji od niedługiego czasu około pół roku. Zdecydowałem się je kupić, była jedna para na allegro. Wyglądały na pierwszy rzut oka dość dobrze. Po sprawdzeniu poziomów paliwa okazało się, że jest ustawiony prawidłowo na obydwu. Wykręciłem śruby od składu mieszanki po 1,5 obrotu na każdym i przepustnice na oko aby był na obydwu na taką samą wysokość podniesione i założyłem. Odpaliłem, ale że w około garażu wszędzie lód to nie odważyłem się na przejażdżkę więc i konkretną regulację sobie darowałem bo i co to za regulacja na silniku, który stoi całą zimę i nagle został uruchomiony - dla mnie bez sensu. Co do samej pracy to bez regulacji wkręca się ostro na obroty i na wolnych też chodzi ładnie. Jakoś mi się trafiło, pewnie fartem na tym ustawieniu wstępnym. Reszta konkretnej regulacji będzie, gdy będę mógł się przejechać i porządnie osuszyć świece to zdam dalszą relację. Kosztowały stówę mniej niż PEKARY a czy są lepsze czy gorsze cholera wie. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Pon 20:09, 18 Sty 2016    Temat postu:

Po tym co widzialem wygladaja solidnie i zupelnie jakosciowo podobne do pekarów z produkcji 2013.Pamietaj zeby ta srube co sie zahacza o nia linke dac na odrobinie kleju do gwintow bo lubi sie wykrecic podczas jazdy:)))).
Powrót do góry
grigorius




Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Pon 20:22, 18 Sty 2016    Temat postu:

Ok dzięki za radę choć jak sprawdzałem to była ostro dokręcona Wink.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Pon 21:31, 18 Sty 2016    Temat postu:

Słuchaj Dawida u mnie notorycznie odkręca sie pokrywka prawej przepustnicy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grigorius




Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 8:40, 19 Sty 2016    Temat postu:

To chodzi w końcu o tą śrubę, co wkręcona jest w przepustnice o którą zahacza się linkę gazu czy pokrywkę tą czarną plastikową? Bo i te pokrywki bardzo ciasno mi się nakręcały ale zwrócę na to szczególną uwagę. Dzięki za rady.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawid1981
Gość






PostWysłany: Wto 9:30, 19 Sty 2016    Temat postu:

O ta co w przepustnice a te czarne trzeba trafic w zwój krecąc w lewo i dociskając i jak wskoczy to mozna w prawo bo jak zle zlapiesz raz to juz kapa:).
Powrót do góry
grigorius




Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Wto 13:23, 19 Sty 2016    Temat postu:

E tam, Wink trochę taśmy do śrubunków i byłoby ok Wink.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
827628




Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wys Maz

PostWysłany: Czw 20:10, 21 Sty 2016    Temat postu:

Pekary mają jeszcze jedną wadę, dość wredną.
Przez cięgło ssania dostaje się do środka syf i ssanie przestaje działać.
Gumowa oryginalna pokrywka przy cięgle ssania nic nie daje.
Ja mam 2xk68 z Rosji i 2xk68 z Ukrainy i są dobre, chińskich nie mam i nie chcę mieć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grigorius




Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 9:14, 24 Sty 2016    Temat postu:

Tak chodził po pierwszym odpaleniu bez regulacji:
https://www.youtube.com/watch?v=1Q0FAKP6h8k
Niestety pierwsze zastrzeżenie co do gaźników. Jak silnik pochodził około 10min i nagrzał gaźniki bo prawa przepustnica się zacięła. Skończyło się tym, że musiałem papierkiem lekko ją przeszlifować od dołu. Więc tak super z tymi gaźnikami to nie jest. Co będzie dalej się okaże.
Jeszcze jedna rzecz mnie zaniepokoiła. Silnika w ogóle nie ruszałem tylko luz zaworowy, zapłon i odpalenie. Kontrolka oleju dziwnie się zachowuje. Na wolnych obrotach nawet zagrzany jest ok, kontrolka nie zapala ale czasem jak dodaje gazu to lubi się zaświecić. Czasem jak wrzucę bieg to się zaświeci. Generalnie dziwne zachowanie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
balu




Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło

PostWysłany: Nie 10:17, 24 Sty 2016    Temat postu:

Moze coś z instalacją?? Podłącz osobną kontrolke plus z aku minus z czujnika i zobacz wtedy. Chyba ze zawór w pompie sie wiesza ale wątpie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grigorius




Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 10:23, 24 Sty 2016    Temat postu:

Instalacja położona nowa i wszystko działa poprawnie więc raczej bym ją wykluczył. Jeszcze pomyślałem, że czujnik głupieje. Sam nie wiem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
827628




Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wys Maz

PostWysłany: Nie 11:23, 24 Sty 2016    Temat postu:

Wkręc zwykły manometr do 7-10bar i będziesz wiedział czy ciśnienie jest stabilne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grigorius




Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 11:41, 31 Sty 2016    Temat postu:

Wyjaśniło się z kontrolką oleju. balu miał nosa, że to coś na instalacji. Nie wiem dokładnie co, ale po wymianie stacyjki kontrolka działa poprawnie i nawet po 30minutach pracy silnika, wolne obroty i jakieś turlanie w około garaży się nie zapaliła nawet razu. Co do gaźników na razie jest fajnie. Dobrze zapala i wkręca się w obroty. Za niedługo będzie rejestracja i wtedy zobaczymy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szeryf




Dołączył: 22 Lut 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Pon 19:42, 22 Lut 2016    Temat postu:

Wie ktos jaka powinna byc srednica brakujacego trzeciego otworu od strony filtra w gazniku k68
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.kolyaska.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin